Tuesday, July 3, 2012

Jedan "nadve - natri"


Rece mi Hermetic (cini mi se) da posle one junske od 47C, opalim jednu avgustovsku razglednicu. Daleko je avgust, pa evo jedne julske (za sve one mile duse sto umiru na 35)

50 C + Ketonal = uglavnom  mrtva, ozivim samo kad mi donesu hladne breskve. Ili kafu. Hladnu.

Evo vam neke slicice od prosle nedelje (dok sam jos bila ziva), pa gledajte (i ne obracajte paznju na glupavo - smorenu facu)

Dan prvi
Suknju prepoznajete :) Trudnica pokusava da dohvati moje perle :)
Vece drugo - izlozba fotografija (traje "Skopsko leto")

Dan treci - dovlacenje hrane u brlog i pantale/gacohlace koje apsolutno i maksimalno obozavam :)


Opet "Skopsko leto" i Ninina izlozba "Drvo zivota"


Pivomanija, Stara skopska carsija



Isis, evo ti falangita :) Toliko im je jadniccima dosadno, da pokusavaju da se udave u fontani :)

Juce popodne, posla ja po Ketonale..vid' ti te podocnjake..


Najvoljeniji i najnoseniji autfit ovih dana
Izem ti ja ovakvog macka cuvara..al' bolje na cebadiji nego na mom stomaku :)
Gde je nestala Pipi?

34 comments:

  1. Najlepse su fotografije kod fontane :)

    ReplyDelete
  2. Tebi treba dodeliti medalju, zato sto si jos uvek ziva na toj vrucini. :) Je l' to opel? :D
    I da,haljinice su ti bas lepe. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JOpel nego sta :))
      Haljince su sve iz pero lake kategorije :))

      Delete
  3. Uh, vrućine!
    Posebna si na 1. slici, s psom. Baš ko mala djevojčica :D I sviđa mi se pidžama.

    ReplyDelete
  4. Hihih, kako slatko leži <3.

    Joj, te narukvice su supeeer, i te gaćo-hlače i haljina poslije njih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gacohlace kupljene na pijaci Ciglane za 10 markica :) ako te kojim slucajm nanese put, to ti je prva tezga s' desne strane kad udjes u pijacu sa strane ciglana :)))

      Delete
    2. Kanim se baš da odem na Ciglane, pogledaću :D. Kad si to kupovala :D?

      Delete
    3. Davno, ali mi rekli da je tezgica jos tu :)))

      Delete
  5. Haljine su ti prelijepe, ali dekolte....jaooooo! ;DDD Obožavam ovu narukvicu (podsjeća me na keltske)i poznate već trakaste sandale tvoje, moje kurje oči i široka neženstvena stopala u obliku peraja su totalno ljubomorni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. M.d. kad ne slika dupe, slika dekolte..i ja to ustanovim tek kad se vratimo %) Sta cu kad mi se raspadnu sandale, ne znam ni sama..

      Delete
  6. ne vidim podočnjake, lijepa si baš :)

    pravo da ti kažem činjenica da je kod tebe +50 ne umanjuje uopšte činjenicu da ja umirem već na +30, a na +35 sam umrla i pretvorila se u zombija, što će reći: svakome je njegova muka najteža haha

    nadam se da ti ketonali za večeras ne trebaju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, ja volim toplo i 32-33 mi je sasvim ok temperatura (ako ne moram nesto da przim ili da peglam). Nije problem sro je 50, nego sto duva vreo vetar:( Inace, gradske vlasti, kako ne bi morale da proglase vanredne mere, naredile su da se svi termometri po pumpama pogase, tako da u Skoplju nikad nema vise od 38 :))

      Delete
  7. Ja to fizički ne bih mogla podnijeti, pobjegla bih na one Otoke vječnog proljeća.
    Haljine su ti sve ljepša od ljepše, sad i ja želim da stvaram takve stvari, dosta mi je prekrojavanja.
    I da, ni podočnjaci ne smetaju tvojoj ljepoti :D.
    Ne znam gdje Pipi, možda još renovira stan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo je ona prva haljina sivena (suknju ne racunam - ona je prinapravljena :)) Ja nesto razmisljam da se dam u pohod na materijale pa da sasijem jos 2-3 para ovih gacohlaca..lako ih je iskopirati, a nemas pojma koliko su prijatne :)

      Delete
  8. Hahaha, ja sam ladno prvo procitala 500 C, pomislih da je radio fotosop :))) slatka si mi svugde, evo priznajem da sam na svakoj slicici lepo zumirala i buljila u nokte, joj, deformacija...
    Nego ja se nesto navikla na vrucine, ok mi je na ovih 35ilikolikojevec, samo me zeza nizak pritisak ekstremno iliti triput moram da doruckujem da bih se razbudila :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam i ja povecavala i zevala u nokte i sem mintastog i neona na nogama nista drugo ne vidim..a spremila sam poseban post o noktima, nego ga sve nekako preskocim (da mi ne poremeti koncepciju bloga :)))))))))))))))

      Delete
    2. zezaj, zezaj :P
      ja skuzih neki mintasto-sivi kao french ovde http://1.bp.blogspot.com/-sKWnY96KoVs/T_MJsVZijEI/AAAAAAAAB0c/Pi9wllQ1eSQ/s1600/DSCN2146.JPG i odma' sam ukrala ideju, super izgleda. jedva cekam post o noktima :D

      Delete
    3. Taman pravim neki "tri boje ljubicasto" splatter pa kad zavrsim idu nokti :))

      Delete
  9. Na lijepom čovjeku sve lijepo stoji :) U ovom slučaju na lijepoj teti :D Ja sad isto ode u horiznotalu X_x

    ReplyDelete
  10. Ma divna si...a kako su mi fantastične šarene pantalone :)
    I ti si bar smogla snage da nešto napišeš, a meni mozak prokuvao i ne da mi se, a svašta sam planirala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa, meni direktno u mozak bije klima i kijam k'o blesava :))

      Delete
  11. te pantale/gacohlace izgledaju skroz zanimljive, i skroz ti lijepo stoji, al najljepsa je ta svijetloplava haljina "Opet "Skopsko leto" i Ninina izlozba "Drvo zivota"" puno mi se svidja =D a macka je presmijesna, hahah =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macka je genije. I ja hocu da sam moja macka :))
      Ne znam zasto ti ne vidim nove postove..

      Delete
  12. pippy je valjda još u strci oko stana...

    ReplyDelete
  13. Svidjaju mi se sve kombinacija. Posebno ove maksi haljine. Planiram uskoro kupit jednu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, znas na kakve sam naletela ovde za dzabe..uhh..al meni sve do pola lista :( a ja hocu baas dugacku..

      Delete
  14. Hahah, opaa kod fontane, ko gleda u fontanu? :D

    Svijetloplava haljina je isto krasna, samo bih ti kosu podigla, baš mi je onako Janeaustenovska :D

    Te psihodelične hlače kradem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podigla bih ja kosu, al' mora prvo Marsovka da odigra onu nagradnjacu gde dele plasticne operacije - da mi zalepe ovo nestasno uvo uz glavu :))

      Ma kradi slobodno :) Nega kad ona ista Marsovka iz prve recenice :) pronadje tezgu, dilace nam svima gacohlace :))

      Delete
  15. Meni je i "Drvo života" krasna!

    ReplyDelete
  16. Hahahahaha! Vidi Catzille i poze! Odlicno! XD
    Falangiti se udavise od dosade. XD
    Vec rekoh... Y HOT! :3

    ReplyDelete
  17. Najljepše su mi one kod fontane i ta haljina mi je jaaako sviđa :)
    I ne mogu vjerovat da na plus zilijun nosiš duge hlače!!

    ReplyDelete
  18. Predivna slika kod fontane!
    Kad posjetim tvoj blog, shvatim da 37 C i nije tako strašno :D

    ReplyDelete
  19. Jas samo da te pozdravam, prekrasna si i na 50 C :)

    ReplyDelete