Thursday, July 12, 2012

Težak slučaj pakla



Jutros sam se probudila sa vriskom, okupana znojem. Nisam mogla da se smirim satima. Nemam pojma sta sam sanjala ali eto..

Danima unazad desavaju se lepe stvari. Druzim se sa divnim ljudima, idem na lepa mesta, slusam fantasticnu muziku. A onda se vratim kuci i ostanemo same misli i ja..

Po cudnom nekom principu funkcionise ovaj moj mozak. Navikla sam ga na gluposti i stresove pa kad dodju ti neki trenuci za opustanje, on nastavlja sam da veze u svom stilu..Svaki put je scenario za nijansu drugaciji, ali sve se svodi na isto..sta ce biti ako bude..
Ponekad se zapitam da li sam toliko prokleta, pa vise i ne umem da uzivam u nekim sitnim zivotnim radostima..
A mozda su i ovi Block Out - i krivi..

16 comments:

  1. Uf mozak je zlo, najgori je prije spavanja kad odluči provrtiti sve te šbb-kbb scene X_x

    ReplyDelete
  2. Kod tebe izgleda mozak toliko navikao na ružne stvari da više ne zna kad mu je dobro. Nadam se da će ti produžiti dobar period tako da se i on jadničak prešalta :)

    ReplyDelete
  3. Ja sam nekad davno čitala da nam se kao na javi dešava suprotno od onoga što sanjamo, a što znači kad je nešto tako tužno u snovima, na javi će ti biti baš dobro. Eto ne sjećam se ni da li su bile novine ili kakav vječiti kalendar :) ali se i ja nekad utješim sa ovim!

    ReplyDelete
  4. Prica mog zivota! :D Ja uvek sanjam grozote kakve mi ni na pamet ne bi pale, pa se probudim, pa budim dragog...pa ne zelim vise nikad da spavam! Blok aut...o da! :)

    ReplyDelete
  5. Ivo, nemoj da se brineš, sve će da bude dobro :). Zagli čovjeka pored sebe i uživaj :D. :***

    ReplyDelete
  6. mislim da ti treba malo duži odmor..drži se:)

    ReplyDelete
  7. Potpisujem & saosecam, isto je i kod mene, svaku noc nocne more...pih. evo i od jutros, sanjala sam da mi se bivsi zeni i odlepila nacisto ;) (izvini ovo malo kao da te zabavim)
    Drz' se curo! :)

    ReplyDelete
  8. Ihh..bila sam takva do prije možda nekih 6 mjeseci manje više. Užas, zato i znam kako se osjećaš! Fuj stanje!!
    Meni je prošlo samo od sebe..dobro možda sam se malo forsirala nekim meni hepi stvarima ali ipak je prošlo, hvala Bogu!!

    ReplyDelete
  9. Do Block Out-a je sigurno ;)
    Sigurno nisi dovoljno uživala u dobrom društvu, lijepim mjestima i fantastičnoj muzici. Dakle, moraš još i mozak neće imati izbora nego se prilagoditi ;)

    ReplyDelete
  10. I ja se budim noću, ali znam da je to od stresa. Izgleda da podsvest pokušava nešto da ti poruči.

    ReplyDelete
  11. Grlim te puno, užasan san zna pokvariti cijeli dan. A i vrijeme je teško.
    Okruži se pozitivom i mirom, a ako ti je zafali, mi s bloga ti je šaljemo! :*

    ReplyDelete
  12. Jako mi poznat slučaj. "Teško da ima išta strašnije..."

    ReplyDelete
  13. i meni se zna desiti... to te stres podsjeća da je i on dio života...

    ReplyDelete
  14. kao netko tko živi s morama otkad zna za sebe, totalno te razumijem... c'est la vie, šta ćeš

    ReplyDelete
  15. Stres. :/ Tacno tako je meni bilo prethodne dve godine, sad sam se malo smirila. Proci ce. Pokusaj da se opustis. :*

    ReplyDelete
  16. znam kako je, isto se često osjećam iako imam 1000 životnih radosti koje me ispunjavaju

    ReplyDelete