Thursday, July 19, 2012

Vreme je za knjige


 ..i sve su o Beogradu :)
Prvo jedan pesmuljak sto me ganja


A je li Isis, jel moze ova artifisl metla za dvoriste ili mora ona bas prava? XD
Ja je stavila - kontam, nece da odmogne :)
Nego "dosla Mora da me mori"- secanje na jednu knjigu i jedan potpuno zaboravljen post :)

Miomir Petrovic - "Bakarni bubnjevi"

Alternativna istorija Beograda.
Danasnjica se preplice sa prosloscu, tajna drustva sa Argonautima; ispod Kalemegdana je citav svet,  beogradski intelektualci su u potrazi za istinom, u snove dolazi Mora... Pomalo pomereno, vrlo cudno ali posle "Lisicjeg ludila" znate sta da ocekujete. Dopasce se onima koji vole Pekica i Pavica.Vise informacija ovde

Sinisa Zivkovic - "Bilo jednom na Dorcolu"

Secanje na jednu ljubav, kradljivci satova, komsijski odnosi i jedna kafana na Dorcolu..ludo doba posle WW2 ..prijatelji i falsifikatori, bogate udovice i srebrne kasike. Pitak i prijatan stil, cita se u dahu. Neverovatno dobro prenesen duh ondasnje carsije..ja uzivala :) Vise informacija ovde

Za ovu sledecu rekli su mi da je potpuno zenska i da je cuvam za kisni dan :)
Jelena Rankovic - "Prohujalo sa kosavom"

"Magicne price od kojih cete postati ludi od ljubavi", kazu na sajtu. Cini se simpaticno. Ako je neko citao, neka podeli utiske :) Info ovde


12 comments:

  1. moram priznati da nikog od ovih autora nisam čitala, ali spomenila si pekića, a on još od besnila ima posebno mjesto u mom srcu ;-D

    ReplyDelete
  2. Bitno je da je metla. Nece da odmogne. :D
    Ovi Bakreni bubnjevi mi zvuce vrlo interesanto. Cu da provjerim.

    ReplyDelete
  3. Ja ne znam nikoga koga si spomenula, loša sam s domaćim književnicima. Završila sam NAPOKON Roman o Londonu i moram priznati da sam pustila suzu na kraju iako sam već na pola puta znala kakav će biti. Koliko god me malo smorio s politikom, Rjepnin mi je prirastao srcu u onih 800 stranica, baš mi je bilo teško kad sam završila... Eh...

    ReplyDelete
  4. :) bas sam procitala obje knjige i odlicne su, rijetko me koja knjiga odusevi, i ugl. se moram prisliti da ju do kraja procitam, ali ove dvije sam uzivala od A-Z!

    ReplyDelete
  5. Čitala samo Bilo jednom na Dorćolu i isto tako uživala!;)

    ReplyDelete
  6. preporuke, jeij! :) Ideja za citanje nikada dosta, probacu da procitam neku od ovih :)

    ReplyDelete
  7. ova bilo jednom na dorćolu mi zvuči zanimljivo.
    evo nađoh je online: http://www.knjiga.ba/bilo-jednom-na-dorcolu-v2162.html i sad ću naručiti sebi.
    hvala na preporuci:)

    ReplyDelete
  8. Ni jednu od navednih nisam ni držala u ruci.Bilo jednom na Dorćolu mi fajn zvuči!

    ReplyDelete
  9. Nikad nisam bila u fazonu da sudim knjizi po koricama, ali ove Bakarne bubnjeve evo narucih upravo, sto zbog tvoje preporuke (volim Pekica i Pavica) sto zbog predivne slike mog omiljenog slikara na naslovnici. Nadam se da ce biti interesantna kao sto zvuci :)

    ReplyDelete
  10. Opala,nijednu nisam pročitala..mogla bih da krenem od prve,miriše mi na dobar plen:))nego,izgleda da tebe mori Beograd?kad dolećeš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odmah, ako mene pitas. septembra ako pitas ostale :))
      kombinacija price o Mori i beogradski lagumi momentalno su me asocirali na ovo, ali kad ne zapisujem ako mi je ;) Kraj je malo njaa, inace je svukupni dojam ok :)

      Delete
  11. Podijeli i ti dojmove kad završiš, baš sam u nekom moodu za žensku literaturu :)

    ReplyDelete