Wednesday, May 23, 2012

U paru je lepse


Nije ovo tugalji post na temu ja volim njega, on voli meni i divno nam je zajedno :)
Ovo je jedan totalno muzicki post posvecen duetima.
U nastavku 20 dueta, meni posebno dragih, bez previse objasnjavanja
1. The Corrs & Bono - Summer wine
2.B.B. King & Tracy Chapman - The Trill Is Gone
3.Serge Gainsbourg & Francoise Hardy - Comment Te Dire Adieu
4.Gary Moore & Phil Lynot - Out In The Fields
5. Zucchero & Paul Young - Senza Una Donna
6.Tony Bennet & Juanes - Shadow Of Your Smile
7.U2 & B.B. King - When Love Comes To Town
8.Robert Miles & Patricia Kaas - Voyage Voyage
9.Tracy Chapman & Pavarotti - Baby can I Hold U
10. Dolly Parton & Kenny Rodgers - Islands In The Stream
11.Lisa Stansfield & Barry White - All Around The World
12. Nat King Cole & Natalie Cole - Unforgettable
13.Michael Buble & Nelly Furtado - Quando, Quando, Quando
14. Terence Trent D'Arby & Des'ree - Delicate
15. Youssou N'Dour & Neneh Cherry - 7 seconds
16.Peter Gabriel & Deep Forest - While The Earth Sleeps
17.Sting & Stevie Wonder - Roxenne
18.Gary Moore & Phil Lynot - Parisienne Walkways

Poslednje dve posebno obozavam :)

19.Dusan Prelevic i Mama Coco - Rainy Night in Georgia
20. Orthodox Celts & Madam Piano - Galija

Vrlo zanimljiv post kod Tatjane za sve blogosferske vestice ovde
Za ljubiteljice Hladnog piva (jeste, vas dve :)) divne fotke i intervju :)

Nego, da cujem i vas - omiljeni duet??

20 comments:

  1. Super,imam listu pesama za nocas,ne moram sama da se trudim. :D
    Iako nije namenjeno meni,hvala za ovaj intervju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee.. nisam znala da si i ti u klubu obozavateljki :))

      Delete
  2. Pesma broj jedanaest mi je posebno draga jer sam je prvi put cula kad sam bila kod ujaka u Smederevu, i tad me je on ucio sta je cool muzika.Cak mi je i ovu pesmu narezao na disk kao poklon zajedno sa jos nekim pesmama Rolling Stones-a itd.

    ReplyDelete
  3. Roxanne, you don't have to put on the red light!!!:)

    ReplyDelete
  4. Opet tatu moram tjerati iz sobe. XD

    http://www.youtube.com/watch?v=slKNd22GGaQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam ti vec rekla da ja obozavam tvog tatu ?:)

      Delete
    2. Le wildest father! XD
      Si, si! Rekoh mu da ima obozavatelje na netu. :D

      Delete
  5. Ne znam koji mi je duet omiljeni, jer uglavnom mi je omiljeno ono što me trenutno puca al evo neki

    David Bowie and Freddie Mercury - Under Pressure
    Marc Almond and Gene Pitney - Something's Gotten Hold of my Heart
    Sonny and Cher - I Got You Babe
    Nick Cave and Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow
    Simon and Garfunkel - The Sound of Silence
    Shane MacGowan and Kirsty MacColl - Fairytale of New York

    Potpisujem i većinu s tvoje liste a one koje ne znam - sad slušam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shane <3
      A Marca Almonda sam zaboravila :)

      Delete
  6. Puno ovih dueta sam slušala, a nisam znala ko tačno pjeva.
    <3 za Preleta, da se nije rodio na Balkanu gdje bi mu bio kraj :).
    Meni se u zadnje vrijeme sviđaju:
    Cannonball Adderley & John Coltrane – You're A Weaver
    Nick Cave & The Dirty Three-Time Jesum Transeuntum Et Non Riverentum
    Tom Waits& Bette Midler- I never talk to strangers
    ..ne mogu ih se više svidjeti
    P.S. Tom ne pjeva iz bureta,već iz duše :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, Coltrane <3

      Al' mu duboka dusa..ehhee..:)

      Delete
  7. Bacila si me u razmišljanje!;)
    Mislim da mi je omiljeni duet Bowie i Jagger, Dancing in the street. Vjerovatno zbog njihovog plesa.;)
    I kad smo već kod HP i Mileta, volim onu njegovu sa Ivankom Mazurkijević, Maslina. Preslatka pjesma. <3

    ReplyDelete
  8. Sjajan izbor dueta, baš si dobru selekciju napravila :))
    Ja bi još dodala Erosa Ramazzottija i Joe Cockera - Difendero (That's all I need to know), topim se na nju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu da verujem da sam Cockera skroz omasila..moj najomiljeniji blues vokal ever..uhh..morad to da popravim :))

      Delete
  9. Za mene, za mene :)? Uživala sam čitajući, baš su simpa, Mile mi se sve više sviđa, uskoro ću se stvarno zaljubiti :D.

    A dobar duet :)? Evo ovaj. http://youtu.be/L64c5vT3NBw

    ReplyDelete
  10. Za tebe i Misty :) Intervju mi je tolko sladak da se jos smeuljim :)
    Dobar duet

    ReplyDelete
  11. mick jagger and david bowie - dancing in the street

    jedan od dueta moje mladosti :)

    (btw. vjerovatno je do mene, al malo ova narandžasta slova na podlozi sa lišćem teško čitati)

    ReplyDelete
  12. Ravno me u srce strefiš s odabirom tema, majke mi!Desetka-divna pjesma mog djetinjstva, još se sjećam odraza u ogledalu s plastičnim mikrofonom. Trica i desetka su i na mojoj listi. A od ostalih
    Annie Lennox i David Bowie-Under Pressure
    Grace Potter i Allman Brothers-Southern Man
    Mick Jagger i Lisa Fischer - Gimme shelter
    AC/DC i Steven Tyler-you shook me all night Long
    ...i normalno Joe Cocker i Jennifer Warnes-Up where we belong...
    I ova-nije baš duet već kvintet, ali...Bruce Springsteen and E street band-If I should fall behind...

    ček,ček, sjetit ću se još...

    ReplyDelete