Monday, July 30, 2012

"You may kiss the bride" , higher state of consciousness i jedna granica


Krenemo mi tako na tu svadbu. Napolju zvizdan. Gume se tope, klima na 4 ne postize da ohladi auto, zvezda przi ravno u desni obraz.
Na makedonskoj granici mir i tisina. "Dobar den, dokumenta, sreken pat " i gotovo.
Na ulazu u Srbiju, Guca u malom. Paradajz turisti posli kucama svojim. Sest traka sa po 30 automobila. Sodoma i Gomora. Poljskom autobusu pukla guma, parkir'o se poprecno u dve trake. Madjarski turisti piknikuju na 50 stepeni (dok ne dodju na red). Oko nas 2 beogradske i par makedonskih tablica..sve ostalo uvozno :) Austrijanci, svajcarci, nemci..samo pozeli. Cak i zalutali slovenac s' kucetom..
Deo puta od granice do Bujanovca u izgradnji. Prave sikane, strucno obelezene. Moram da priznam - malo smo se igrali "Grand Prix F1 Monaco", a onda je otkazao brzinomer..i merac goriva..i jos nesto..

Vencanje zakazano za 18 h. Ja (stara, dobra, odgovorna Ivana - sto rece Bitchy) pocnem sa spremanjem u cetiri. Kontam - bila prethodnog dana kod frizera, sve to lepo osisano i isfenirano, samo da pustim da leprsa..kad ono cvrc. Od silnog preznojavanja na granici (bolje poznatog kao :"Sta zevas majmune, 'oces da ti dobacim bananu?"), kosa impregnirana. Superzica. Stainless steel. Odbija cesalj..

Rekoh "pozabavicu se tim kasnije" i krenuh sa sminkanjem. Neseser s' unutrasnje strane ofarban svim bojama. Sve sto je bilo tecno i kremasto, pocelo je da curi. Stavljam sve u ledenu vodu, trcim po cvece i u medjuvremenu dobijem..

Plan A odlazi u istoriju, na snagu stupa plan B. Sto rekli kumanovci - ja sam tepano kuche, pa imam i plan C :)

Sminka se u medjuvremenu vratila u normalu. Hvala onome sto je izmislio crveni karmin i Lizi Eldridz na pametnim savetima (uz par mojih varijacija na temu). Uz jelo i pice izdrzalo punih 10 sati sa samo jednim tapkanjem karmina po donjoj usni :)

Stizemo na mesto dogadjanja tj. bazen tacno na vreme (po mojoj satnici) i pola sata prerano (po satnici ostalih gostiju)
Par fotografija iz moje arhive (profesionalne jos uvek cekam)
Najneozbiljnija nevesta na svetu




Onda su rekli "I do", poceo je blues session a ja sam krenula u potragu za kafom.

Nastavice se..

30 comments:

  1. I sad kad te čovjek ugleda ovako prekrasnu, postaje totalno razumljivo ono muško gunđanje oko ženskog kukanja... :)) Ovako simpatičnu mladenku nisam vidjela... pa ne pamtim! Savjete ću uredno zapamtit, mene nešto slično čeka za dva tjedna... ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma..nikad ne znas sta ce poci naopako, zato bolje spakujem 3 varijante :))

      Delete
  2. Hehe, muke po svadbi na 100 stupnjeva. Prošle godine odradila sam 7 komada, sve u periodu od 6-og do 9-og njeseca. Skoro sam bankrotirala :))
    Što se make-upa tiče, glavni saveznik mi je bila tremalna voda.
    Super izgledaš, mlada također :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auuu...meni i ova jedna bila mnogo :) Svaka cast!! Termalne vode se nisam ni setila..

      Delete
  3. totalno chic izdanje mlade! slatka vam je zajednička fotka

    ReplyDelete
  4. fotke su superkul, vidi se da je pravi štimung! kako sladak vijenac na mladoj! izgledaš odlično, bez obzira na putne peripetije i zavrzlame.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Venac je DIY :) Prepletena srebrna zica i sveze cvece i isti takav bidermajer:)

      Delete
  5. I na kraju si izgledala wow!! Ko bi rekao da si se toliko namucila ;) imam i ja nekada takve dane... Mlada je bila prelepa!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala!!
      A ja znam da sam baksuz - cim negde tako krenem, ja dobijem :(((
      jedva cekam profi fotke..

      Delete
  6. Auuu koji zaplet! :D Mlada je jako lepa...prava retkost je videti tako nesto. :)

    ReplyDelete
  7. Izgledaš super i nikad ne bih pretpostavila kroz kakvu si gnjavažu prije svadbe prošla. Seka ti izgleda skroz opušteno i tako jednostavno, a posebno.

    I ja uvijek imam pripremljen i plan B i plan C, nikad se ne zna ;)

    ReplyDelete
  8. Dobro je pa si ti prezivela. :) Jako mi se svidja mladin venac i bas je slatka i lepa. Volim tako opustene mlade,bez preteranog kicha.
    A ti si bila prelepa,ne mogu da ti poverujem da si imala te probleme pre svadbe. :))
    I ja jedva cekam profi fotke. ;)

    ReplyDelete
  9. obje ste mi krasne, zračite :-D
    i ni traga putnim traumama na tvom licu ;-)

    ReplyDelete
  10. da, ni traga! Predobro izgledate..svo to topljenje, muka, vrućina....ma, ništa ti ne vjerujem, zapravo!;))
    Liza tko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.lisaeldridge.com/

      Zena cudo ;))

      Delete
  11. Neko otkačeno vjenčanje, zvuči savršeno (a i izgleda, po ovih par sličica)

    Vas dvije ste mi super, odlično ti stoji crveni ruž!

    ReplyDelete
  12. hahaha, super tekst :) baš sam uživala i umirala od smijeha!
    sve u svemu, lijepa mladenka, zgodna ti (frizura uopće nije loša, dapače), i čini mi se da je bilo baš lijepo :D
    Dora

    ReplyDelete
  13. Super si se skockala, bas lepo i svecano a opet u tvom stilu. I mlada je preslatka, haljina mi se dopada kako je jednostavna a lepa bez onih zica i pepeljuga fazona, i naravno, neka je sa srecom :)

    ReplyDelete
  14. pored svega sto ti se desilo -izgledas savrseno

    ReplyDelete
  15. Koja predivna vjenčanica!!! Volim te jdnostavne i efektne! Ti kako si opisala spremanje, zamislih te raščupanu i neurednu, a vidi kako si lijepa, cakum-pakum :D.

    ReplyDelete
  16. Ma ništa se ti nisi namučila, pa savršeno izgledaš :*...mlada je predivna!!!
    I ja volim Lisu ;)

    ReplyDelete
  17. Baš ste kul, a i ova štipaljka je super ideja. Mlada deluje vrlo slatko i originalno.

    ReplyDelete
  18. dobro da ste stigli uz sve nedaće :) nadam se da će nastavak priče ići kao po loju :)

    ReplyDelete
  19. Ma ko bi rekao da si imala te pehove-u prevodu-
    Izgledala si fenomenalno!!!kosa savrsena i crveni karmin uvek
    mlada slatka i originalna sa vencicem na glavi

    ReplyDelete
  20. Predivna si. Kosa ti je divna i crveni ruz ti predobro stoji, eto :D

    ReplyDelete
  21. Cestitke seki. Rijetka su ta kul fensi vjencanja. Svaka joj cast sto nije bila klasicna mlada. :-)

    ReplyDelete
  22. Uprkos citavoj avanturi na putu izgledas odlicno! Svaka cast! I tebi i planovima A, B i C. :D
    Mlada je za svake pohvale. Just Married stipaljke su kicanke? Genijalno! Jos jednom cestitam. :D

    ReplyDelete
  23. Hvala svima na prekrasnim komentarima !!

    ReplyDelete
  24. Kad si rekla što ti se izdogađalo očekivala sam... Ne ovakvu bombu :D

    A mladenka mi je genijalna na fotki sa ljubičastim balerinkama i cigaretom u ruci <3 Već sebe vidim :D

    ReplyDelete