Thursday, June 21, 2012

Šnajderice manje zbori + par random tots :)


Ovaj post je namenski napisan za Anleah (a i za sve vas koje nemate pametnija posla no da se smejete mojim "umetnickim" sposobnostima :))

Malo divne muzika kao podloga

Prvo random tots :)
1. Fala kuvaru sto jos uvek nema 100 kila sto je iskopao THE FOTKU. Ovo se trazilo

Jack, hvataj

2. Uzasno me iznervirase deca danas. I to ne bilo koja deca nego dve curice od nekih 12 godina, vrlo bezobrazne i nevaspitane. Da nisu bile s' bakom, bilo bi krvi..
3. Nisam znala da se Andriceva knjiga zove "Prokleti Alija", ali eto, danas sam saznala..
4. Sveze okupana Kobasica se naglavacke uvalila u kantu za djubre..

Nego evo mojih pocetnickih rukotvorina :)
Pod br 1. jedna suknja sasivena od starih farmerica, krojena makazama za nokte i sivena rucno (bez naprstka).
Da je slucajno nisam spazila kod Natase na blogu, potpuno bih je zaboravila. Strasno mi je prakticna i slaze se malte ne uz sve, samo su nuzne neke sitne prepravke :)
Znate proceduru - oparate unutrasnje shavove, preklopite ih, dodate parce ispod, skratite na zeljenu duzinu i voila!
Kreacija br 2. prvo je bila marama uz bez lanenu haljinu. Posle dva nosenja postala je topic sa zlatnom pantljikom ispod grudi da bi na kraju sazrela u obicnu sarenu letnju suknju. Prostepas, porubis, dodas lastis u struku i gotovo
Treci model letnje kolekcije je super izi tunika (ima ravno tri shtepa)
Ako se zoveta Iva tj. ja, onda obavezno izaberite materijal koji masina skuplja kod sivenja, sve porube odradite rucno i to nevidljivim bodom i posto sve to nije dovoljno - dodajte si muku u vidu bordo satenske trake oko vrata (rucno sivene, naravno)
Ako vam mazohizam nije jaca strana, kupite lepo 2 iste marame, spojite ih na ramenima i ispod ruku :)

Super haljina, sivena pola sata pred izlazak :)
Izaberite zanimljiv rastegljiv materijal, spojite sa strane,ubacite lastis iznad grudi i onda se igrajte. Najvise je volim sa sirokim narandzastim kaisem i zutim sandalama, a i super izgleda sa braon drvenom ogrlicom (oko vrata),prikacenom za haljinu i drvenim nanulama :)

Sad dva malo advansd modela :)
Pantalone skrojene tako sto sam rasparala stare iznosene i precrtala kroj, a umesto sirokog pojasa samo stavila lastis
Suknja iz cetiri "cvikle". Ovde zahvalnost ide tetki, koja me naucila kako da uklapam sharu kad krojim i sijem prugasto i karirano (I zapamti tupavko - sve linije treba da idu na jednu stranu!! ) :)

U nekom od sledecih postova "zrelije" kreacije. Do tad eksperimentisite i igrajte se (i naucite da napravite ravan shtep)

Jedan ulov od danas
luda svetlozelena tunika od kombinacije svile i pamuka. Ovo guzvano sa strane su neki kao ubaceni kvadrati materijala koji nicemu ne sluze pa je to sledeci projekat :)

31 comments:

  1. Ti si pro! Svaka cast!
    Jel' to masa piva, a nigdje mene?! XD

    ReplyDelete
  2. Ajme bila si ti bizi :D Al Kobasica u kanti za smece me dokrajcila xD

    ReplyDelete
  3. vidim da se ti baš zabavljaš, zgodno ti je ovo sve :)

    svojevremeno sam i ja radila ovakve eksperimente i improvizacije. kad sam bila jedno 20 godina mlađa. naročito me na to podsjetila ova suknja od farmerki i marama kaso majica. sad mislim da baš i ne bih to nosila, izgledala bih kao neka otužna, ocvala mama koja žali za vremenima kad je bila 20m godina mlađa pa je maznula odjeću od kćerke tinejdžerke haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ti sijes za ozbiljno, ja se uglavnom igram :)))

      Delete
  4. Duga haljina je moj favorit i ja sam je odmah zamislila sa drvenim narukvicama i ogrlicom :D...ti i Anleah me baš izazivate sa ovim projektima, sve se više primičem šivaćoj mašini :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajmo, ajmo, jos samo 3 centimetra :))) Ma mora da se nadje zanimacija od 12 do 4,kad nemam sta konkretno da radim :))

      Delete
  5. Hahaha, imala sam i ja takvu suknju od starih farmerki, samo moja je bila duga i imala ubačen trokut na sredini od farmerki kontrastne boje (svijetlo-tamno)

    Mnogo mi se sviđaju ove gaćohlače, i ja bih takve, nema mi druge nego u potragu za materijalom! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inache su mnoogo lepse nego na slici..obozavam ih kad mi treba kombinacija na brzinu :))

      Delete
  6. Ja sam kao mala sekla stare farmerke i od njih pravila šorc i ostatak nogavica nosila kao rukave...ja sam kao mala bila debil :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHAHAHAHA....ti si i kao mala bila kreativac :))) Ja sam od nogavica sila kao neku torbu za bazen (bilo to pre dvajs godina) na koju su se svi potpisivali :))) Uzas zivi..

      Delete
  7. meni su ove tvoje kreacije zakon :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posle sam porasla i naucila da sijem :))

      Delete
    2. he he, ali dobre su za početak :)

      Delete
  8. Pa svasta si ti napravila. Svidja mi se sve. Posebno ona crvena tunika. Dodje i meni tako nekad, pa pola sata prije izlazka sjetim se necega, pa prepravljam dodajem, nasivam. Sve naglavacke. Al' uvijek na kraju budem prezadovoljna. :D

    ReplyDelete
  9. divno! vidiš kako ti ide:)
    Kobasica nakon pranja, haha;)

    ReplyDelete
  10. Aj hvala dala si mi par ideja! I par pojmova koje sam malo proguglala. Ja sam stvarno početnik, zasad, osim onih suknja/hlača što sam sredila uz tetkinu pomoć, samo sam porubljivala. Nisam ni imala vremena. Sad se nadam da ću napokon moći na miru sjesti i porubljivati. Ova haljina mi se sviđa i mislim da sam shvatila koncept.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nista komplikovano..stvoreno za pocetnike :)) Samo biraj materijale koji se lako siju (a ne neke svile i tako to). Ako mogu jos nekako da pomognem, vici :))

      Delete
  11. duga haljina mi se jako sviđa :)

    ReplyDelete
  12. pa tebi to super ide, bravo <3
    a prokleti alija me nasmijao lol... uvijek ima vremena za naučit nešto novo ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam prvo mislila da me prodavac zeza, a posle shvatih da je bio ozbiljan..

      Delete
  13. Super post, volim što si tako duhovita! Super su ti ideje, mogla bih se i ja okušati...Inače, nešto sam sitno šivala, nisam dugo ništa, ali sam zato vezla cvjetove po trapericama, odlične su bile, crtala po baloneru, lijepila sve i svašta...uglavnom, pobornik sam "uređivanja" stvari i onda na taj način napravimm unikat, dam neki osobni pečat komadu odjeće...Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su sve bili pocetnicki pokusaji ali su mi jako dragi. Sad sam se bacila na ozbiljnije stvari :)

      Delete
  14. Super, imam i ja tako par super easy kreacija.. a majicu od marame moram napraviti-ooodlicna je! :)
    A gle brenu sto se utegla xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Em je super easy em ti treba 10 minuta :)
      Brena :))

      Delete
  15. Meni se ta posljednja majica i sviđa zbog tog materijala sa strane :). Vrijedna si bila, baš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako mi shuntavo stoji al eto probacu prvo da je nosim bez prepravke :0 Uslikam pa sama prosudi :)

      Delete
  16. Jako mi se sviđa dezen na drugoj kombinaciji, ali nikako ne mogu zamisliti to na marami.
    Ajd što si vrijedna, al si i spretna ;)

    ReplyDelete
  17. ...tenks...no dovoljno bi bilo samo jedno skopsko...:)

    ReplyDelete
  18. Prokleti Alija, hehehe. Meni su u biblioteci trazili knjigu s pesmom "Ne gazi me, Stano". Trebalo mi je jedno 30 sekundi da se zupcanici pokrenu i da mi klikne da je to zapravo "Na Gazimestanu". :D

    ReplyDelete