Thursday, June 14, 2012

World is a better place when it's upside down


Jedna pesmica, koja me divno vozi danima (i tacno toliko vremena koliko traje, meni treba da se spremim i istrcim iz kuce :))

Pocela sam da pisem jedan vrlo ozbiljan post o stvarima koje mi se motaju po glavi ovih dana i onda sam zakljucila da nekako nije trenutak za to. Nek' sazri jos malo..

M.d. je juce izgovorio savrsenu recenicu :" Baby, let's go salsa"
I bi salsa :)
Krajnje neprakticne sandale za salsu, ali ionako nisam nameravala da izvodim akrobacije :)
Stizemo do kafica, kad tamo..Cuje se cudna latino muzika, ispred parkirani neki "plasticni" motori, svi sede i skeniraju novopridosle, mesa se muzika iz susednog kafica..

Proka razmislja na koju stranu da se dene..i onda sijalica blink - blink : SSC (Stara skopska carsija)
Omiljena suknja u svom sjaju:
U carsiji se mesaju ska, spanska gitara, bleda kopija Amy Winehouse i "rokaj mandoljine" iz obliznje cajdzinice. Okret od 180 stepeni i pravac "Custom pub"
Gitara i daire, crni Lasko toceni i muzika kao da sam im ja sastavljala listu :)) Tom Petty, Talking Heads, Hothouse Flowers, malo Beatles-a  i malo EKV -a za kraj.
M.D. kao poznati dzentlmen, prepusta dami da izmiri racune.
Fotka veceri

Malo random bla-bla

Posto sam prosledila onaj gadno-grozni sampon, pod hitno mi je trebao novi. Jos sam u Balea modu (predugo sam cekala:)), pa je zalet do DM - a rezultirao ovim
U kombinaciji sa ovim
je skroz super + cena sampona je takodje super (1.5 e za 250 ml)


Ima taj jedan Ciga, na ulazu u pijacu, koji prodaje kozmetiku. Obicno samo prodjem, ali sad me je jedna cudna boja stopirala..boja moje Corse (kad je budem kupila:))
Divna boja petroleja sa puuno zlatnog shimmera..ma prekrasnoca jedna :) Cak mi je dokazivao kako ne dozvoljava da se lakovi otvaraju i jos mi dao novi iz kutije :) Nikad do sad nisam kupovala Gabrini Pacific i mogu vam reci - prijatno sam iznenadjena. Na slikama je jedan malo deblji sloj (posle sam dodala drugi i pocistila okolo), susi se super brzo a dva sloja bez TC su mi izdrzala 4 dana (s' krvnickim ribanjem kupatila i pranjem sudova na dnevnoj bazi:)). Vidim ja, vraticu se ja tamo jos..

28 comments:

  1. Fin izlazak. :D
    Sandale me odusevise!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja stopala se bas nesto i ne bi slozila, ali ko njih pita :) Ispalo bolje nego ocekivano..prosto sam se zacudila :))

      Delete
  2. Super slikice, kosa ti je diiiivna :)
    lakic je bas lepe boje, ja ove jos nisam probala, a cesto ribanje mi uvek dobro dodje kao izgovor zasto moram da promenim lak ;) kad lak stoji predugo ja uzmem da operem kadu i problem resen

    ReplyDelete
  3. Kako si lijepaaaa, i divno si se obukla, i sve ti je divno. :D

    Btw, Svilana je, da i tebi javim - promijenila sam nick i adresu :D

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Meni je tvoja kosa odlična. Da sam ikad poželjela biti crvena htjela bih ovako da to bude. :D

      Delete
  5. Au, kosata ti e son na sekoja zena!
    A znaes, mislam deka bi trebalo da ti se dodeli posebno priznanje za razvoj na turizmot vo Makedonija. Kolku ti sto ja promoviras preku tvoite postovi dosega nikoj ne uspeal, sigurna sum vo toa :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee, a koliko toga jos ima..Sve mi se cini da ce sledeci biti Stobi i Heraklea :)

      Delete
  6. A s čim je to šampon u kombinaciji? Jel to neka kućna mazalica?
    Dobra ti ta fotka gdje izmiruješ račune, pravo sexy :). Ja nisam tako zavodljiva kad plaćam ceh :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evil Eye nikako nije sexy :))
      sampon u kombinaciji sa Fructis maskom koja jedina nije bila fijasko :)

      Delete
    2. aaaaaaaahaaaaaaaa, to je evil eye!

      Delete
  7. ma, meni je suknja favorit :)

    ReplyDelete
  8. Suknja ti je fantasticna. Zaljubila sam se :D

    ReplyDelete
  9. sandale, suknja :D lak <3 baš neka moja boja :) a moram reć i da se na baleu polako i sama prebacujem, jeftinija je, a jednako dobra kao neki skuplji brendovi, možda i bolja!

    ReplyDelete
  10. Zabavno je citati tvoje postove.~))~~))
    Boja laka mi se bas svidja i volim te metelik boje.
    Perfektno si ga namazala, bas svaka cast.
    I moram ti reci jedno, da imamo jako slicne nokte, i oblik i duzinu.
    Sta cu iskrena sam.~~))
    Boja kose ti je bas posebno lepa.

    ReplyDelete
  11. Čitat o imenima ulica, slušati što svira, detalji...kao da sam tamo s vama! Obožavaaaaaam kako pišeš!

    ReplyDelete
  12. I meni je to tvoja omiljena suknja :D...prekrasna si na fotografijama!
    A na prvi momenat učinilo mi se "Customs Pub" pa sam sva poskočila na stolici, ali bitno da si se lijepo provela!

    ReplyDelete
  13. Mnogo si mi slatka. :3 I noktici su divni! ^^

    ReplyDelete
  14. jao nisam dugo čula ovu pjesmicu, uvek mi popravi raspoloženje :)
    kosa i nokti su divni :)

    ReplyDelete
  15. odlicni sliki, lakot i sandalite mi se dopagaat mnogu i bojata na kosata ti e stvarno preubava :) mi se dopaga :*

    ReplyDelete
  16. Kako mi je ovo promaklo? :O
    Lepo si se obukla, a kosa...weeee
    Obozavam Sweet about me! <3 A ono sto jos vise obozavam je crno lasko i sad kad sam procitala bilo je: @_@ me wanna me wanna! Ovde ga nema a ja sam ga pila u Bosni i od onda-nema lepseg piva, ali ga je tesko naci. Smrc!
    I ja koristm Baleu profeshnal, ali onaj neki za volumen i super me sluzi! ;)

    ReplyDelete
  17. Zar je moguće da ja nisam vidjela ovaj post o.O
    Lovely indeed!! I te špagerice mi se sviđaju!

    ReplyDelete