Tuesday, May 29, 2012

Plišani popišanci iz komšiluka



Znate onaj Marfijev - zub pocne da vas boli u petak uvece ili na neradni dan. Tako i mene..U cetvrtak se nije radilo, a za vikend bata zuba bio na nekom seminaru, pa se konacno danas dokopah zubarske stolice :))
Sto moj bata zuba ima dobru drogu, cudo jedno..slobodno je mogao da mi povadi pola vilice a da nista ne osetim ;)
Ovaj prvi deo a propos onog peglanja u subotu uvece..morala sam nesto da radim samo da zaboravim na zvonjavu u mozgu ;)

Nego, nesto drugo sam htela. Rekoh vec u par navrata da pored gazda Kobasice gajim i jednu psecu familiju. Kucagedona ste vec videle, tata Ceda nije hteo da se slika (a i nije za slikanje- ujela ga pcela pa je sav izdeformisan), a sad da vas upoznam i s' decom













Kaze M.D. :" Treba da usvojimo neku kravu ili kozu (ili bar prase), pa i neku vajdu da vidimo :))
I tako..

28 comments:

  1. jao, zasuzile su mi oči kad sam gledala fotke... duše male, dlakave <3 <3 <3

    ReplyDelete
  2. Zaljubila sam se u tog žuću sa podočnjacima, vidi ga samo!

    ReplyDelete
  3. Lutke drage!

    Bog te nagradio :)
    Ma svi bogovi te nagradili! :D

    ReplyDelete
  4. aaa ovaj bijeli sa druge i treće slike <3 premedeni su. nadam se da im je dobro :D

    ReplyDelete
  5. Boze koliko su predivni, gledala sam 5 puta slike <3 Svaka ti cast!

    ReplyDelete
  6. Joooooj, predivni su, toliko su slatki da je to nemoguće! stvarno izgledaju kao igračke! :)

    ReplyDelete
  7. jao koliko su slatki pa to je neverovatno... misici mali...

    ReplyDelete
  8. Joj kak su medeni mališe ♥v♥

    ReplyDelete
  9. preslatki su. nekako mi se čini da ti je crni favorit... nemojte usvajati koze, koze... brrrr... odmah se počnm tresti. nadam se da je zub dovoljno dobro da se više neće javljati!

    ReplyDelete
  10. Moram i ja: joj, kako su slatki! Preslatki! Crni se gura pred fotoaparat ali ja sam zamijetila ovog trobojnog u čokoladnim nijansama. Ko da zastavu ima, smeđe, bijelo, crno...Dakle, vagabond family kažeš..Dobro je da te imaju ;)

    ReplyDelete
  11. Šteeeeeenci... ovaj mali crnjo s bijelom bradom je premeden. <3 A gdje ih držiš, imaš kuću? Elem blago tebi. Ja neprestano mjerkam jednog malog cukonju (koji će porasti uskoro) iz komšiluka i hoću da ga uzmem ali ne znam kako bi to izgledalo u malom stanu, sa mnom, mačkom, rodicom/cimerkom. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima komsija ogromno dvoriste ;) ja ih hranim ;)

      Delete
  12. Joooj,preslatki su. :) Nikad necu prezaliti sto zivim u stanu i ne mogu da imam psa.

    ReplyDelete
  13. Cuteness overload! :3
    Thumbs up za stomatologe sa dobrim drogama. God bless them!

    ReplyDelete
  14. Ukrala bih ti jednog da si malo blize, trenutno sam u potrazi za nekom malom psecom pufnom. Ovi su premedeni, za srecu nekoliko ovakvih pufnica i ama bas nista drugo ne treba, blaaaago vama :)

    ReplyDelete
  15. Preslatki su :))))
    Imam tag za tebe, pa ako si raspoložena...
    http://fairy-anna.blogspot.com/2012/05/11-questions-tag-iv.html

    ReplyDelete
  16. Ajme što su slatki!Hoće li se udomiti negdje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovog crnog najsladjeg sam vec udomila, a ostale cu morati uskoro. Bez obzira sto su obicni avlijaneri, ne daju mi se svakome :)

      Delete
  17. Jaoooj sta ih je. :D Pufnice! ^_________^ <3

    ReplyDelete
  18. Jaooo, šnjufe preslatke, neodoljive, divne, medene...uf <3 <3 <3

    ReplyDelete
  19. Medeni su, stvarno su kao igračke!<3

    ReplyDelete
  20. Aaaaa :O
    Kako su samo medeni..i mali <3
    Ahh..

    ReplyDelete
  21. Ajooooooooooooooooj... Istopih se totalno. Cuteness overload :D

    ReplyDelete
  22. Medenjaci, ovo ne sme da vidi moja cerka inace eto nama novog clana porodice!

    ReplyDelete
  23. miševi mali premedeni <33
    divni su :))

    ReplyDelete