Wednesday, May 9, 2012

Pada voda pt.2


Ovih dana nesto bas i nisam raspolozena za pisanje. Kobasica jede, spava, sve radnje radi u mom krilu i nigde drugde. Ja, pokrivena macjim dlakama, sitnim antibiotike u prah pa ih posipam po granulama...
Uspela sam da bacim 2-3 brzinska pogleda na blogosferu..nadoknadicu sve ovih dana, obecavam :)

Opsesiju vodopadima nikako ne mogu da objasnim..
Evo jos jednog u ediciji :)
Okolina Strumice, Smolarski vodopad, leto 2011
Posle celodnevne promocije makedonskog Loto -a, svlacimo gadne sinteticke uniforme, lepimo stopala (to mi, zene) dodatnim slojem hanzaplasta i krecemo u pohod na vodopad. U sred polusatnog hodanja gore- dole po blatu, pocinje kisa..tek toliko da nam dopuni putesestvije. Kolicina vlage u vazduhu + 200 (kad je i moja zica od kose uspela da se zatalasa, jasno vam je..)
Na fotkama Adrijana, Ile, Ognen i moi (ostatak ekipe odustao posle prvih 5 min. i vratio se u kola)
Dopuna outfitu je Ogijeva marama - odmotala njega, zamotala sebe (meni hladno, nema veze sto se ni s' cim ne slaze :))











14 comments:

  1. Kobasici brz oporavak zelim.
    Slike su odlicne. Prirodaaaa.... :D Treba mi ovako nesto. :D

    ReplyDelete
  2. Vodopadi su zakon a kobasičici također želim brzi oporavak, siroče :\

    ReplyDelete
  3. Wow..fenomenalno...i nije loša ta marama uz tvoj outfit :) LIKE by ME!!! Nadam se da će se ljubimac brzo oporaviti :*

    ReplyDelete
  4. Baš ste lijepi :)
    I meni je slično sa pisanjem ovih dana...

    ReplyDelete
  5. Ljepotica :) <3

    Pa nije da se i ja slomih od pisanja. Tu smo, to je bitno :).

    ReplyDelete
  6. Kobasici želim da što prije bude bolje i da se više ne susreće sa ružnim ljudima.
    Ti baš imaš fascinaciju vodopadima, mislim da imam negdje par malih za tebe :)

    ReplyDelete
  7. Jadna kobasica... No,oporavice se,macka je to! ;) I ja sam spasavala moje male mace sa krova(ludaca mama macka ih rodila u komsijskom potkrovlju,pa nam donela samo jedno kroz par dana...tako da sam morala da idem u spasilacku misiju i vratim se sa samo 1 macencetom...ostali uginuli) Tako da ---- kobasica ce biti dobro jer je dobio potpunu negu,a ti ces nadoknaditi sve... Citam te,tu sam,no redje,imam i ja neke frke... Vodopade volim isto tako neopisivo,pa 1,5km mi je Ripaljka od kuce! Inace i mi smo une 1.5. vec dva dana kasnije isli na prvomajski uranak i pronasli divan vodopad u Jelasnickoj klisuri! I taaaaako,ljubim te,cao!

    ReplyDelete
  8. Ja bi sad u prirodu :)) ništa, morat ću se zadovoljit penjanjem na tvrđavu i buljenjem u more :D

    ReplyDelete
  9. catzilla je prva, sve ostalo stigneš...

    ReplyDelete
  10. Pisanje,ja gotovo više ni ne znam što je.Fotke me se sviđaju,mučo!

    ReplyDelete
  11. Samo ti cuvaj svoju Kobasicu! Predivne su ti fotke :)

    ReplyDelete
  12. Više nas ne piše nego što piše :))

    Fotke su krasne, pozivam ti se u posjet :D

    ReplyDelete
  13. Bas ubavo sto si uzivala na vodopadite, a interesno e sto vo Makedonija ne se znaese za niv do pred desetina godini. Za da uzivame vo gletkata ne vodea vo Slovenija i na Plitvice...
    Ma tuka se e naopaku nekako :)

    ReplyDelete