Tuesday, June 12, 2012

Čeda


Secate se mog asistenta Cedomira iz ovog posta?

Ceda je dolutao u nase krajeve jednog lepog dana i s' Kucagedonom napravio one big happy family. Skontao je da mu mazimo i pazimo decu i resio da nas usvoji. Spavao mi je ispred vrata dok je trajao kisni period, jeo brokoli i spanac sa zadovoljstvom i svako jutro me pratio do autobusa (cekao da udjem i da mu mahnem pa natrag kuci..)
U pocetku sam se malo plasila (ipako je polu pit bul), a posle skontala da je kao macka..jedna velika kuceca maza :)
Jednog jutra je dolutao ceo izdeformisan. Ujela ga pcela i skoro mu se zapusilo grlo. Spremala sam mu povrcne kasice posute vitaminima i antibioticim i Ceda se posle nedelju dana mucenja vratio u formu. Zadnjih dana smo forsirali testeninu i stari hleb (jadnicko je smrsao 5 kila za nedelju dana) i bas sam nesto kontala kako je vreme da ga okupam jer smrdi k'o zmaj :)
Setali smo nocas u nijedno doba po kraju (ja i moje nesanice), cak smo isli i da se ljuljamo.

Istresa me jutros brat iz kreveta, trazi one velike crne kese za djubre. Ja, onako bunovna, ne znam gde sam. Pitam ga sta je bilo a on mi kaze :" Neko otrovao Cedu nocas."


Rest in peace pametni stvore..nadam se da tamo negde sanjas blazene psece snove..

28 comments:

  1. O bozhe,nemam pametan komentar. ;( Da bog da pocrkali ti ljudi sto truju zivotinje..

    ReplyDelete
  2. RIP Cedo! :(((
    All dogs go to heaven because, unlike people, dogs are naturally good and loyal and kind.

    ReplyDelete
  3. RIP u nekom psećem raju.
    Ne mogu i nikad neću da razumijem kako to neko može uraditi životinji. Otrovati nevinu životinju. Malo je šta više zlo i više podmuklo

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se s ovim. ljudi su odvratni, stvarno.

      Delete
  4. A jao bas grozno.
    Kako to neko moze da uradi??
    Grozno!Jako mi ga je zao, bas si ga tako lepo opisala da mislim da je pravi ljubimac bilo.
    Bas steta i jako je tuzno izgubiti milog ljubimca.
    Ne, ne zelim ni da pomisljam na to!!

    Hvala na svim komentarim kod mene koji si mi ostavila u zadnje vreme!!
    Divna si i divni su <3

    ReplyDelete
  5. A daj, gdje ti to živiš, šta rade tim jadnim životinjama :(? Baš mi je žao...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam baš to pomislila... S kakvim to neljudima dijeliš komšiluk? :/

      Delete
  6. :( u tvom kraju baš ne vole životinje. R.I.P. Čedo, sad negdje naganja sočne kosti po oblacima

    ReplyDelete
  7. A užas, tko ne voli životinje, ne voli ni ljude! jedino što mogu komentirati, taj koji ga je otrovao garant mlati ženu ili tak neš! Ilina

    ReplyDelete
  8. na kraju ispalo tužno, plačem... gdje god da je, neka uživa

    ReplyDelete
  9. Baš si me rastužila ovim... Žao mi je.

    ReplyDelete
  10. O Boze dragi,kakvi su to neljudi:(
    Zao mi tvog Cede neduznog ...

    ReplyDelete
  11. jadničak. ali barem je u zadnjim danima života osjetio što znači ljubav i nečija pažnja. divim se tvom mekom srcu koje ne može odoljeti udomljivanju živina.

    ReplyDelete
  12. :( stvarno mi je žao...nemam riječi za te kojima živo stvorenje ne predstavlja ništa...

    ReplyDelete
  13. Jebote! Nisam sto godina imala vremena da citam vase postove, a bas sam pre koji dan razmisljala o catzili i o tome kako moram videti sta imas novo na blogicu. Bas mi je zao! Kakvi su to ljudi... :( Ceda je u doggy heaven-u <3

    ReplyDelete
  14. jebemu baš me presjeklo sad :(

    baš mi je žao :(

    ReplyDelete
  15. Jadničak maleni :(
    Zašto bi to neko uradio?

    ReplyDelete
  16. http://www.scribd.com/doc/55603752/Dr-Vidoje-Golubovi%C4%87-Zoran-lj-nikoli%C4%87-Beograd-ispod-beograda#page=5
    ovo ti je link za onu knjigu ,koja me je naterala na poslednju turu,posto ne znam da li mozes da dodjes do prave knjige,nadjoh ti ovu verziju..da te malko oraspolozi i da sto pre dodjes,kiss

    ReplyDelete
  17. E bas me rastazi so ova :(
    Jas zatoa ne sakam da cuvam kuce nekako se privrzes a potoa nesto ke mu se sluci, ima sekakvi luge za zal...

    ReplyDelete
  18. stvarno mi je zao pasica :( netko je otrovao naseg psa u 11 mjesecu. nedostaje mi :( sad sam paranoicna, nas malamut nije nikad vani sama, uvijek smo s njom, i strogo pazimo da ne pojede nesto u travi. jedanput sam vidila velike komade svjezeg mesa oko zgrade, svi znaju zasto je to tamo :(

    ReplyDelete