Saturday, June 30, 2012

Sitne krupnice


Muzicka podloga

Highlight - i zadnjih dana :

1. Doneo mi Zoran postu jutros, a u posti, medju svim onim racunima, sakriveno ovo

Obradovah se kao malo dete lilihipu :) Fala mali  :***

2. Frajer se vratio iz trodnevnog lutanja i odmah je zavrsio u kadi. Nemam naviku da nosim rukavice, pa su mi ruke posle ove radnje prave "damske"

3. Zacitala se ja tako danas i cujem, u jednom trenutku, rusi se nesto po radionici. Istrcim da vidim sta je, kad ono..
plisani popisanac s' podocnjacima koji je porastao

ovde vise lici na leteceg veverca
svi ga redom hrane (sto se da primetiti po velicini pupe) pa zanosi levo - desno kad trckara :) Nadenuh mu ime GVicko ( kad jede, samo se cuje gric gric gric)

4. Osetljive dusice nek preskoce ovu stavku :)
Kako je vreme toplo a prozor kupatila sirom otvoren, na peskiru nalazim neke cudne goste.

Jedna jako fotogenicna bogomoljka


Skocko, skocko, zvezda zvezda :)
i jedan moskito
Neku noc mi je po sobi defilirala Crnolina (plisana crna gusenica od nekih 10 cm), otprilike ovakva nekakva
ali ja pri prinudnom budjenju ne znam ni kako se zovem, a kamo li gde mi je aparat :)

5. Krala  sam komsiji visnje tj. posla sam po visnje, vratila se s' malinama. Kad on meni moze vodu, mogu i ja njemu voce..i to cu da radim svake veceri dok ne prestane da zaliva bastu po 3 sata....ili dok me ne uhvati  :)

6. Upravo sam pojela celo pakovanje Nestle fitness zitarica sa medom i bademom..eto meni jos jedne cudne navike - normalni ljudi zaliju zitarice mlekom, ja ih grickam :)

35 comments:

  1. I ti si dakle, Gvicko :D

    Bube bljak. Ja ne znam gdje sam kad ih vidim, a kamoli gdje mi je aparat. Ako je slučajno u ruci, obavezno se baca uz ispuštanje krikova i vriskova. Sjedim u sauni jer je prozor zatvoren, da ne bi slučajno mušica ušla.

    Razglednica =) Divotica! Nisam znala da ih voleš =)

    Ako je cuki napuhan stomačić, možda ima gliste, daj mu tableticu da ih izbaci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bubomrzac :) Otkako zivim na "selu", naucih sta znaci simbioza u bukvalnom smislu :)
      Razglednice, cestitke..sve stvarcice koje stizu putem snail mail-a prosto obozavam :)
      Cuka je dobio antiglistitis, sad je Kobasica na redu :)

      Delete
    2. I ja spadam pod tu katergoriju, od mojih susreta s njima čuje se samo moj vrisak, a ako uleti ne daj bože pčela ili što veće izlazim iz prostorije i za sobom zatvorim vrata dok netko od nadležnih (bilo tko tko nije ja) ne uđe i riješi situaciju. XD
      Ovak bi me tvoja gusjenica bacila u histeriju!

      Delete
  2. Zoloski vrt! XD
    Catzilla i Gvicko <3
    BTW, Catzilla nemoj puno da skitas! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa, vec sam ga kaznila putem kompletnog cesljanja i ostalih radnji ;)
      Kad se Kucagedon porodi, bice pravi zoo vrt :)

      Delete
  3. to rade i kod mene kuci nisi jedina moj bato gricka zitarice...meni vec nedelju dana dolazi u butik mala maca svakog dana dobie tacnicu mleka,obozavam zivotinje

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaao, vidi ko se vratio s' mora :)
      Jos slika, molim lepo - bar da zamisljam da sam tamo negde pored neke vode :))

      Delete
  4. Došlo, došlo, divno. Zaboravila sam ti srce nacrtati na razglednici, sjetila se tek kad sam poslala. <3

    Joj, te tvoje životinje su divne, iako bogomoljku ne bih voljela sresti. (Moram priznati da je lijepa.)

    Pomazi Gvicka za mene, baš je med. A i taj mačak, joooj, ne znam kad sam ljepšeg vidjela. (Iako mi izgleda plaho zajeban :D.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto k'o da si ga nacrtala :]
      Bogomoljka je neverovatna - ja s' aparatom prema njoj, a ona se namesta :)) Prvi put sam je videla uzivo i izgleda jako krhko i bezopasno :)

      Macketina je najcool cat ever. daj mu da jede, pusti ga da spava i nema da pisne. grebe samo kad se kupa inace je kao plisana igracka :))

      Delete
  5. Ja sam pare koje sam ostavila da negdje odem i proputujem na kraju potrošila da platim montažu vanjskih žaluzina na prozore spavaće i dnevnog. Ali zato sad po cijelu noć širom otvorim sva krila i ni mušica ne uleti. Merak.
    Inače ovakvih baja se ne bojim, mene je strah pauka, komaraca i svih letećih velikih insekata. Skakavce, gusjenice i slična čuda sam imala za ljubimce negdje nakon rata, mada bogomoljku nisam nikad uživo srela. Baš je lijepa.:D
    Kad smo kod mačka, mene je sramota obući šorc što od modrica, što od svih zareza koje mi mačak kandžama ispisuje po nogama. Nimalo lijepo.

    ReplyDelete
  6. Plisana gusenica je prelepa! I lici na onu cetku za ciscenje flasa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ti je posaljem da ti grebe oko jastuka oko 4 ujutru? XD

      Delete
  7. Popišanac je duša jedna velika <3 a bogomoljke me plaše, kao i sve što gmiže, leti i može da živi bez glave, ali je jako fotogenična, priznajem :)

    ReplyDelete
  8. I ja volim razglednice,ne pamtim kad sam dobila neku poslednji put. ;(
    Bogomoljke su mi fascinantne,kao i skoro svi insekti,osim paukova i bubasvaba. :D
    I ja grickam zitarice, ne volim ih jesti sa mlekom,odvratan mi je osecaj kad onako omeksaju. ;)

    ReplyDelete
  9. Pa ti možeš otvoriti trgovinu s kučnim ljubimcima koliko ih imaš :D Meni je sve osim bogomoljke došlo a i bolje, i od ovih skakavaca pobjegnem vrišteći :D

    Kradi kradi, ako on može vodu, možeš i ti maline! :) Ak te uhvati, kaži da je pas pojeo xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))))))))))))))))) Poj'o pas i to s' maslom :)

      Delete
  10. O_O skakavac i ridiculously photogenic mantis brrrrrrrrrrrrrr...

    catzilla na ovoj slici ima "što rade mi rade, majko mila" izraz! aww...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ne sme da pisne :)) Peo se na bor pa pokupio onu smolu, jedva sam ga oprala %)

      Delete
  11. Mačke ne volim, ali ih imamo 2 jer ih mama voli. Ja sam više za psa, ali nikad nisam uspjela sačuvati nijednog. A stvarno sam ih pazila... Nestanu mi preko noći, nikad nismo utvrdili kako.
    Kukce nikako ne mogu smisliti i da bih navečer mogla normalno otvoriti prozor, imam onu mrežicu protiv komaraca (i ostalih buba). Super je!
    Skupljam raglednice i čini mi se da imam sliču Sarajevsku, lijepo od Marsovke što te obradvoavala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam vise dog person i sem ovog zlocka, druge macke ne fermam nesto mnogo - dodju, pomaze se, odu..al zato kucovi..uhhh :)

      Delete
  12. Slatki su i maca i kuca, ali bogomoljka je hit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da si je samo videla kako se namesta..cudo jedno :)

      Delete
  13. krasne fotke, nisam još vidila bogomoljku s ovako debelim ticalima... suosjećam s macom u kadi, moj mačak voli mene gledat dok se tuširam ali on sam ni pod razno ;-D
    i da, i ja grickam musslije, nemoj nikom reć ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ispade sad da nas ima mnogo grickalica :) Kad god ustanovim neku cudnu naviku, napisem je ovde i ispadne da nisam sama :))

      Delete
  14. Bi li jednu iz Cazina :)?
    Svaka čast Marsovki na ideji.
    Meni se sviđaju sve tvoje životinje, nemam problem s kukcima, samo neka me ne ujedaju i ne ulaze u hranu ja sam dobro.
    Tako treba s komšijama, on vama krade vodu, vi njemu voćke što je zalio s tom vodom.
    Catzilla može da ide na net, postane meme i postane slavna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mashe ti Catzilla, udobno smestena na mom krilu (k'o Supermen:)). Kaze - jos je mala, da bude slavna :))

      Delete
  15. Joj, pazi njoj face dok je kupaš.;DDD. Nego, znaš li ti što je bubitrada? Tako ti moj mlađi sin zove svoj vlastiti strah od buba, kojeg je neobjašnjivo zadobio kad smo se prije koju godinu preselili u predgrađe..Što je previše, previše je! ali, moram priznat, ovakvu čupavu plišanu gusjenicu još nismo vidjeli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bubitrada :) Srce malo ;)
      Lepo izgleda ova gusenica, ali joj je ujed uzasno otvrovan, a ja ne bih da mi otekne ruka ili tako nesto :) Izepila sam sve rupe i prolaze krep trakom, a pre toga ih napunila kineskom kredom, pa sad nek pokusaju da udju, aha!!

      Delete
  16. Sumnjam da Fitness žitarice imaju svoju funkciju ak pojedeš kutiju in one go :D Doduše, nije da ti i trebaš voditi računa o tome :D

    Bube su užasne, neću opće komentirat!

    ReplyDelete
  17. Da li sam ja jedina koja svog macka ne moze da okupa? Bio je u kadi samo jednom, kad je tek donesen s ulice i nikad vise posle toga. Kako vama uspeva?
    Makar se tesim da je kao cist posto ne izlazi napolje, ovih dana intenzivno pokusavam da ga malo isfajtam vodom na ovu vrucinu, ali dzaba, bezi ko djavo od krsta.
    Kuconja je premeden, sto se ne moze reci i za insekte... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rukavice za ribanje na ruke, u lavoru mlaka voda i sampon i polako potapam. Cim pocne da se kobelja, klepim po tintari i tako..treba ti i neka casa za zalivanje/ispiranje. iscedis i okacis n zicu da se susi :))

      Delete
    2. :))) hihi svidja mi se, pogotovo ovo poslednje :D
      ovaj moj je preterani razmazenko, jedva ga brat i ja savladamo za neke manje intervencije tipa gutanje gela protiv parazita, cesto nam i pofali ruku za obuzdavanje. Kobelja se kao pravi ;)

      Delete
  18. uh, ja si zalijepila preko prozora staru gustu zavjesu, da mi ništa ne može u sobu jer nisam baš ljubitelj kukaca :)
    i podržavam krađu od susjeda, oko za oko, zub za zub, voda za višnje :) i kako si uspjela mačku natjerat u vodu?

    ReplyDelete
  19. bogomljka je prava pozerka :)
    mačke, psi, leminzi... ma svi su slatki :)
    ja sam se navukla na fitness sa crnom čokoladom i skoro uvek žvaćkam bez mleka :)

    ReplyDelete
  20. ja mog frajera tek treba da kupam... Racunam, makar da ga malo osvezim, jer je persijaner... Nego, kao da zna sta mu se sprema, pa se samo zavlaci negde, nikako da ga uhvatim :)
    vidi ga ovde http://clarice-jacobs.blogspot.com/2012/04/caesar-great.html

    ReplyDelete