Friday, June 1, 2012

Blog tag i salji dalje :)

Dolutao mi jos jedan tag s' vilinskog bloga. Ja, cim mi presusi zaliha serija, trknem do njenog bloga po neki nov predlog :) Mislim, pise ona i o kozmetici i o svacemu necemu, ali ovi o serijama su mi omiljeni.



Znate vec - 11 pitanja na koja treba odgovoriti i 11 tagovanih blogerica. Potrudicu se da tagujem blogerica o kojima malo znam (a htela bih da saznam vise :))

Dakle, Anina pitanja:
1. What nail polish is on your nails right now?
Neki no name nude (podloga za nesto sto cu da crtam sutra)
2. The last song you heard is?

3. What is your favorite thing about blogging?
Hrpa normalnih ljudi (konacno!!)
4. What do you do when you are uninspired about your blog?
Vratim se na pocetak blogerske karijere i pisem o onom sto mi je vezano uz neku licnost ili neku situaciju, a sto se tad nisam usudila da napisem :)
5. If you can choose only one concert to see to the rest of your life, who's concert would it be?
Loreena McKennit u Alhambri
6. Is there any place in the world you wish to see (choose only one) ?
Alhambra


7. Which one do you prefer: book or a movie?
Uvek knjigu ;)
8. The glass is half full or half empty?
Casa je tacno na pola
9. Do you think you have enough nail polish?
Nikako.."jos samo par hiljada njih i smiricu se" :)
10. How many bottles of nail polish that you have is untried?
Niti jednu. ja to odmah posle kupovine otvaram i probam
11. Favorite makeup brand?
Vichy za pudere, Maybelline za maskare, L'Oreal i Deborah za rumenila..



Tag ide sledecim blogovima:
1. Zubin blog - vracam "milo za drago' :)

A moja "genijalna" pitanja su:
  1. Odakle potice i sta znaci tvoje ime?
  2. Koja pesma ti odmah popravi raspolozenje?
  3. Gde bi da provedes ovo leto?
  4. Sta si zadnje procitala od knjiga, a da ti se dopalo?
  5. Kako ljudi opisuju tvoj smisao za humor?
  6. Poslednji koncert na kom si bila je..
  7. Nervira te..
  8. Na sebi bi promenila..
  9. Kazes li sve sto mislis ili ponesto i precutis?
  10. Kako reagujes na autoritete?
  11. Sta ces biti kad porastes? :)


Samo jos ovo da vam kazem i odoh da spavam - citajte sastave i uputstva da vam se ne bi desilo ovo





iii m mo


24 comments:

  1. hahahaahaha Watupkizsamting samting ;) , jesi me nasmijala, uglavnom planirala sam promjeniti naziv bloga, al ima jedan fini razlog zasto ne mogu, pa rekoh seebi, nek ostane tako, =D , a vidjet cu ovaj koji dan da odg na pitanja, =D , HVAAAAALA

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Tako..za sledeci haloween farbanje farbom za bojeve glave XD

      Delete
  3. Super mi je kak ga peru četkom za wc :D

    ReplyDelete
  4. Aj gledala sam ovo neki dan, koji zajeb :).

    ReplyDelete
  5. E, pa, najludja si, ja ne znam nista o ovome! Svratila sam kod tebe "na kaficu", volim tvoje tekstove..a ono pitanja..gde da odgovaram? kod mene?

    ReplyDelete
  6. Prvo da ti zahvalim što me nisi tagovala! Drugo, ja sam sigurna da će se ta boja s Hulka oprati kad tad.

    Loreena u Alhambri :), i ja bih s tobom :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamislite Ded Can Dance u Alhambri! Ou maj gaaad! :D

      Delete
  7. E hvala na tagu,tvoja pitanja mi se bash svidjaju,sad cu da krenem sa odgovorima. ;)
    A ovaj Hulk mi je ulepsao jutro,hahah. :D

    ReplyDelete
  8. Bas ti hvala. Pitanja mi se jako svidjaju i rado cu da odgovorim. Ocekuj post uskoro :D

    ReplyDelete
  9. hvala za tag :) pitanja su odlicna :D
    a Hulk-macan i po :D

    ReplyDelete
  10. hahhahaha..hvala za tag,pitanje-jer ne razumem bas dobro blog i tesko se snalazim jer se kod mene negde pojavljuje da si me tagovala ili..?a sad odgovori...kao sto znam moje je ime od grcke bozice elene:)Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's -obozavam je,momentalno sam u grcku-pa u avgust idem za CG:),citam psiholoske neke literature momentalno ali to ne bi stavila u predlog knjiga(evo moze shopaholicarka decko mi je kupijo pre mesec dana:)moji prijatelji kazu da im je bez mene dosadno i da znam da ih nasmejem na najbolji moguci nacin,koncert???-ko zna od kada nisam bila nesecam se,nervirame posesivnost,ljubomora,i kad komentarisu moj stil -to me najvise nervira,promenila bi-prva prilika smanjila bi grudi,nikad ne precutim -mnogima to smeta,hahhahaha-volela sam da budem modni dizajner al sam menadjer turizma-:)))to je to od mene:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jer sam ovde trebala odgovorit???:)

      Delete
    2. Mogla si post da napises ali ok je i ovako :)

      Delete
  11. hvala vi za tag, evo potrudicu se, obecavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iako ti rusi koncepciju bloga? :))))))))))))))))))))

      Delete
    2. pa stvarno rusi, na mukama sam ;)

      Delete
  12. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH (stid me više da se smijem njegovoj muci!!!)
    Odoh sad da sastavim post o ovome..a smislila si pitanja, boli glava :P

    ReplyDelete
  13. Hvala za tag! :D Posto ne volim mnogo ove tagove jer sam primetila da ljudi nisu odusevljeni kad ih tagujem, samo cu odgovoriti ovde, nadam se da se ne ljutis. :3 :*

    Prvo ja tebe da pitam, da li je toliko ocigledno da sam lenjivac? :'D Hahaha.

    1. Nemam pojma odakle potice sta znaci ali evo google zna. ^^ "Ана је женско хришћанско име. Потиче од старохебрејског Хана (Hannah, односно hanna) чији корен речи значи „милост“, „захвалност“." :]]]]] Zanimljivo! :D

    2. Disturbed - Indestructible. :D Mnogo je mocna pesma, mnogo energije. Meni se dopada i nekako me uvek ozivi. Pogotovo volim da je slusam kada sam besna. >:D

    3. Hjoooj, u okolini gde su moji roditelji rodjeni, u okolini Knjazevca. :] Na selu, gde je prepreprelepo! <3 :']

    4. Uh. XD Slabo citam. Zadnja knjiga je bila lektira za skolu, koju sam prisilno procitala i to do pola. :P Jer je dosadna za medalju. :D Hahaha, tako standardno. Ali evo recimo sad citam samovoljno (pasce sneg!) knjigu koja mi se dopada. Zove se "The growing pains of Adrian Mole". :] Na engleskom je i zato mi se jos vise dopada jer engleski obozavam! <3

    5. Umm kako kad. Bolesno uglavnom. :D Mada, ja se ili salim bolesno ili sam neraspolozena. Skoro da nema neke sredine. :']

    6. Nisam bila ni na jednom koncertu. :P

    7. Ohohoho. :D Au spisak je jako dug. Najvise trenutno jedna 'drugarica' iz razreda, koja je divan primer lose osobe. :P Eto recimo to me najvise nervira, nepravda, losi ljudi. Cak cesto kazem da mrzim ljude. :/ But, yeah...

    8. Na sebi. Hmm. Fizicki ovako nista, nisam opterecena izgledom.

    9. Ja uglavnom precutim sve. :P Mada, evo u poslednje vreme je valjda prelilo casu, pa ne mogu vise da cutim. Sad se cak trudim da kazem sve sto mislim bez ikakvog ustrucavanja jer mislim da je tako najbolje. Bar za mene! :D

    10. Ovo pitanjce bas ne razumem pa cu ga preskociti. :3

    11. Aww. :D Pa sem balerine kao svi, hmm dete i umetnik sigurno. :D A za nesto ozbiljnije jos razmisljam, jos nisam spremna da se uozbiljim. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh da, zaboravila sam da spomenem da me jako nervira to sto me vecina ne shvata, ne razume. Pogotvo sto me ne postuju i ne postuju ono sto ja volim. :3 Pih...

      Delete
  14. Hulk :D
    Odlični su ti odgovori i tvoja pitanja!
    Serije :)) Super mi je kad nađem nekog tko voli serije kao ja, još je bolje kad nam je isti ukus :)

    ReplyDelete