Monday, June 4, 2012

I bi leto !

Ko se seca ovoga?


Za sve one koje ocekuju slike iznenadjenja - NEMA! Izbojkotovala sam ga do poslednje kapi moje zelene krvi :) I zamenila ovim:

Festival ulicnih izvodjaca, Basker Fest, moj omiljeni dogadjaj u godini :)
Tajming nam je bio malo blesav, a lokacije poprilicno udaljene (za mene na stiklama), pa smo se koncentrisali na trg. A na trgu zongleri


I ovaj je zonglirao poljoprivredne alatke

Skljocalica slika grozno po mraku, pa se MD igrao setinzima
Tjah..BW nisu nista bolje..
Ja slikam baskere, md slika zadnji trap :))

Konacno pronalazimo stand sa tocenim pivom (i da znas Izis - skopsko, i u varijanti toceno, meni bljak..vratite mi Staropramennn!!)
Psihodelicne "Pivili!" fotke i fantastican gitar trio "Que pasa?". Imam i snimak, al me ne voli Tjub :(

Detalj kamuflira ugriz ves masine :)
Skoplje konacno mirise na lipu i bagrem, a posto su pcele otisle na spavanje, prilika je idealna

Setnja kroz pusti trgovski centar
 Ovo da vam pokazem kako mi stoji bela majica :)))
Povratak na trg, malo standova s' rukotvorinama i pomereno stanje svesti +jedno stopalo (s' ovdasnjim potokom u pozadini:))



U gostima nam je tonac Hladnog piva. Sve se nesto nadam pravice turneju po Mk :))))
Sutra update s' trga..valjda nacekamo neke akrobate, gutace vatre ili nesto tako zanimljivo :)


Dok nisam zaboravila - bolje perite kosu sapunom za ves nego onim Garnier Fructis Antilimestone. Mislila sam da je do sampona, ali regenerator je jos gadniji. Na slikama taze oprana kosa lici na rezance..

22 comments:

  1. tebi se taj garnier baš zamjerio :)))
    i ja guzu te veličine nisam imala od dana kad sam se rodila :)

    ReplyDelete
  2. Steta za Skopsko! :( Staropramen...cim to dolazi iz Ceske, mora da valja!
    Jel' to Acina statua? Sta jeeee to tolikooo?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gde,gde? Ispod Ace? Jonski stub i kineski vojnici od terakote, 3,4 lava okrenuti en face i par njih okrenutih doopetom ;) Ma cudo jedno..Moram da uslikam Trijumfalnu kapiju, zlatnog andjela i Prometeja sto nosi gace..arhitektonsko-istoricarska nocna mora..

      Delete
    2. Ako nadjes neku poveznicu izmedju ovih stvari, molim te prosvetli me..da ne zivim u neznanju :)

      Delete
    3. Sve mogu i nekako da shvatim...osim kineskih vojnika. Valjda bi trebalo da budu falangiti. :3 Statua je malo nakindjurena. Moglo se to bolje odraditi. A, vidju Bukefala! :D
      Arhitektonsko-istoricarska nocna mora...bogumi vrlo blizu. Pa sto tako losa izvedba?!

      Delete
    4. Ma jee falanga, ja se zezala :) Sve je tolimo natrpano da ne moze da se dise..Imamo i Filipa (koji zove sina na veceru sa druge strane reke), Cara Samuila, razne makedonske prosvetitelje, komite, skopske smizle, prosce, bika..uzas..

      Delete
  3. Staropramen mi je prava piva, ima okus kao Preminger dok se nije pokvario.
    Zna tvoj dečko šta će da slika, ne diraj čovjeka!
    I bom si ti kao model kakav.
    Kosa ti izgleda ipak lijepo, ali dobro neću se ni približiti šamponu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staropramen FTW!!
      Zna md sipak..da vidis slike od sinoc, sve dupe do dupeta :))

      Delete
  4. Heloooo pa ti si supermodel ili si baš naučila extra da pokazuješ bijelu majicu :)))
    Muzika, fotke...super sve...dobro je da još traje fest!!! Čekamo nove fotke!!!

    ReplyDelete
  5. Mrzim teee zato što ti tako dobro stoji bijela majica! :D Ja o tome mogu samo sanjati :D Al opraštam ti jer si slikala stopalo, pa te sad opet volim xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cas me voli, cas me mrzi, ne moze covek da je povata :)) Amajica kupljena kao potkosulja, al posluzi i ovako :]

      Delete
  6. cekaj,kakav je to spomenik iza!nesto novijeg datuma?
    bogami si zgodna,treba češće da slikaš belu majičicu:))
    napravi neki post kako do savršene linije,ali ozbiljno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, cuti, ne pitaj..da je samo jedan..
      Ovaj - ne bih znala kako do savrsene linije. Ja sam nocni jedac i obozavam pivo :))

      Delete
  7. Napokon malo i Skoplje da nam pokažeš, a i svoju figuru u uskim hlačama :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos par dana i pakujem farmerke do septembra :)
      Skoplje se uglavnom gradi pa i nemam sta da uslikam..

      Delete
  8. Moj tata bi te sad izgrlio kao najrođeniju na tu početnu pjesmu :)

    Štikle su super, ali gdje je lak na papcima? :D

    Sad mi se ide na taj festival, atmosfera ti na fotkama izgleda odlično! Bogme lijepo izgledaš uzevši u obzir da si iscijeđena do zadnje kapi krvi. Štos upropastila iznenađenje? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa eno laka, zove se nude :))
      Festival je ove godine bezze..umelo je to i bolje..
      Upropastila, nego sta..on ce mene da iznenadjuje..e, ne moze :))

      Delete
  9. Predivne fotografije, ti si prelijepa. A hlace ti fenomenalno stoje :D

    ReplyDelete
  10. I ti se onako dugo sakrivala na onoj fotki profila gdje se ne vidi lice? Sram te bilo! E sad kad sve znamo, znaš koji sljedeći dio trebaš staviti na sličicu na vrhu

    ReplyDelete
  11. Znaš,zadnji trap u bijeloj majici je kjut!

    ReplyDelete