Tuesday, July 31, 2012

Planning the escape route, Tupan i Glupan u plavom i lakovane stikle na rok koncertu


Posle desetak minuta bluesa, uzasno mi se prispavalo..a i ponestajalo je materijala za ogovaranje (sem jednog ogroomnog para sisa u koje je md buljio a ja ga podhebavala). Krenem, shatro, u potragu za tojletom (u stvari ispitujem putanje za beg).
"Cekam te kod kolima" urodilo je probijanjem kroz zivicu i kloparanjem po sljunku. Onda smo se (relativno tiho) iskrali i krenuli na najbolji deo svadbe - nastup Kelta na Reload Festu :))

Ulazimo, tako, u Vladicin Han (svi koje je tamo nekad put naneo znaju onu blesavu petlju :)). Spustamo se na kruzni tok i ja kontam kako da se parkiramo reltivno blizu (odviklo se dete od stikli :)). Policija na sve strane, kao da Papu obezbedjuju. Stanemo kraj jedne marice i pitam ja Tupana u plavom gde da se parkiramo. On kaze :" A, pa ne mozete vi do tamo kolima!". Mamu mu..a ja sam bas mislila da parkiram  ispred stage -a...pokvari mi plan..XD
Nastavljamo dalje u smeru koji nam je pokazao prstom netom izvadjenim iz desne nozdrve i vrtimo se u krug.

Pod mostom nailazimo na kolegu Glupana. Pitam ga ja lepo i razgovetno gde da se parkiramo. On me gleda k'o da igra bela mecka. Pita me :" A ot kude (visoko uzlazni na e) ste vi?" Iz Tunguzije, majmune, nema veze sto su na kolima skopske tablice..
Razmislja jedno pet i po minuta i onda (Eureka!!) kaze :" Nista, aj' ti lepo se parkiraj tu pored mene" XD
I ja se parkiram tu pored njega..

U daljini se cuje EKV Tribute band..ljudi malo..premalo..
Ja gladna. I zedna. I piski mi se. A pocinje da mi biva i hladno..
Na scenu izlaze Irie FM i na sred festivala imaju tonsku probu od 45 minuta..
Spustam doteranu gujsicu na prvu slobodnu klupu a md odlazi u potragu za pivom. Vraca se s' casom Pilsa (bljaaak!!) i informacijom da Kelti startuju za oko jedan sat. Damn,damn,damn!!
Pijem onaj Pils, on se vraca..Sve je hladnije (ja navikla na 52C pa me ovo iznenadilo :))
Resimo da se umesamo u guzvu i tada sledi onaj trenutak. Trenutak za koji sam mislila da se meni nikad nece desiti. Trenutak bolje znan kao ZENA NA LAKOVANIM STIKLAMA OD 10 CM U SRED SREDE ROCK FESTIVALA. Obecah sebi u tom trenutku da se nikad, nikad vise necu smejati onima zalutalim jadnicama koje strce iz mase :))
Konacno ulecemo u backstage. Osecam zbunjeno - blesave poglede (kao da me neko bode u ledja), ali ja imam specijalnu stipaljku na kojij pise JUST MARRIED :))
Na prve taktove pocinjem da skakuce a sve ostalo (u narednih pola sata) je istorija :))





Zbrisali smo na pola Nancy Wiskey -a jer je pocela potera za Sreckom tj. nama. Nepotrebno je reci da sam otpatila ostatak puta do svadbe..Meščini da se pretvaram u grupija :)))

Onda smo se vratili na svadbu (koja se u medjuvremenu zavrsila), trk na presvlacenje i Hit The Road Jack..
Mislili smo da je ideja sa zaobilazenjem glavnog granicnog prelaza bila jako mudra.
Malo kasnije smo se pokajali..
Na granici su nas docekali Tupan i Glupan na makedonski nacin. Malo su se igrali mojim (fino prosaranim) pasosem i onda su resili da ne izgledam tako opasno i da mogu da me puste u zemlju..

32 comments:

  1. koja avantura:)
    krasno izgledaš¨!

    ReplyDelete
  2. U coece. Fascinantno...:D Svidja mi se boja tvoje kose.....:)

    ReplyDelete
  3. A slika štikli? :P
    Isti izraz lica imaš na obje fotografije na kojima si. I ne hvališ se rupicom u obrazu, sram te bilo! ;)
    Meni se nekako uvijek desi ono čemu se rugam, a i ljudima oko mene. Prijateljica se rugala drugoj smotanoj prijateljici koja je slomila štiklu na nekom čudnom mostu kod nas i nakon par dana isto joj se desilo. Prijatelj se rugao drugom prijatelu koji je osjekao dio prsta, nakon sedmicu dana on se lupio vratima po prstu i sad čeka da mu optadne nokat....
    Ja sam se smijala sestrinom ožiljku, pa sad imam isti.
    Sad sam savršena i nikome i ničemu se ne rugam :D (da, baš :/)

    Ne zamjeri Tupanu i Glupanu, oni drugačije ne znaju. Nisu ti silni vicevi o njima džaba ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAA..rupica mi je u potpisu (tamo gde pise "o meni" ili tako nesto)
      E poslikacu stikle s'oziljcima cim se vratim kuci :))

      Delete
    2. Imaš pravo, sad sm vidjela opis. Sram mene bilo ;)

      Delete
  4. Drotovi a la Balkan. Nis iritantnijeg nema na kugli zemaljskoj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bas su cakani XD Jedno vreme sam se nervirala, sad umirem od smeha :))

      Delete
  5. Trebalo je da slikaš štikle, kako sada da ti verujem da nisi bila u starkama sve vreme? :P :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj..ne posedujem starke :)) Slikam, slikam XD

      Delete
  6. Haha, stvarno si bježala sa svadbe :D, prava pravcata groupie :D

    ReplyDelete
  7. Procitah ti sve sto sam propustila! I vidim da ti je fino i zanimljivo u zadnje vrijeme. Sestra ti je bila krasna na svadbi.
    Ja sam jednom na motorijadu zalutala u stiklama i bilo mi super, iako se i ja rugam takvim curama, nastoj8im da to vise ne radim :).
    Ne pricaj mi o policajcima i carinicima, to su posebne vrste organizama za koje ne vrijedi logika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajjj pa vi niste srele prave carinike, moram da protestvujem i tražim izuzeće za njih iz te grupe :)

      Delete
    2. Ok, Duco, izuzeto mada uglavnom imam horor iskustva :))
      A ti svetska putnice ne zabusavaj nego pisi izvestaj !!

      Delete
    3. Još sam na vakcinacijama :D...čim krenem biće izvještaj...Btw Carinska uprava Makedonije je super i one iz uprave obožavam super su i stvarno sposobni čak i kad se gleda regionalno (vjeruj mi)! Hvala na izuzeću cmok :*

      Delete
    4. Niko nije diro zelene (oni me retko iznerviraju)..plavi su mi bolna tacka ;))

      Delete
  8. U sljedećem postu očekujem njihov plakat s tvojom facom u ogromnom formatu. I ispod tekst: "Da, mi smo oni koje ONA prati." Ili bar proviziju da ti pošalju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sam' da znas da cu im preneti :))))))))))))))))))

      Delete
  9. Još jedna koja očekuje slike štikli :)

    ReplyDelete
  10. Četvrta i sedma slika izgledaju fotošopirane. :p
    Aj priznaj da ti tamo nisi ni bila. :D

    ReplyDelete
  11. Lepa zeno! :D Parkiraj se ti tu pored mene ahahahahhaah! :D
    Stikle please! ;)

    ReplyDelete
  12. Opet uzbudljivo kod tebe :)))

    ReplyDelete
  13. lol, bar ti nije bilo dosadno ;-D

    ReplyDelete
  14. Haha, ladno si pobegla sa svadbe, carski! i ja navijam da vidimo te stikle

    ReplyDelete
  15. izgledaš mrak! al' daj da vidimo i te štikle! hoćemo štikle, hoćemo štikle...

    ReplyDelete
  16. hehehhe, e jesi smesna!!!:)))odlicne spisateljske sposobnosti!!!uzivah!:))
    xoxo





    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  17. Ja imam groooozno iskustvo sa mekedonskim granicnicima...majko moja,jedina zemlja u kojoj sam tooooliko na ulazu iz Grcke cekala,cekala,cekala..i tako mi se uvek zalomi,tako da sam skontala da to nije slucajno,nego da rade u tom stilu..mada,ni mi nismo odmakli,sto Glupan I Tupan iz tvoje -dosetke- potvrdjuju..gde se oni umesaju,od malo zakrcenog puta,nastane totalni zastoj:(
    Kosa ti je uvek sjajna,pa sta joj radis breeee???neko ulje ili od piva :),ne znam da sam skoro videla takav sjaj na necijim fotografijama,sem na tvojim..Hajde ,priznaj!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tupan i Glupan su svuda tupan i glupan..bez razlike..
      A kosa..operem i pustim da leprsa :))

      Delete