Friday, May 25, 2012

Štafeta


Drage moje pionirke i pioniri, samoupravljaci i postena inteligencijo, srecan vam Dan mladosti !!

Blogostafeta kruzi, pa je stigla i do mene . Hvala Zubi sto me se setila
Sedam random stvari o meni:
  1. Pod tusem pevam striktno starogradske. Obicno je to Mito, bekrijo ili Moja mala nema mane
  2. Kad me uhvati nocna glad, umem da pomesam kisele krastavce, cokoladu i slatko od dunja ( da vam nije muka? :)))
  3. Pored Kobasice gajim i mazim 2 ulicna kucova i njihovo petoro dece (videcete ih u nekom od narednih postova)
  4. Htela sam da budem baleLina kad porastem
  5. Otkako sam prestala da se aktivno bavim plesom, svi vidovi rekreacije su mi uzasno dosadni
  6. U subotu cu da gledam Eurosong (ali samo glasanje :))
  7. Ne verujem u horoskop, ali moram priznati da isti horoskopski znakovi imaju vrlo slicne obrasce ponasanja ;))


Ne tagujem nikog. Slobodne ste da se sam posluzite :)

29 comments:

  1. I ja sam htjela biti baRELINa! :D

    ReplyDelete
  2. Sretan nam! :D
    Nema Ramba, nema Slovaka. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slusah Kaljopu uzivo na probi..kako mocno zvuci..brr..jos da pesma nije glupava..
      Englez mi je simpa, a bili su i neki sto me podsecaju na Whitesnake (slusala,kao, ja ,dok sam pravila krofne :))

      Delete
    2. E, to su Slovaci. Trebala si baciti pogled. :3
      http://www.youtube.com/watch?v=bdwnB2PV768

      Kaliopi...kakav glas! O.O

      Delete
    3. Jeste, oni. Damn, uvek navijam za one sto ispadnu u prvom krugu :))

      Delete
  3. Jel upala Albanka? Dobra je.

    I ja, i ja, balerina i čarobnica sam htjela da budem :D.

    ReplyDelete
  4. Evo samo da te pozdravim i da ti kažem da ću i ja gledati samo glasanje :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako cujes da se neko dernja, to ja navijam za Tursku. Pojma nema kakva im je pesma, al ja redovno za njih navijam ;))

      Delete
  5. Za ovo prvo evo ti : http://www.youtube.com/watch?v=4yP-Y6Jp0wQ&list=PLFF431B2A1B1B1646&index=13&feature=plpp_video.
    Jedva čekam da vidim kucove :), danas sam vidjela kod komšije štene koje ću da usvojim, ali moram biti političar jer nakon zadnja dva u kući su mi zabranili da više dovodim životinje.
    I za 7 se slažem, ne vjerujem u horoskop ali po svemu sudeći tipična sam Ovnica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja imam zabranu od majke što se tiče životinja.. zadnji mačak kojeg smo imali i kojeg sam btw pokupila na ulici (bokče je bilo gladno, ja ga nahranila i na kraju se udomio momak) napravio je štete koliko valjda nisu svi ljubimci zajedno :D

      Delete
    2. Dobri tamburasi :))
      Uh, ovnovska impulsivnost..brr


      Ih, bre, Wild, da ti nisi pantera udomila?

      Delete
    3. Da znaš šta me puta ta moja impulsivnost koštala...
      Wild udomila malog pantera, mislila da je mače :p.

      Delete
    4. hehe ova zvijer je bila gora i od pantere :P
      btw i ja sam ovca u horoskopu..

      Delete
  6. kakvim plesom si se bavila? :)
    s ovim zadnjim se apsolutno slažem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. R'n R profesionalno, standard zbog kicme a latino iz cistog zadovoljstva :))

      Delete
  7. Moja mala nema mane je fenomenalna pjesma. :D Ja zapjevam i ovu rado i pod tušem i bez njega http://www.youtube.com/watch?v=_tPSvEQ-EtU

    ReplyDelete
  8. Ja još ne znam što ću biti kad narastem!

    Sretan!

    ReplyDelete
  9. zvonko bogdan je bog, ako pitaš moju baku :))))
    i da, muka mi je :D

    ReplyDelete
  10. Kako se snaoga Kobasica so site tie kutrinja?
    Mozam da zamislam kako i e :)
    Imaj ubav vikend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kobasica je gazda, sve ostalo je sitna zivina :)

      Delete
  11. Nije mi muka,volim ovo trojstvo,posebno kad sam trudna:))))
    E sestro slatka,7 godina sam se balerinila i od toga imam samo mišićave noge ,k'o da mi je Madona tetka:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja samo godinu dana..i onda sam prerasla :) Srecom, izgleda..samo su mi misicave noge falile :)))

      Delete
    2. Ne vjeruješ u horoskope? Daaaaj...krive si čitala. Isprsi datum, mjesto i sat rođenja, da te preobratimo...

      Delete
  12. Uh, ja osobine znakova jako dobro vidim u svima :)
    A nedavna predviđanja su me pokosila preciznošću :)
    Al mali znanstevnik u meni se još bori nogama i rukama!

    ReplyDelete