Saturday, July 7, 2012

Kad promenim torbu..


..kao da sam glavu promenila.
Trpam danas ( pre ture banka- knjigovodja - banka - uprava za prihode) u radnu torbu fascikle, pecate, blabla i nadjem nesto za sta sam mislila da je uredno otputovalo pre dobre dve nedelje.
Bas mi bilo krivo..
ali znam da ce mi oprostiti kad vidi da sam crtala (jeste, ja sam crtala XD)

vidi ga kako je sladak..doduse, oci su mu malo krvave (od piva), ali sam mu nokte na nogama nalakirala u crveno (a ima i pirs na pupku - da se slaze uz lak :))
Prvo sam malo vezbala  :))
oruzje
nigde crne, pa je malo pozeleneo :)


I jos jednom : Dear Isis, srecan ti rodjendan!!


13 comments:

  1. zeleni šišmiš:)
    to je ovaj ekološki osviješten, valjda

    ReplyDelete
  2. Sigurna sam da si obradovala djevojku, čak iako joj nije došla čestika :) Stvarno si pažljiva. I poprilično dobro crtaš!

    ReplyDelete
  3. Hahahah, pa ti si čak i vježbala! :D Ja ne bih imala srca da se naljutim, genijalna si! XD

    ReplyDelete
  4. Hahahahahah! NAravno, koliko mi žene stvari nosimo po torbama, nije ni čuda što nešto zapne...glavno da nije pokvarljivo! ;)

    ReplyDelete
  5. Kako ona sve pamti, ne treba joj Facebook:)).
    Btw, tvoja je jučer poslana, mjeri vrijeme za koliko će da dođe.

    ReplyDelete
  6. Aaaaw! Ti tako pazis na sve! ^____^

    ReplyDelete
  7. AAAAAAAAAAA! Hvala, hvala, hvala! <3
    Zeno, bas me obradova! :D
    Prokleti kompjuter...propustih sve!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O's da mi kazes da ti cestitka jos nije stigla?

      Delete