Friday, July 13, 2012

Osmeh se vratio u grad


Nesto novo, nesto lepo :)



"..uz grivu vetra poleci,
sa svojom senom naci sklad,
sudbinu sebi proreci
i biti povod ponekad
da osmeh navrati u grad.."


Konacno sam se naterala da odem u kupovinu, u nadi da cu naci neku pristojnu haljinu i dugo zamisljane braon lanene pantalone...mozda i neke sandalice..
Prosto zavidim devojkama kojima je omiljena disciplina hodanje po trznim centrima i obilazenje butika. Mene to uzasno zamara. Kad se konacno resim, obavezno idem sama i onda se nerviram jer sam krenula sa idejom sta to ja hocu, a toga naravno nigde nema..Mora da su se sve prodavacice ovog grada urotile protiv mene pa sve to lepo posakrivaju i onda, kad krenem nekim drugim poslom ili kad sam kompletno bankrot,  po izlozima vidim upravo to sto sam sumanuto trazila par dana pre..
Mislite da je danas bilo drugacije?? :)

Prva stanica Tom Taylor.
U decjem delu na lutki haljinica - ljubav na prvi pogled :)
Dvanaestica mi velika, ali je zato desetka super XD Mintasto rozasta lepotica je moja (posle cudnih pogleda prodavacica, jer kako ja (zena u godinama) to kupujem garderobu za decu )

Aparat slabo saradjuje nocom, u kombinaciji sa neonkama. Videcete je vec nekad..
Na delu za velike devojcice jedna vrlo simpa majica

Ulov iz Orsay - a (inace je teget)
Malo Terranove
Fiori
Berska
Krasna, ali broj (dva :)) veca. Ako ne usperm da je sredim, ide na prodaju..smrc..a materijal je divan..smrc

Carhartt pticica (imam je i u svetlijoj verziji)
Kupovina garderbe zavrsila se manje - vise uspesno ('ocu reci bezbolno).
Nisam mnogo harala po DM - u..samo neophodne stvarcice i tester kremica. Molim utiske, ako je neko vec koristio kremicu

Zdravi dezodoransi nisu opcija na + 40 pa sam se bacila u isprobavanje Rexone
Ovu levo (ljubicastu) sam dobila na poklon. Mirise na neko cvece i jabuke. Nisam bas luda od srece, ali potrosice se. Ova levo (plava) mirise na cisto..stvarno kao da ste tog trenutka izasli ispod tusa :) I jedna i druga pune su aluminijuma i talka i ostavljaju bele tragove na garderobi. Ako neko zna za zdravi dezodorans koji izdrzava duze od pola sata, neka dojavi. Nije mi se bas igrati s' ovim..

Konacno sam udomila ljubimce. Ove kutije su se pokazale kao jako prakticne pa dok ne dobijem neku drvenu, plastika sluzi svrsi :)

Dva nova ljubimca, levi maslinasti, desni tirkizni :) (nervira me ovo s' bojama, ali sta da radim..)

I na kraju poklonce od mog omiljenog dilera prstenja (zaboravio da donese to sto sam narucila, pa da se iskupi :))
Predstoji mi trazenje haljine i  sandala za jedno letnje bazensko vencanje i vec se jezim..kad bi mogao to neko drugi umesto mene, najdraze bi mi bilo..
I tako...

38 comments:

  1. Lep ulov! Ja bas volim da shopingujem,ali isto kao i ti zamislim nesto i toga nema...danima ganjam neke sandale i to anatomske i nigde mog broja-strasno! Pa sam odustala pa trazila bilo kakve pa opet nesrecno...grad je pun krsa! Al' sam zato naletela na neke rasprodaje pa kupila 10 jesenjih stvarcica... :p
    Nego, uzmi niveu pure&natural action, kod nas je on jedini bez aluminijuma.

    ReplyDelete
  2. E bash si se podnovila,i se e super...a ovie maicki so vrvki mi se omileni za vakvi denovi a dezodorans isto i jas mislam nivea e br.1

    ReplyDelete
  3. Meni je nivein calm&care dobar. Izdrži, nema fleka. Imam kondicije za šoping, ali s godinama sve manje. Nikad u društvu, uvijek sama. Zamišljanje onog što želim naći je obavezna, ta kako drugačije? I završi redovito poput tvog;), usput si umišljam kako sam modno korak ispred vremena i kako će zasigurno dogodine ili čak one iza po izlozima sigurno biti toga što meni sada treba, a ne mogu naći.

    ReplyDelete
  4. Bash dobar ulov. Svidja mi se sve. Moja rodjenda sestra je jako sitna i uvek moze sebi da nadje nesto na decijem,blago vama. :D
    Prsten mi se mnogo svidja.
    Ja nekad volim da idem u kupovinu i lutam,a nekad me to jako nervira i najradije ne bih isla.

    ReplyDelete
  5. Fiori mi je najnaj. Ja imam običaj da gledam muške stvari, nekad i kupim, šta fali :D. A baš mi neki dan prijateljica priča kako je neke najdraže komade našla na dječjem odjelu :D. Ja sam malo prevelika za njega, ipak, ali radila bih što i ti da mogu :D.

    ReplyDelete
  6. Ajme, nakupovala si ti toga hrpu :) Blago tebi kad staneš u dječju robu, ja od osmog osnovne moram paziti na dekolte xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam osecaj da se D. ne zali..mislim, glede dekoltea XD

      Delete
  7. aaawww bas kupila punooo stvari, =D, fina je roba, i te stvari iz DM-a, ja volim kupovati u DM-u, sta god tamo vidim, sve mi treba, HAHAHA =D

    ReplyDelete
  8. Orsay majica <3 i majica sa sovicom su mi favoriti. Uvijek mi je lakše naći odjeću na dječijem odjelu, šarenije je, slađe i više mi odgovaraju njihovi brojevi.

    I kupila sam nedavno zelenkasti lak isti kao taj tvoj Rapsodi, mislim da su iste boje (moj je 350) i još neki smeđi. Nijansa zelene nije baš najidealnija (kakvu sam tražila) ali je koliko-toliko zelena. Prvi put sam kupila Rapsodi i jaaaako sam zadovoljna kvalitetom. Ne guli se uopće, što mi je za ove lijene ljetne dane, kada lak ne izdržava najbolje temperaturu dok se nanosi, super stvar, a i savršeno se skida (kada se odlučim na to) :)

    Imala sam problema sa žljezdama zbog dezića sa aluminijom, pa sam i po ovim vrućinama prinuđena nositi "zdravi". Dobrim se pokazao Balein MED dezić u spreju. Jako puno se znojim, ali izdrži mi tokom dana (uz tuširanje, naravno), a i navečer. Kada sam ga prvi put kupila, nisam bila baš dosljedna, pa sam ga kombinirala sa nekim Niveinim (taj sam nanosila kada krenem van). Tada mi se nije svidio. Kada su mi se pojavili ovi problemi, nisam uspjela naći nijedan drugi, pa sam ga prinudno kupila ponovo. Sada mi je bolji. Ali, planiram svakako probati i Nivein pure&natural. Kupujem ga čim ovaj potrošim.

    Drago mi je što si imala uspješan šoping :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Bože, tek sam sad vidjela koliko sam se raspisala :/ Oprosti.

      Delete
    2. Ja se ponudih da saljem :)))
      Levi je bas prava maslinasta, ali ovaj desni..mm..najtirkiznija tirkizna :))
      Glede dezodoransa - em zlezde (oticale su par puta od Lady Speed sticka), em rak dojke u familiji pa sve nekako sa strahom menjam onaj moj kristal. Gledala sam Sebamed ali je bio samo roll on pa ga nekako preskocih ali cu si ga kupiti za dane bez mnogo hodanja :)Probala danas tu Niveu. Postoje neke 3 varijante (dve cvetne bljak i jedna plava) pa cu da vidim..
      I ne izvinjavaj se :))

      Delete
  9. čestitam na ulovu :) sviđa mi se sve jer je šareno :))
    ja volim kupovati, ali obično ne idem ciljano, jer tada ne nađem to što mi treba, ili je skupo, nego idem u šetnje po dućanima, i tako nalijećem na stvari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej..hajd' mi kupi haljinu za vencanje..i torbicu..i sandale :))))))))

      Delete
  10. lajkam ti oblekicu! i ja uredno kupujem na dječjim odjelima, osobito u h&m-u ili s. oliveru. biti visok metar + želja da porasteš nekad ima svojih prednosti!

    ReplyDelete
  11. a glede dezića, dragi i ja koristimo isti: dove grejp plus neka trava. SAVRŠEN JE.

    ReplyDelete
  12. Koja si šopingoholičarka :P :)))

    ReplyDelete
  13. lol, i ja sam preteška za shopping, hoću baš ono što ja hoću pa se obično štufam jer to ne nađem... ma shopingiranje mi ide ne živce :-p
    ali mi je najdraži dio kad uđem u dm *.*
    krasne si krpice donila doma :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jos krasnije bocice i teglice :)) Dok se ne zasitim Balee (ili ne pokupujem celi DM :))

      Delete
  14. Koristila sam kremicu i meni je bila super, mada mi je ona modra punoooo bolja, ona je nekakav noćni eliksir ili ovako nešto, ali fino nahrani kožu preko noći tako da je često stavljam i ujutro kao podlogu ;)
    nadam se da je to pomoglo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mislila sam se izmedju te dve :) Kupicu si i teget, pa koja bude bolja :))

      Delete
  15. super šoping :) vidim na na isti način šopingiramo - solo :) i to što brže, mrzim kad me netko zavlači.
    probaj s ovim dezićem: http://www.sminkerica.com/wp-content/uploads/2011/03/Bionsen-Range.jpg.jpg
    imaš ga za kupiti u dm-u, miris nije prebajan, ali nije ni loš, meni dosta dugo drži (ovaj treći po redu imam), a zdrav je, bez parabena i aluminija.
    prsten je ahhhhh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis, na ovaj uopste nisam obratila paznju :) Treci na listi :)
      Prsten je jedini koji nija spadao sa prsta (i nije imao kamencice u svim duginim bojama :))

      Delete
  16. A zato je osmjeh tu...pa ne čudi me nakon ovakvog šopinga :)
    Ne znam šta mi je ljepše, stvarno super stvarčice. A što se tiče dezodoransa ja sam nekad prošle godine uzela Felce Azurra Classic i skontala da su sastojci dosta dobri i prezadovoljna sam sa njim, a totalno sam zaboravila na ovaj brend do tada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, Felce..podseca me na kad sam bio mali deca :)) Eto, i njeg sam previdela. zato ste mi vi tu :))
      A osmeh je vise zbog Balasa :)

      Delete
  17. :))))) ali Dart Vejder :D
    takodje mrzim soping, mene najcesce decko tera da kupujemo stvarcice, dok je ranije to bila mama, uglavnom moram s nekim jer bih inace posle prvog neuspeha otisla i sve pare potrosila u nekom DMu ili slicno... A zavera prodavacica je izgleda sveopsta ;)
    Lepo si pazarila, svidja mi se prsten bas bas, majica sa pticicom i ova iz teranove - jel haljina ili majica?
    omiljeni dezodorans - Dove sa grejpom ili krastavcem, puni aluminijuma ali rade

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dart XD
      To mu dodje kao tunika. Ovaj karneric ide na kukove ali misim da ce uskoro nestati i pretvorice se u nesto drugo ;))

      Delete
  18. Ouuu! Najs, vuman...najs! :D
    Ista prica. Najvise problema imam sa nalazenjem pantola. Kad sam pri parama, nula poena. Kad proglasim bankrot, odjednom sve je tu. WTF?!

    ReplyDelete
  19. Uf, ja isto mrzim šoping i uvijek najradije odem sama. Doduše, ne znam kad sam zadnji put nešto baš tražila, većinom kupim kad nateim + imam para uz sebe.

    Što se dezića tiče, ja ne koristim zdrave. Znojim se grozno i jako volim Dove u sticku. Trenutko kradem bratove u spreju. Fakat drže iako mirišim kao muškarac :D

    ReplyDelete
  20. Tek sad vidim ovaj post. A divna je pjesmica, Djole uvijek u svom fazonu.
    Sve sto si kupila je preeedivno. Nista ne bih odbacila. Ipak mi se haljina najvise svidja. :)

    ReplyDelete
  21. A, pa baš si se lepo ponovila! I ja mrzim da idem i isprobavam stvari po prodavnicama, ali zato obožavam da kupujem kozmetiku. Poslednja slika padanje sa stolice od smeha, baš mi tako nešto treba.

    ReplyDelete
  22. za nekoga koga šoping zamara dobro si izdržala da nakupuješ sve to hehe
    slatke stvarčice :)

    ReplyDelete
  23. http://www.naturallyfreshdeodorantcrystal.com/

    ima ih u dm-u. meni drže pošteno. čak i po ovim vrućinama.

    ReplyDelete
  24. Pa, lepe su ti ove stvarcice. Bas si se lepo ponovila! Super!

    ReplyDelete
  25. Imam tu Orsay majicu, bijelu, i krasna mi je, morat ću da se zaletim kad budem u Sarajevu da kupim još koju boju ako ih ima još :)

    Ti sve kao ne voliš, ne voliš, a onda bum tras pokupova pola grada :) Šteta za braon hlače, mogu zamisliti kako bi lijepe bile, volim lan.

    ReplyDelete