Saturday, June 2, 2012

Nista me ne moze iznenaditi tako kao iznenadjenje


Vreme radnje : juce popodne
Sudionici : M.D. & moi

M.D : " Imam iznenadjenje za tebe!"
Moi :


Molimtemolimtemolimte, nemoj da me iznenadjujes!
M.D. ;" Ma ne..idemo na jedno lepo mesto u subotu"
Moi : ..tisina..{Milivoj (onaj moj crv u glavi) radi svetlosnom brzinom}

Pola sata kasnije

Moi (again) : A jel' mogu ja na to iznenadno mesto da obujem stikle? (to odmah da proverim jel' suma ili civilizacija u pitanju)
M.D. : ..tisina..

Jos pola sata kasnije

Moi : "Dobro, ako ne mogu stikle, mogu li bar sandale?"
M.D. :..ignorise me i dalje..

Sat i po kasnije

Moi (vec na rubu nervnog sloma): "@#$% ja tvoje iznenadjenje. O's ja tebe da iznenadim pa da ti u kafu stavim so?"

(Posteni citatelj ovog nicim izazvanog posta zapitace se sta to nije u redu sa mnom. Nije u redu to sto meni iznenadjenja uglavnom izgledaju ovako



Petak, 12:00 h
Otvara vrata, ubacuje krem bananice, zatvara vrata.
Petak, 15:00 h
Otvara vrata, ubacuje krem bananice, zatvara vrata.
Petak, 17:00 h
Otvara vrata, ubacuje krem bananice i Ketonal, zatvara vrata.

Iznenadicu se neki drugi vikend..

24 comments:

  1. Nisi ni zaslužila kad ne voliš iznenađenja :P. Šaaalim se, ozdravi brzo, šta god da ti je :*

    ReplyDelete
  2. I wana kill somebody!!!!!Pa što ti to rade????

    ReplyDelete
  3. Imaš jako pametnog čovjeka ili je to čisto iskustvo :).
    Ja baš volim iznenađenja a moj dečko ih ne zna napraviti.

    ReplyDelete
  4. Joj i ja sam tak opsesivna, moram sve znat xD Volim iznenađenja tipa - donesi mi neš doma. Ne volim iznenadjenja - idemo tu a završimo negdje pitajboga pa nabijem žulj :D Hvala bogu moj dragi zna pa mi ne priređuje ta koja ne volim (kao što i ja znam kakva on ne voli pa super funkcioniramo hehe) :)

    ReplyDelete
  5. (najbolje da komentarišem dok čitam..uporedo, da ne zaboravim šta sam htejal naspiati kao prošli put :P )

    Hahahhahahah..pošteno se nasmijah na prvu sliku xD
    Imaš ime za crvića :O

    Hahahahahhahhah...pa šta je..dobro te iznenadio :P
    A ne znam šta ti je u toj situaciji više potrebno K. ili bananice :P

    ReplyDelete
  6. i meni će uskoro biti potrebne bananice neke vrste. tzv. distrakcija. stvarno ćemo još malo pa sve biti neuračunljive u iste dane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pst!! zamisli tu kolicinu netvoze i histerije..teorija Haosa u zivo :)

      Delete
  7. Haha, odlicno :))) e bre vi zene, ja bih vrlo rado istrpela bilo kakvo iznenadjenje ali moj muski primerak nema gen za to. Njemu je iznenadjenje kad mi napuni frizider pivom, i toliko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao! Protiv takvog iznenadjenja ne bih imala nista protiv :))

      Delete
  8. Heeeebooote! Sta ti je trening! XD
    M. D. polozio ispit! Svaka mu cast! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ili to ili cepovi za usi i neprobojni prsluk :)

      Delete
  9. ja obožavam nasumce ljudima prirediti iznenađenja. da, ponekad nalikuju onima sa tvoje sličice! trenutno JEDVA ČEKAM da mi dragi dođe, jer imam pakleno iznenađenje za njega. kupila sam mu ŠPAGERICE! uz njih ide entuzijastična faca i priča kako sam sretna što se muške špagerice ponovo nose, i baš super što su ostale te plave, za broj su veće, ali nema veze, nagurat ćemo malo vate, nabrojat ću uz što sve idu, u kojim ih prigodama može nositi etc. očekujem čuđenje, nevjericu i očaj kao reakciju. i na to imam spreman izraz lica: oči pune tuge i tekst 'ali ja sam te htjela razveseliti jer znam kako mrziš šoping, a stvarno ti treba lagana i udobna ljetna obuća'. ne znam hoću li mu reći da se šalim ili ću ga pustiti par dana da vidim što će napraviti s njima. i sve ovo je koštalo samo pet kuna (oko 0,70 centa, da se izrazim u eurima)! (cijena špagerica) hiiihiiihih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jao jadnicak, nije li ti ga zao ?? :))))))))))))))))))))))
      Bas me zanima razvoj dogadjaja :))

      Delete
    2. Hahahaha vidi kakav vražićak se krije u našoj Sani a mislila da je ona tak dobro dijete :) Baš me zanima kako će se razvijat situacija! :D

      Delete
  10. i da, moj dragi nije neki okorjeli romantičar, no njegova iznenađenja su uvijek totalno kul!

    ReplyDelete
  11. Znači sad i mene zanima šta je to iznenađenje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. +1

      Umrijeh od radoznalosti! Fucking uterus :)

      http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4334435_700b.jpg

      Delete
  12. Ajde brže malo nek prođe to,pa da se svi iznenadimo:)))kiss za nestrpljivku

    ReplyDelete
  13. Zanima i mene! Iako inače mrzim iznaneđenja

    ReplyDelete
  14. nadam se da si bolje pa ti ketonal ne treba više.

    volim iznenađenja tipa: ja došla kući, a ono ukućani sve pospremili.
    ili kad mi kupe nešto.

    ostalo mi je sve preveliki stres :)

    ReplyDelete
  15. aah ti i tvoje krem banane, =D, =D

    ReplyDelete