Sunday, June 10, 2012

Born to be wild


Kad spojim ovo



sa ovim

mozete da pretpostavite gde sam to bila :)


Posle neprospavane noci i gadnog dana, pravac parking ispred Olimpijskog bazena
Podocnjaci do pola lica i bolne kremenadle nisu me mogli zaustaviti..samo se nisam naterala da se uvucem u podrapane farmerke i cizme nikako (35 C u 9 uvece)
Stizu gosti odasvud

i pocinje svirka

Ljubimci

Bila je tu, naravno, i hrpa "upadaca" - razne Honde, Kavasakiji pa cak i one kineske vespe. Uspesno smo ih ignorsali ;)

Dok cekamo promenu banda, slikam papke za gazdaricu :)

Bilo je tu i raznih "kompletica", lakovanih stiklica i bele cipke..ipak je subota dan za izlazak :)))))))
Izraz lica govori vise od reci

Ovi su stajali ispred mene, pa ih uslikah

Onda mi se prispavalo..

20 comments:

  1. izraz lica mi je poznat, takav i ja imam često... ono, get over yourself. nije li lijepo kad fizički i mentalno dovoljno sazriješ da ne moraš nekome preko jeftine i neprimjerene odjeće pokazivati da si žena koja je izašla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..razmisljam sta bi se desavalo pre 7-8 godina :) Crni podocnjaci, neuklopljen lak, rascupana kosa..no way, nigde ja takva..jos u sljampavim pantalonama i na ravnom. Sad se smejem sebi koliko sam bila glupava. Valjda konformizam ide s' godinama :)

      Samo jedan detalj- dve "domacice" - jedna crna (lokne do dupeta),bela cipkana haljina i roze stikle i druga, blajhana, res pecena u crnoj lakovanoj haljini (obe su najmini,podrazumeva se)..

      Delete
  2. Hajoj kako kod vas motorijade dobro izgledaju!
    Suknja je super, bataci vrhunski, a jel to onaj pogled "mora da se šališ, haha" ili se ja varam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove godine i nije nesto..obicno bude puuno bolje. Nekako mi se cini da se navrzlo previse seljaka.

      Nije suknja, pantale su. Ono - zavezes napred, zavezes nazad i leprsa. Ako si raspolozena za sice, mogu lepo da ih uslikam ;)

      Delete
    2. Uvijek raspoložena :).
      A to mi je inače super fazon s tim zaveži okolo hlačama, kad naučim šiti sašit ću sebi jedne :p

      Delete
  3. Me gusta! :3
    Odlican izbor "masina"!!!
    Stupid me, ne rekoh ti ovo prije... WOMAN, U HOT! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bile i doobre masine, al svetlo bljak..sve mutno. Zaljubih se u jednog Fat Boy - a :))
      Woman, I tired :]

      Delete
  4. I know the look! A "moderne" cure su čule da tu takvi iventi mrak pa su došle da se promovišu. Nećemo im zamjeriti :)

    ReplyDelete
  5. damn, odlična pjesma, odlične fotke, ma cijeli post..ah znaš mene :)
    btw ja jedva čekam motorijadu 23.6. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi sto fotke nisu bolje :( I zao mi sto sam prespavala defile :(

      Delete
  6. Živi Skoplje ovih dana :). Ozdravi bona, zašto si bolešljiva tako :) (bezveze pitam, mi mršavice se razumijemo :D).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nisam bolesna, samo mi fali san :) Sve nesto spavam na preskok..2 sata pa onda brojim ovce pa jos 2 sata..uzas..

      Delete
    2. I ja sam noćas jedva zaspala u pola 5, probudila se oko 10, dovoljno mi. Grozno :/

      Delete
  7. Naslov me podsjetio na ovo

    http://www.youtube.com/watch?v=RHX5jKKWMag

    :D

    ReplyDelete
  8. Opet si u provodu :) super fotke...

    ReplyDelete
  9. Suknja ti je fantasticna. Svidja mi se cijeli outfit :D

    ReplyDelete
  10. Like it!!!! :) a i meni je poznat taj izraz lica hahahaha

    ReplyDelete
  11. Outfit je kuuuuuuuuul! :D
    A moto susreti...eh...cesto sam ih obilazila i ludo se provodila..al mi se vise ne da..motori <3

    ReplyDelete
  12. wow motorijada, ove godine ja idem kad bude kod nas 100% =D

    ReplyDelete
  13. Skroz interesantne slike.Tvoja haljina je divno romanticna i super ti stoji!!
    Motori, pa nisam neki ljubitelj.Vise imam strah od brzine i to mi je jedini problem.
    Ne bi mogla da sednem na motor tako veliki, nema sanse.Bojim se!!

    ReplyDelete