Friday, June 22, 2012

Čitam, gledam, slušam (u mesecu junu)


Jun je mesec u kom sam, uglavnom, naletala na neke bezvezne knjige (vise od pola sam vec i zaboravila). U pameti su ostale ove cetiri

Prica o nastanku najpoznatijeg likera Amaretto di Saronno. Za vise informacija, pogledajte ovde


http://www.4shared.com/office/OF885fXh/Gospa_od_badema 

Marina Fiorato ovog puta prica o duvacima stakla sa ostrva Murano. Vise informacija ovde


http://www.4shared.com/rar/NA7sRKw0/1Marina_Fiorato_-_Puha_stakla_.html

Prica o jakim zenama. Informacije ovde

http://www.4shared.com/office/2WIqb-1j/ANITA_DIAMANT-CRVENI_ATOR.html

Ako ste volele "Intervju sa vampirom", ovo je knjiga za vas :)

http://www.4shared.com/file/ZNz16jpi/Anne_Ryce_-_Pandora.html

Bas se nesto zamislih kod dela gledam. Ne secam se kad sam zadnji put odgledala neki film, ali zato serije satirem :)
Apsolutni favorit meseca juna, kad su serije u pitanju
Motori i dobra muzika..i stalno se nesto desava. Uvalih ovo m.d -u...i onda ga nisam videla 3 dana :)
This shit is addictive..znala sam da sam navucena jos kod najavne spice
Ko ce da doceka septembar..

Ova sledeca je doktorska. Dva brata, razmazeni bogatasi i prelepi Hamptons
Konacno je pocela druga sezona "Suits-a". Prosto obozavam Harvija :)

Trenutno slusam letnju muziku, uglavnom spansku gitaru, ali o tome poseban post.
Obozavam i 
Dvojac poreklom iz Senegala, pevaju na svahiliju i francuskom





Dalje, novi muzicki pravac - tropikanizam :) Djura i mornari na 1000 nacina :)


Za duge tople veceri tu je Jazzamour

I jedna posebna za kraj :)


Za sve one koje kukaju kako im je mnooogo toplo na 36 C, evo jedna skopska razglednica

25 comments:

  1. zanimljiv post :)
    oh da, SOA je skroz zarazna serija. prošlo ljeto sam odgledala sve 4 sezone u rekordnom roku. sad treba dočekati 5. :D
    btw ova razglednica ko da je from hell :P

    ReplyDelete
  2. Ja sam, vrlo optimisticno, krenula pesaka..sva sreca pa se predomislih na vreme :)
    SOA mi je otkrice. Ne znam kako sam ih zaobisla ranije :))

    ReplyDelete
  3. Kod mene sve pauzira osim muzike do polovine iduće sedmice. Tada ću vrlo rado da dohvatim jednu od knjiga koje stoje jer nije bilo vremena da se pročitaju. Jedva čekam! Što se serija tiče, nisam gledala posljednju sezonu House-a, pa i to jedva čekam, a onda Game of thrones, za koju mi svi govore da MORAM pogledati...

    47, 5 ne mogu ni zamisliti- pakao mi je i 35 :/

    ReplyDelete
  4. Sve se kanim da pocnem gledati Sinove. Imam je na spisku od zimus.
    Radovala sam se pocetku Haven-a. Ljetna serija...pocinje u julu. No, odgodise pocetak za Septembar. GRRRRR!

    Neko mi prijavi da je jucer u Mostaru bilo 50 stepeni. O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da gledas pothitno :) Klasicna muska adrenalinska serija i bas brza. Kad je meni uspela da drzi paznju i da gledam po 3-4 epizode u komadu..ehh..

      Delete
  5. OMG...pa treba mi cijeli dan da apsolviram što si sve pročitala,gledala,slušala...i to još na 47,5!Nije ti lako,nije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da cijeli dan, nekoliko dana! a ovih 47.5.... na toj temperaturi ja ne bih pisala post, nego organizirala vlastiti sprovod. dakle, svaka čast!

      Delete
    2. Luda sreca pa nas sunce hvata od 7 do 10 prepodne a i povremeno ukljucim klimu :)
      A moram neku zanimaciju da nadjem..ne izlazi se bar do 10 uvece :))

      Delete
  6. Jesu ove knjige nešto u stilu Tracy Chevalier? Ona mi nije loša.
    O SOA sam neki dan razmišljala da pogledam jer sam čula da je baš dobra, ti me samo potaknu još više.
    I 47,5 damn, džehenem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu, jesu. Lako citljive, pitak stil i naucis ponesto :)
      SoA..he..morala sam da se nateram da odgledam prvu..posle je krenulo kao blesavo :))

      Delete
  7. Sons of Anarchy i Royal Pains sam gledala, SOA mi je odlična!
    45C veliš? Mislim da ne postaje ogrem, negdje nakon 35,36 meni je jednostavno loše, ne mogu mjeriti lošost dalje;)
    drži se, evo u Zagrebu jutros oblaci i malo puše

    ReplyDelete
    Replies
    1. A oblacilo se i ovde sinoc..i prokapale 3 kapi. Danas Jovo na novo..

      Delete
  8. Gospu od badema čitala prošle godine na moru, a Sons of Anarchy muž guta, obožava tu seriju (naravno svaka sličnost s time što i on vozi Harley i sav je istetoviran uoooopće nije bitna ;)). Ja ne gledam baš serije, nekako nemam vremena za kontinuitet, uopće jako rijetko gledam tv. Baš smo jučer gledali fantastičnu Osvetu s MAdeleine Stowe i Kevinom Costnerom... A što se glazbe tiče, nakon prošlotjednog Springsteenovog koncerta, još se uvijek satiremo od Brucea...Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako sam znala..mislim, za muza :))
      Znas kako ja gledam - sednem i za 2 dana zgazim celu sezonu pa onda pauziram..inace, onako da cekam nedelju po nedelju, poludela bih :)

      Delete
  9. Cula sam za SOA, ali sam sve nesto odlagala. Bas mi znaci ovoliko pozitivnih komentara. Obozavam serije, a poslednja koja me je odusevila je Homeland sa Claire Danes. Ima samo jedna sezona, ne da ti da prekines! Jazzamor uvek, posebno leti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala, gledala..sve sto vredi, ugasise. Najzalije mi za Of the map..

      Jazzamor me podseca na jedno leto i jedno more pa kad mi zatreba malo pozitive, ja njih na listu..

      Delete
  10. Bas mi je pofalilo serija, tako da mi je ovaj tvoj post stigao u pravo vreme, bacam se na download as I write ;) Interesantna muzika, iscekujem post o spankoj gitari. I molim te opali jos jednu skopsku razglednicu ali tamo negde u avgustu, zivo me zanima... strasno, ne bih vam bila u kozi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..nocas u 1 je bilo 29 :)
      Ide spanska jos veceras :))

      Delete
  11. I D. se navukao na Sons of Anarchy, na uši mi izlazi ta priča :D a nisam ni jednu epizodu pogledala! Suits zvuči zanimljivo. I moj naklon za stavljanje linkova tih knjiga. Idem ih skinuti :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kazi ako hoces jos nesto u e-formatu..nakupila se poprilicna hrpa :)
      Nekako mi je prakticneji taj format kad putujem..inace sam nosila 3 kila u kompu i 3 kila u knjigama. Papirnate ostavljam za jesen :))

      Delete
  12. Aaaa sad mi je jasno zasto se one staklene perle sarene zovu murano! :D
    Savrsena, savrsena muzika...<3

    ReplyDelete
  13. Crveni šator uopšte nije loša...ja sada čitam ekonomiju i kulturu za ispit, gledam filmove neke isto za ispit i slušam sebe kako čitam, za ispit :D

    ReplyDelete
  14. Morat ću pogledati SOA. Taman sam na odvikavanju jer osim True Blood nemam šta gledati i sve mi živo fali. Svakako sam zadnjih mjeseci bila pravi noulajfer pa još kad su mi serije pauzirane, bilo je to depresivno doba.

    47.5 stepeni, prejako. Udara direkt u mozak jelde... :D

    ReplyDelete
  15. Hell yeah, SamCro! Spica je fenomenaaalna, jedna od retkih serija gde nikada, ali nikada ne premotavam spicu. Kada su bili u Irskoj i imali onu keltsku verziju, oborili su me s nogu. VolEm i Henka, to mi je prava, letnja zanimacija, al' Suits, priznajem, nisam gledala. Eto ideje, s obzirom na to sto stalno kukam kako leti nemam sta da gledam.

    ReplyDelete
  16. Kad bih se dočepala ovog Džeksa iz SOA na jedno mesec-dva, pih...
    Pogledaj Breaking Bad ako nisi, simpatična serija.

    ReplyDelete