Tuesday, June 5, 2012

Day 2 & L'Arc de Triomphe

Prolece prolazi,
ali mi
leto ne dolazi..

Kisa i 18 C..a taman sam pocela da se raskravljujem..
Nego, drugi dan Baskerijade
Izvodjaci su opet bili bljak.
Trk na stage, da vidimo sta ima tamo..kad ono dobos i dve cinele, saksofon i harmonika.
Kaze md :" Il' je Piazzola ili je Ceca" :)
Kad ono ska :))
Mozda prepoznajete ove momke (bar vi zagrepcanke :)
Grupa 'Komedija"..doobri;) Iznaskakah se ja :)
Krenusmo put gazeba (normalna rec na naskom?)
kad tamo nista..ponedeljak valjda..
bacim pogled na levo
i hvatam se za dzep (md u akciji..ponovo :))
Osmeh govori vise od reci
jer tamo nalazim
secernu vunu sa ukusom jabuke :)
ja srecna

Neko je bas mogao da mi kaze da ce mi i usta i jezik pozeleneti

Mesec na dlanu
i fasade u baroknom stilu (nista me ne pitajte:))

Trijumfalna kapija (i dalje me nista ne pitajte), usamljena policijska patrola i ja, mali klovn ( naglo je zahladilo, a ja ne nosim nista ispod majice, pa tom prigodom samo slike iz daleka :)




Dirigentska palica ostala od vune.
Ovo pokusavam da podignem kapiju :)

Obavestenje za sve ljubitelje R'n R - a i izduvnih gasova - Nokjni Volci organizuju moto skup u subotu. Vise obavestenja na sajtu :)

Dobila sam rikoset od Elmedine, pa da odgovorim na pitanja, dok nisam zaboravila
 A Elmedina pita :
1. Koja ti je najdraza pjesma?

2. Sta ti mislis o laži, i kako podnosis laž?
Male bele lazi su ok, ali ako je to nesto sto mi direktno utice na zivot onda GRRRR!!
3. Da li vjerujes u pravo, iskreno prijateljstvo?
Apsolutno :) Umem da se s prijateljima ne cujem ili vidim po godinu - dve i kad se sretnemo, razgovor se nastavi tacno na onom mestu gde smo ga prekinuli prosli put :)
4. Sta za tebe znaci blog, i da li ti je ikako promjenio zivot?
Blog mi dodje zamena za dnevnik (koji pisem celog zivota). Neke stvari vredi upamtiti, a neke podeliti sa dragim ljudima :)
5. Sta te brzo naljuti?
U principu, sve me brzo naljuti, urlam petnaestak minuta i prodje me. Treba me zaobici kad cutim..
6. Tvoja omiljena knjiga? I zasto?
Promenljiva kategorija zavisna od raspolozenja
7. Da li mozes da prekrijes svoje osjecaje laznim osmjehom?
natrenirala sam se zadnjih godina. Ja se uglavnom smejem, ali taj moj osmeh ima nijanse i podnijanse
8. Koliko ti treba za smislit neku odjevnu kombinaciju?
Gurnem ruku u orman i izvucem bilo koje 2 stvari. Sve mi se sa svim slaze, pa mi lako :)
9. Grad iz snova, u koji bi htjela putovati?
I to je opet uslovljeno raspolozenjem. Uglavno je to negde u Spaniji, ponekad je to Italija a uglavnom Irska.. i nekako mi vise lezi countryside nego metropole
10. Umijes li da se kontrolises u neocekivanim situacijama?
Prvo delam, posle panicim. Engleski temperament ;))
11. Recenica koja te opisuje...
"Ako lutka hoce zeca, ima da dobije zeca" by Dusko Dugousko a.k.a Zekoslav Mrkva (po potrebi ubaciti j :)

Pitanje : gde je nestala Mattie? Kad kliknem na blog (i novi i stari), kaze ne postoji. Opet me zeza blogger ili nam je otkazala ljubav?

33 comments:

  1. Čekala sam da neko upita za Mattie, i ja sam danas skontala da je, čini mi se, izbrisala i profil i blog :(.

    Uh što ne volim šećernu vatu :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nema ni pecurke :) Sve se nadam uce li rade pa ne stignu da pisu %)

      A ovo s' vatom vise je nostalgija nego ljubav..fali mi samo ringispil u pozadini :)

      Delete
    2. A za Gljivicu me ne podsjećaj, zato što je se staalno sama sjetim, nigdje je.

      Delete
  2. šećerna vata, tako primaljiva, a tako zapravo nejestiva :D lani sam nagovorila dragog da mi je kupi, ko malo dijete, i na kraju smo pola bacili :)
    ska! skakanje, znoj, guranje i super osjećaj! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova zacudo bila ukusna..i zelena :))

      Bas i nisam imala s' kim da se guram (bilo skoro prazno), al' sam se iskakala koliko sam mogla :)

      Delete
  3. Uh! Tebi dernek. Samo jos da vrijeme ne zeza. :D
    A, to je ta trijumfalna kapija. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram po danu da slikam prometeja u gacama. Zivo me zanima dal negde pise Speedo XD

      Delete
  4. šećerna vuna :)))
    nisam ju jela valjda 25 godina.
    pretpostavljam da ju ne bih uspjela cijelu pojest, ali sjećam se one kombinacije šećera i ljepila po cijelom licu:)
    ska je fora. ska je skakanje!

    ReplyDelete
  5. ti krasno izgledaš. moram li to svaki put napisati?

    ReplyDelete
    Replies
    1. OO, tenk ju! Lepo je to cuti od zene :)
      Ja sam cela bila lepljiva..sva sreca pa smo pravo kuci otisli :)

      Delete
  6. Zna tvoj mali šta će da slika x2!
    Gazebo mislim da se kaže sjenica.
    Šećerna vuna mi je malo scary, zamisli tu se zapetljati.
    Vidim i ja nema Mattie, baš mi je žao ako je obrisala profil.
    I lutko bil' ti zeca :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni senica onako - drvena, pa klupica pa ruza penjacica. Ovo barokno, a unutra bronzani par igra tango :) Zato i pitah :)

      Zeca, nego sta!!

      Delete
  7. mattie valjda opet izbrisala blog. i ja primijetila, i meni žao.
    čini li se to samo meni ili je nekad šećerna vata bila ukusnija????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nostalgija, moja ti..sve je nekad bio ukusnije :)

      Delete
  8. I ja danima čekala novi post od Mattie :(
    Odlične fotografije...baš sam uživala u Skoplju ovako kad me zezaju za službene obilaske ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni blesavi bloger, pa rekoh da nije do toga, kad ono..Mogla je bar da mahne ( u stvari, nije..onda bi je ubedjivale da ostane :))

      Aj taman ce zlatnog andjela da zavrse dok dodjes :))

      Delete
  9. haj neću te pitati ništa za kapiju i za zgrade u baroknom stilu, al moram te pitati: kako bona možeš da jedeš šećernu vunu, kako? :)))
    sva sam se naježila samo od gledanja slika šećetne vune haha

    ReplyDelete
  10. Hah, sve me brzo naljuti - kao da sam ja pisala :D

    ReplyDelete
  11. Glija <3
    Predivne fotografije, pogotovo ova posljednja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro si me podsetila da sam ti ostala suzna tag ;0

      Delete
  12. Aaaaaaaaa secerna vunaaaaaaaa <3 gde me nadje :D Kad je vidim, odmah kupujem :D A sto rece ovo za prijateljstva, same here :) Najbolji prijatelji su mi rastrkani po Srbiji, ali su i dalje najbolji, pa kad se vidimo vidimo se :D

    ReplyDelete
  13. Ajme šećerna vata veća od tebe :D Nisam znala da ih sad prave i s okusom :)

    A Mattie nestala nekud, nema je, šmrc :( Valjda će nam se vratiti :(

    ReplyDelete
  14. 100 godina nisam jela secernu vunu, ah... slicice su mnogo slatke, i ove i u prethodnom postu, vidi se da si bas vesela :)

    ReplyDelete
  15. Šećerna vuna od jabuke??????!!!!!!!!!!!Mljac

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da mi se slaze uz topic ;)) nema veze sto usta pozelene..ispere se to pivom :))

      Delete
  16. aww predivne slike, ali secerna vuna , aaaaaaaj kako to volim jesti, kako volim kako se topi i nestaje u ustima, =D

    ReplyDelete
  17. uffff leto je na putu vidi se

    ReplyDelete
  18. Ima dečko dobro oko za detalje, što drugo da kažem :D

    ReplyDelete