Tuesday, July 24, 2012

The Celts Strike Again


Muzicka podloga

Ignorisite onaj nos u donjem desnom uglu :)))) To smo samo mi pilici :))

Nego, stori gouz lajk dis:
Vreme radnje - petak vece
Kulise - Pub St. Patrick
Akteri - jedan bend i verni fanovi :)


Am I green enough?

A kupila sam si i malo srece :)  Za one sto zevaju u nokte - na prstenjaku imam istackanu irsku zastavu :))
Najomiljeniji Kelt i moi, pre "procesiranja graska" :))
Pocelo je, pocelo!!

"She's never been young,
 she'll never grow old.."


Neko mrzi Bean Na Shi


Ovo, zato sto ni jedna s' pivom nije ispala dobro :))










Onda smo nastavili prema Bitolju ..


27 comments:

  1. Sjajna atmosfera i fotke. Bas ti je lepa haljina!

    ReplyDelete
  2. Fenomenalno...ti se se baš uklopila, mogla bi sa njima na turneju :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Trep trep :)) Sve je relativno ok, dok slike nisu profilske XD

      Delete
  4. Volim zeleno i crveno tugedr :) I sama sam nosila zeleno i maslinasto onda kada sam bila najintenzivnije crvena... Sad forsiram samo narandzastu, pa su mi i nijanse zelene malo neznije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam uglavnom 50 shades of olive, ali ovoj haljini nisam mogla da odolim :))

      Delete
  5. Dernek u pravom smislu riječi! :D Netko je napisao da si lijepa, apsolutno se slažem! Već dugo nisam vidjela da netko crveno tako dobro nosi! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkju!! Ja sam se do skoro zanosila mislju da se pridruzim "shargarepicama" ali posle ovog komentara i posta kod Minje no,no..ostajem verna crvenoj :)

      Delete
  6. lepo ste se zurkali,prelepa duga haljina..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolje bilo u Bitolju :)) A gde si ti nestala??

      Delete
  7. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Bez pershuna na obrazu ne bi to bilo to :)

      Delete
  8. Kako ti odlicno stoji bas ova nijansa zelene uz kosu, savrsenstvo! Super su slicke deluje dobra atmosfera :)

    ReplyDelete
  9. odlično :) tu u Zagrebu kronično fali ovakvih svirki...

    ReplyDelete
  10. tražim sličnu haljinu godinama. kunem se, počet ću zaustavljat žene po ulici i ispitivati ih gdje su što kupile. pa ako me pošalju u rodno mjesto, neka...

    odlično izgledaš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haljina je od gaze, ima je i u bezh i ljubicastoj varijanti a velicina se podesava ipod grudi (od xs do sl). Os da ti kupim?

      Delete
  11. Svugdje fali ovakvih svirki, a i kad dođu, i to je malo! Crvenokosa sa zelenom haljinom, jaoooo..pa ti to namjerno ;))))...! Fali ćup sa zlatom na kotačićima uz tebe ;)

    ReplyDelete
  12. Predivna ti je haljina. Volim zelenu. I bas mi se svidja ta djetelina :D

    ReplyDelete
  13. Uuuuuuuu! Mlogo volem! :3
    Kad je dernek nek i hala gori! XD

    ReplyDelete
  14. Duga zelena haljina ti odlicno stoji.
    Skroz su mi lepa i ja uvek volim zelenu boju.
    Detelina mi je super.

    ReplyDelete
  15. obleka ti je super, totalno si u điru s ovom muzikom ;-D

    ReplyDelete