Saturday, June 16, 2012

Jedan totalno treši post


Isis u komentarima kod Bitchy i komarac koji me probudio rezultirali su ovim
Zvezde i zvezdice nase estrade pre 10 (20,30) godina

Neponovljiva baka Brenda (ko nadje onu fotku u srebrnim pantalonama, ima virtuelno pivo od mene:))
pa odmah za njom luce iz Kasidola (pre peglanja nosa)

Najpoznatija srpska majka, takozvani cvetak zanovetak :)

Zena fudbalera, s' "polnim organom mozgom"

Obrati se s' paznju na sminku

Vesnica i Merimica u polu hipi izdanju

Mislite da muskarci zaostaju? Odmah da vas razuverim
Jasar i dzemperce

Shaban s' frizurom

Jedna prostacina i jedan neznamodaklejeupaoovde

Najzanimljivije obucen lik ever - tarMi ricMi (ima neko njegovu fotku u tirkiznom skaju? trebalo bi je uramiti..)


Pokojni Nino je uvek znao kako da upari dezene

Covek sa zmijom umesto jezika (dok nije poceo da nosi sljokice)

I naravno - secer na kraju


Slobodno dodajte svoj omiljeni autfit ili mejkap (i ja malo da se smejem)

26 comments:

  1. roflmao
    ne znam dal da se smijem ili da plačem što sam indirektno poslužila kao inspiracija za ovo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Smej se, smej..uvek se smej
      Osmehom mi dusu grejes
      najlepsa si kad se smejes"..ovo, da nastavim u tres tonu :)

      Delete
  2. Nekoi od niv i do denes se taka bezveza i pokraj site korekcii na se so imat i nemat:))

    ReplyDelete
  3. Nino je bio prava modna ikona :)

    ReplyDelete
  4. Aaa ja bas cesto sa Nevenom pronalazim estradne bisere... :D
    Ovaj je moj omoljeni:

    http://www.carniola.org/wordpress/wp-content/uploads/milance-show.jpg

    :))

    ReplyDelete
  5. Bas ti hvala na ovome postu, nasmijala si me do suza. O Boze, jos uvijek ne mogu da vjerujem... :D

    ReplyDelete
  6. svaka čast za post, nasmejah se uhhhh... :))))

    ReplyDelete
  7. A ja sam mislila da se ove cajkarošice tek odnedavno počele ovako oskudno oblačiti.... Zabluda! :)

    ReplyDelete
  8. Hahaha...e super post!!! Sitnije, cile sitnije....jesu li to te hlačice ili je bila haljinica sa resama nekim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bile su neke srebrne vruce pantalonice i neka traka s onim lusterskim kristalima oko cela..cini mi se iz nekog filma :)) Ono, "Rani radovi" od msje Zilnika :))

      Delete
  9. Mislim da mi se od pogleda na ove seksi muškarce osušio jajnik :D

    ReplyDelete
  10. Moj omiljeni mejkap je novije izdanje, Danijela Vranić :D
    http://tracara.com/wp-content/uploads/2010/03/danijela-vranic.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. U, 'bem mu misha, prepadoh se (al ozbiljno)

      Delete
    2. http://assets.diylol.com/hfs/6e2/cab/c66/resized/picard-wtf-meme-generator-what-the-fuck-is-this-shit-2a74ca.jpg

      Delete
  11. na tapiranju i kovrčanju se nije štedjelo, no zato se moralao malo 'stegnut remen' s materijalom odjeće... ajme majko strave i užasa...

    ReplyDelete
  12. Ja ne znam jel ova Karleuša gadnija sada ili prije.
    Brena je institucija, ona je uspjela preći u soft turbo folk :p.
    I nema one slike, ali evo je sva u srebru : http://im01.galawallpapers.net/wallpapers/10/1098/thumb/600_Lepa_Brena-001.jpg.
    Mogu li dobiti pivo trep trep?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Here my dear
      https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRPADAgaVMf0oN_EM9qZpz0X0aF2wbhIVp67-FKRktq1saZNROXbg
      Po izistinsko ces morati samad da dodjes :)

      Delete
  13. Hahahhahahaah..pa ti nisi normalna!! Ovo je baš ono što mi je trebalo pred spavanje :P
    ps. ništa od rovarenja po knjigama i šverca ha? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne svidja mi se to sto sam nasla. Kad budem imala pobednika, znaces :))

      Delete
  14. ja ću poludit, ma di si ih samo iskopala :-D

    ReplyDelete
  15. Nagledala sam se ovih i sličnih na raznoraznim portalima, forumima, facebooku, ali svaki put me oči zabole...

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete