Sunday, May 13, 2012

O poklonima zeljenima i nezeljenima i reakcijama na iste


Stigao mi danas paketic. Ustvari, lazem - stigao bratu paketic iz zemlje down under. Blizi mu se okrugli rodjendan, jelte, pa tetka draga salje darove. Posto me je jedno milion i dva puta pitala koju velicinu nosi i zamolila da poklon bude iznenadjenje, javila se i njemu. Da proveri velicinu. Da ne bude neprijatno iznenadjenje :) U paketic je ugurala i nesto za mene..sve sam se nesto nadala da je to neki aboriginal nakit ili nesto od australijske kozmetike i lakica, kad ono..(Bitan podatak za nastavak price je da burazer nosi xl a ja xs).
 U paketu 2 majice - jedna crna, druga roze..i obe L. Njemu malo, meni 3 broja vece %)) O bojama necu ni da pricam..a cena  da ti se zavrti..
U cemu je ustvari problem?
 Problem je u tome sto ja ne umem da lazem i da za nesto sto mi se ne svidja kazem da je super..a ocigledno cu morati..

Inace, dekretom sam zabranila ljudima da mi kupuju poklone. Znam, pravi sam skot..ali bolje tako..i za mene i za njih..
Dok sam cutala i vikala :" Hvala, divno je", zavrsavala sam sa hrpom gluposti s' kojom nisam znala sta cu dalje (a bilo mi glupo da ih prosledjujem dalje)
Sad sam u fazonu "pitajte me sta mi treba i ne razbijajte glavu" :)

ISTORIJAT POKLANJANJA I MOJA ZELJA DA SE UBODEM U OKO SESTAROM

Tamo negde, u sestom osnovne prestali smo jedni drugima da poklanjamo glupave punjene lutkice i razne sakupljace prasine, pa smo se dogovorili (posto coporativno idemo jedni drugima na rodjendane) da sakupimo pare i kupimo nesto krupno.
Pa smo onda redom kupovali zlatnu narukvicu (razrednoj smizli), original kasete M.J-a i nove slusalice (razrednom DJ - u, Enciklopediju Britaniku (malog geeku iz trece klupe), maslinastu bandanu i Harley kais (razrednom frajeru zaljubljeniku u motore)...onda je dosao red na mene. Ja sam dobila ekstremno ruznu keramicku kutiju za nakit  (teget lak sa zlatnim bordurama) i kasetu Nede Ukraden..
Onda je negde u osmom razredu, za imendan kuma resila da mi posalje nesto. Pitala sta, a ja rekla bodi (to je tad bilo vrlo stajlis i tako to). Inace, kuma je bila zena sa izuzetno zanimljivim stilom (hrpu njene garderobe i dalje posedujem i obozavam). I tako meni stigne bodi. Najpsihodelicniji moguci. Fluo narandzasto i ljubicasto i jos preko neki kao printovi, a dekolte do pupka (jos uvek sam bila najvisa i najmrsavija u razredu, a od sisa ni s). Dovoljno je reci da sam ga obukla dva puta..
Onda je dosla srednja skola. Nana je isla na "matursku" ekskurziju s' penzionerima i s' puta mi donela crveno - narandzasto-zutu mini haljinu. Ko kupuje takve stvari devojci koja nosi martinke i karirane kosulje???
U drugom srednje sam imala decka koji mi je bio bas drag. Za njegov rodjendan stedela sam vise od 6 meseci i sve ono o cemu je pricao danima, dobio je na poklon. Onda sam na red dosla ja. Odmotavam poklon i vec se jezim. U kutijici prsten. WTF??!!?? Mislim, prsten!! I jos zlatan (mrzim,mrzim,mrzim zlato). I jos srce. U srcu kamen. Zuti...
Na sudijama sam se vidjala s' jednim likom. On je resio da ja slavim 8. mart. I kupio mi ogromnog punjenog lava..koji svira "Za Elizu"..A ja student, bez prebijene pare u dzepu, creva mi krce a pasta za zube na izdahu. Lav kosta papreno, ali ne refundiraju novce..samo druge plisane gluposti.
Tu su jos redom : 22 suve ruze sa sljokicama, staklene ljubicaste perle, 3-4 smrdljiva dezodoransa, 2 smrdljiva parfema, 2 kompleta ciklamasto- rozastih lakova i karmina, prugaste lakovane sandale iz pedeset cetvrte, 2 broja veca jakna za skijanje koja pusta boja na sam pomen snega, body butter od vanile (toliko sladak da se mravi sakupljaju kad njime namazem cipele)..
Za prosli rodjendan sam od brata rodjenog (koji me zna 30 godina) dobila crnu, 2 broja vecu majicu (iako vec dugo, dugo crno ne nosim sem kad bas moram) i ultra kratak sortc (a ja sam vec matora zena). Sreca pa se on ne ljuti kad menjam poklone :))
Md je probao jednom sa ultra skupim i ultra smrdljivim parfemom, drugi put sa nekim sljastecim sandalama i treci put sa knjigama coveka koga, jednostavno, ne podnosim..
Onda sam ga naucila - kad vec ne slusas sta volim i ne gledas sta nosim, ne kupuj nista. Sad samo kaze:"Evo ti pare, kupi si nesto ":)

Najoriginalnije (bljuv bljuv) poklone sam dobila od you-guess-koga :)
Ona je onako..bas originalna. Sa letovanja mi je donela litar uzeglog maslinovog ulja. S' putovanja nesto izmedju sortsa i muskih bokserica od materijala za kuhinjske krpe. Pre toga sam dobila plasticnu providnu torbu sa dijamantskim roze srcem. Onda sam dobila visece mindjuse koje je Slavica Cukteras nosila na jednom od nastupa (aj sto nemam probusene usi, ali Slavica Cukteras..). Onda mi je kupila jaknu, ali dva broja vecu - da moze i ona da je nosi..Najtragicnije je sto se posle milion godina seti neceg sto mi je kupila/sasila/poklonila i onda pita "a gde ti je to-i-to?"..ja, naravno, pojma nemam..valjda u nekom od kontejnera..

Porazava me jedna cinjenica - ljudi sa kojima zivim uglavnom mi poklanjaju gluposti. Kako moze neko s' kim provodim 10 sati dnevno da nema pojma o nekim osnovnim stvarma ? Jel' ja to nisam dobro izdresirala ili..?
Secate se ovoga
S' druge strane, moje zene, iako se vidjamo par puta godisnje, uvek umeju da me obraduju nekim novim lakicem, jastukom punjenim lavandom, knjigom koja ih je podsetila na mene..
Pa cak i koleginice blogerice koje me znaju samo sa slika i iz tekstova, umeju da me bas obraduju..negde sam spomenula da volim drveni nakit i dobila sam dve blesave narukvice, neko se setio da mi treba nova beleznica sa Sarom Kej, jedno derle blesavo poslalo mi je pesak iz Sahare a spretna blogerica mi je na kukanje kako nikad nista nisam dobila ni na jednom giveaway (a redovno ucestvujem) napravila divan bros :)) Ducin paketic stize u paketu s' Ducom..ovih dana, nadam se :))

Ustvari, sta sam ono bese htela da pitam..
Htela sam da pitam:
1.Kako reagujete na nezeljene poklone?
2.Umete li da osmislite originalan poklon ili kupite prvo sto vam dodje pod ruku?
3.Prosledjujete li stvari koje vam se ne svidjaju?
4.Sta bi volele da dobijete a nikad niste?

60 comments:

  1. Mislim da bolji post nisam procitala! :D Kad dobijem nesto sto mi se ne svidja (neku glupost, a desilo se 100x) ipak ga sacuvam, jer mi je nekako drago. Valjda ljude mrzi da budu mastoviti. Ja naprotiv volim da budem mastovita i da mesec dana unapred ako ne i vise smisljam sta cu kupiti odredjenoj osobi. :] E sad, ne znam da li pogodim poklon, ali se trudim. Moja mama recimo nikad nije bila nesto previse odusevljena a kada njoj nesto kupujem trudim se sto vise mogu. :D Uvek joj kupim nesto drugacije, ali eto. :'D Fail. Hahaha. Ne prosledjujem stvari koje dobijem, cuvam ih, ili ako mi se bas ne svidjaju sklonim negde, ali ne bacam nikad. A sta bih volela da dobijem.. Mnogo toga. ;D Bas sam skromna. Ali recimo sto sam uvek ocekivala da dobijem a nikad nisam je neki pirsing nakit ili komad sminke, lakic.. Isto kao i ti ne kapiram kako neko s kime zivis ne moze da pogodi sta ti se svidja i izabere pravi poklon. :D Ja sam moje izdresirala pa mi sada samo novac daju. :'D A tako je i najbolje. Ja znam uvek sta cu s njim! >:D Slike su pobedile inace! :DDD Uh, smorila sam. Palim. :3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au majko koliki komentar! :'D Ahahaha ja se izvinjavam!

      Delete
    2. A kad pitas mamu sta joj treba ona kaze "novi mikser" :))
      Tako je moja mama imala kolekciju od 6-7 svetlo roze Revlon lakica i 5-6 Astor karmina iste boje i jedno 3 ista parfema jer sam jedne godine promasila i kupila joj uzasno skup bros koji nikad nije stavila :))

      Cestitke za pobedu, manikir je stvarno biJo najbolji (nije sto si moja, nego onako objektivno:))

      Delete
    3. Hahaha. :] A nije, uvek se trudim da joj kupim ono sto voli. Svidja se njoj poklon uvek ali ja ocekujem drugaciju reakciju tipa WOW *O*! :'D

      Hvala puno! :] <3 :*****

      Delete
  2. Procitala ja prvi put post... i citam ga drugi put mami i njen komentar : jesi to ti pisala? :D. Znaci, potpuno iste situacije. Sve sa zlatnin srcem i zutim kamenom koji nikad u zivotu nisam nosila. Ja ne umem da kazem da mi se svidja poklon ako nije istina (zato ih nikad ne otvaram pred svima, iako to kao nije kulturno). I bas sam skoro brojala, 29 neotvorenih ruznih parfema stoje u kutiji.
    Kada poklanjam, trudim se da budem originalna, uvek nesto smislim neocekivano, ali zato uvek mislim i po mesec dana, pogotovo ako mi je osoba draga. Eto, md ima rodjendan u Septembru, ja vec znam sta cu da mu kupim :).
    Sto se tice prosledjivanja, to mi nekako glupo. Uvek se zabrinem da ce taj neko skontati :D.
    A iskreno, ne znam sta bih volela da dobijem. Recimo neko putovanje. Nista ekskluzivno, neka me neko odvede u grad pored na jedan dan, i dovoljno mi je :). Samo da mi dupe vidi put :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U, je, ti si i mene presisala s' tim parfemima :))
      I ja bih da mi dupe vidi put - makar ponovo do Matke, ako ne moze nista egzoticnije :)

      Delete
    2. Hoces da ti posaljem koji da bar budemo na istom? :D
      Onako, kao poklon ;)

      Delete
  3. Jas ne razmisluvam mnogu sto so podarocite koi ne mi se po merka, se trudam da gi iskoristam ili pak gi prepratuvam na nekoj drug.
    A najgolemata utka bese koga lani koga za godisnicata od brakot pokraj nakit dobiv i edna prekrasna torta kako iznenaduvanje od mojot zivoten sopatnik koj znae deka sekerot mi e zabranet.Prvo mislev deka se zeza, ama toa e toa :) Sepak ne mu rekov nisto,bidejki jas i zaboraviv deka ni e godisnica i ne mu kupiv nisto...a i tortata slatko si ja izedoa decata taka da ne se frli:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kilo i po secera, pravi poklon :))
      A i ti si genijalna:) Pa zar muskarci nisu ti koji zaboravljaju datume?

      Delete
  4. Kako sam se sad nasmijala, već me ona kaseta Nede Ukraden dotukla!
    Ja sam strašno zajebana osoba. Super sam u kupovanju poklona drugima. Nikad nisam nikome kupila nešto što mu se nije svidjelo, uvijek si dam truda... Opet, nije to toliko trud, koliko želja da nekoga razveseliš. I onda nekako mislim, da je to svima lako i prirodno kao meni. Imam neke ljude koji uvijek pogode, naravno. Ali imam i one koji redovito pogriješe. A ako uz poklon ide i "ovo me podsjetilo na tebe", dok ja gledam bordo majicu s našivenim perom preko kojeg je zakeljenj neki plastični cirkon-wannabe, pozli mi. Narednih mjesec dana razmišljam o tome kakav dojam ostavljam na ljude.
    Nisam baš sigurna kako reagiram, ali vjerojatno mi se lice ukoči na nekoj grimasi koju je lako povezati s osjećajem opće nelagode, jer me ljudi uglavnom skuže. Onda ih moram razuvjeravati: ma neeeeeeeeeee.... baš sam to htjela. A najradije bih taj poklon zakopala negdje na vrtu, da ga više nikad ne vidim. Kad mi se nešto ne sviđa, prosljeđujem to majci koja to dalje prosljeđuje. Nikad kao poklon, doduše. To je uvijek: "Moja Ivana je dobila nešto, a ne sviđa joj se... Ona je izbirljiva, znaš..."
    Da budem zajebanija, ja ne primam novac umjesto poklona. Jer i dalje tvrdim da meni NIJE teško nešto kupiti. Nije i točka. Baš nije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "I onda nekako mislim, da je to svima lako i prirodno kao meni." - ovo potpisujem :) Treba sam da slusas i voila..
      Dobro ti je ovo sa zakopavanjem poklona :))
      A ponekad pomislim -"Please Force, please, neka ih nista ne podseti na mene" , jer cu stvarno da upotrebim taj sestar..
      Inace Nedu jos uvek cuvam(a mozda je i prosledim nekome ko jos koristi kasetofon:))

      Delete
  5. Kao da se s tobom netko šali, kao da se međusobno natječu tko će te više isprovocirati...
    Kad poklanjam, kažu mi : Kako si znala? ( a kako j... ga?Pa zamjećujem što te interesira! )
    Nažalost,čini me se da se i mnome često šale.

    ReplyDelete
  6. Ovo je super post! Znači, u osnovnoj si Nedu slušala :P ili te baš nisu poznavali haha.

    Ja fino reagujem na poklone, uvijek. A za osmišljanje se potrudim, posebno kad nekoga dobro znam i kad mi je drag. Na fakultetu je to posebno počelo jer imam grupicu ljudi, pa se mi skupimo i kupimo zajednički poklon. Često bilježim u glavi šta je ko spomenuo da bi želio, ali mu je skupo ili nema kod nas ili nešto slično. Jednom mi je prijateljica rekla da se previše trudim oko toga i da poklon treba biti od srca. Malo sam se tu uvrijedila jer valjda taj sami trud znači da je od srca, ali dobro. Inače, od te grupe sam dobila par prelijepih rođendanskih poklona i tako :).

    Poklone proslijeđujem kad prođe dosta vremena. Nemam ja srca za to :D.

    A nisam nikad dobila Pictionary, a voljela bih. To mi jedino pada na pamet :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa naravno - kad se trudis, to znaci da je od srca. Kad udjes negde i pruzis ruku prema prvoj random stvari, znaci da te bas nije briga..
      A ja sam nesto pozelela Twister ali nemam s' kim da igram (a i u glavi mi je jos ona slika kad ga igraju debeli goli ljudi..Bitchy, Misty, damn!!)

      Delete
  7. Oooooodličan post! ajoj, s poklonima. Uvijek nastojim kupiti nekome nešto za što znam da bi htio imati, ili mu je fora, ili tako nešto... Baš se nekako volim potruditi. Mislim da je najbolji poklon koji sam kupila, bio poklon mužu za rođendan, dobio je malu mjedenu bistu Tita (naša interna zezancija) sa sajma antikviteta, taj još nisam nadmašila!
    A što se mene tiče, nikad čovjek ne može fulati s knjigom i nakitom. Oni koji me poznaju, pogode i to. Užasno mi je žao kad potroše novac na nešto što mi je bljak, od toga mi se plače. Muž ima dobar ukus u nakitu, sve što mi je kupio bilo je wow. A s torbama je malo drugačije. Jednom mi je donio torbu iz Sarajeva. Groznu. Pa sam ga natjerala da ju vrati kad ide drugi put u Sa. Ode opet i donese još goru. Onda ju je opet vraćao. Uglavnom, na kraju sam se mjenjala za torbe u nekom dućanu u Zg, jer tko zna do kada bi ju on tako vraćao... Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, da, što bih htjela dobiti....Ima jedna markirana stvar, koju želim, zapravo jedina markirana stvar koju želim, a to je Burberry baloner...Što sam skromna....

      Delete
    2. OOO..moze se fulati s' knjigom jos kako..zamisli da za godisnjicu dobijes "Golu istinu" ili neko tako zanimljivo stivo (ne znam dal' ona Karabatic pise nesto ali..you get it)
      Jadan tvoj muz sa sarajevskom torbom..a samo je hteo da te obraduje..bolje da ti je baklavu doneo :)))))))

      Delete
  8. oh kako mi je poznata cijela ova situacija s rođendanima i poklonima..post me baš nasmijao :D ugl. slična priča i kod mene..u osnovnoj su mi prijatelji iz razreda obavezno kupovali nešto tipa album za slike, različite figurice i sl. gluposti koje su namjenjene skupljanju prašine..naravno da sam većinu toga proslijedila..što se tiče familije, svi su mi kupovali zlato (naušnice, narukvice, lančiće) sve dok jednog dana nisam poludjela i rekla majki da ih obavjesti da mi to više ne kupuju jer NE nosim zlato tj. ne nosim ništa od nakita osim kožnih, pletenih, drvenih narukvica..i dan danas sve te pizdarije imam u kutiji za nakit i fkt ne znam za koga ih čuvam..najradije bi se riješila toga al bed mi je dok se neko sjeti i pita me 'di mi je ona narukvica?' -.-' e da, i cvijeće je bilo aktualno jedno vrijeme..onak, wtf?! to što moja majka voli i živi za cvijeće ne znači da sam i ja luda za istim, baš naprotiv, mrzim cvijeće (kako god ovo zvučalo)..pitam se kak bi reagirala da imam dečka i da mi pokloni ružu il tako nešto..mislim da bi bilo ravno u glavu! znam da bi se većina cura oduševila i da padaju na romantiku, ali ja sam posebni slučaj..bilo bi mi draže da dobijem milku :P isto tak, ne volim kad mi neko kupuje nešto za obući jer obično fula veličinu i općenito je to stvar koju osobno nebi ni pogledala u dućanu a kamoli kupila i obukla..
    danas je situacija malo drukčija..od familije obično dobijem pare da si sama kupim nešto (mada bi se i o tome dalo, mogla bi ja napisat cijeli post jednom prilikom)..a što se tiče prijatelja shvatili smo da su najbolji grupni pokloni..skupimo pare i radije kupimo jednu kvalitetnu stvar nego brdo gluposti..
    šta bi voljela dobiti, a nikad nisam? stvarno neznam, vesele me sitnice tipa čokolada, plišanci, kožne narukvice, lakovi i sl. nisam baš tak komplicirana kak izgledam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kupi ruzu (to, decko) prvu..i zadnju. I onda mu lepo kazes da je to divno ali ti je zao sto ce za 2 dana da uvene i nek ti naredni put kupi nesto sto mozes da pojedes/popijes/podelite :))
      A sto se zlata tice, izdobijala sam hrpu i sacuvala one najdraze - zlatnog paukica (sad ce Marsovka da se najezi), zrno kafe i neka dugmad za manzetne..sve ostalo sam zamenila (ili prodala kad je bilo stani-pani)

      Delete
  9. Bas sam se lepo nasmejala od ranog jutra :) Super je sto nekad skupis hrabrosti, pa zamenis poklone. Mene je nekako jos uvek nekako sramota, sto nije dobro, jer poklon onda stoji kod mene, nekoriscen, a njegov kupac zivi u ubedjenju da mi se svidja, pa sledeci put kupi opet nesto sto mi se ne svidja! Secam se da sam u jednom periodu detinjstva od komsinice koja je inace dosta imucna, jedno cetiri godine yaredom dobijala nesesere. A tada je bilo vreme inflacije, kada jedva i da sam putovala. Mi na posli skupljamo pare jedni za druge, pa slavljenik kupi nesto sto mu treba. Mislim da je to najbolja varijanta! ili bar da se pita "sta ti treba?"...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa, imam i ja seriju nesesera i svi su puni, a imam i 2-3 kutije za nakit koje sam momentalno prefarbala/prelepila..jednostavno prepravila.
      A kad pitas sta ti treba, to vise nije iznenadjenje. Super. Ja,ionako, mrzim iznenadjenja :))

      Delete
  10. ideš koji grozni pokloni, mogla si komotno poslikati te sve strahote i otvoriti novi blog pod imenom "hall of crappy gifts". Nisam imala baš problema sa poklonima osim kad su mi starci znali kupiti neki skupi/zlatni nakit a ja sam više "drvene perle" kind of girl -kao i ti. Uglavnom svi koji me poznaju kupuju mi knjige jer sam svima rastrubila kako nema boljeg poklona. Suptilno rastrubila. I ne volim cvijeće i to mrtvo.Čokolada i knjiga i ja sam sretno dijete.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, tako nekako. A kad me pitaju sto ne nosim zlatni nakit, obicno kazem "pa ne ide mi s' ciganskom suknjom/kargo pantalonama/drvenim nanulama" :))

      Delete
  11. Aahhhhaha, jesam se ismejala, a ti jesi baš nezahvalna! :DD Šalim se, nemo' me biješ :D E sad, na neželjene poklone sam mislila da reagujem prijatno, iznenađeno i sve falš što uz to ide, međutim ljudi nekako provale kad mi se nešto ne dopadne, valjda ne odglumim dovoljno dobro ili šta ja znam kako već provale :D Uglavnom osmislim što originalniji poklon, tako sam drugarici štrikala šal za koji sam znala da će joj se svideti, Dragom sam kupovala neku narukvicu, pa sam im rekla da urežu neki tekst pozadi i svašta nešto. Uglavnom volim da poklanjam nešto što sama napravim. Bratu planiram da isheklam ili ištrikam jastuk u obliku lopte za američki fudbal jer to trenira i tako :) Moram da priznam da mi se ne dešava često od dragih ljudi da dobijam nešto što ne bih i sama sebi kupila, češće mi se to dešava sa rodbinom iz inostranstva, oni kad donesu nešto, da te Bog živi sačuva :D Tako sam od tetke dobila srebrne sandale, majcu sa leopardastim printom i slično :D Prosledim tako neke stvari ljudima kojima se svide, jer najčešće budu markirane, pa je greota da čuče negde u zabiti mog ormana :) Imam ljude koji se jako raduju kad tetka nešto pošalje :D A šta bih volela da dobijem... Biću skromna pa reći Too Faced mat paletu ili neutral paletu :) Napisah roman, izvinjavam se :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nezahvalna, nego sta :) Ako budem zahvalna, ugusice me gluposti :)
      Zabole me ovaj leopard print, pravo da ti kazem :) Brr..
      Zbog tih skupih a neupotrebljivis stvari, klanjam se forumu na Ani i konacno idem da pokacim one haljine (dok opet nisam zaboravila):))

      Delete
  12. E ovako: meni je sad u petak tj.prekjuce bio rodjendan.... predjubilarni! :) I ja se nekako ne opterecujem poklonima,znas kako,ako mi se nesto ne svidja,to eliminisem,drago mi je da me neko ispostuje,sto samo znaci da mu nesto znacim,ako mu uopste znacim itd...velika je to tema,zaista. Naravno da postoje pokloni koji me uzasnu,ali nekako se ne opterecujem,ooo znala sam ranije da se ubijem razmisljajuci sta je pisac hteo da kaze te mi je to i to poklonio ili kako je moglo tako nesto njemu/njoj da padne na pamet da mi pokloni,.... Najdraza su mi iznenadjenja koja moji umeju da mi prirede! Mama mi je zvonila u petak ujutru na vratima i buuuum iznenadjenje!!!!!!!! Eto,mislim da mi je to jedno od najdivnijih poklona,retko se vidjamo,ne zivimo u istom gradu.... Ili kad mi je drugar the best nazvrljao kao neki crtez pre jedno...uh mnogo god... ili kad mi je the best drugarica na ploci napisala pearl jam,vau. A ja? Uvek se trudim da poklon bude poklon,a ne neka bljuvotina kineska(boze me sacuvaj)mada zadnjih god dosta sama pravim poklone..Kad god i kome god i koje god prilike da poklanjam trudim se da to bude to! A da,bacam stvari koje mi se ne svidjaju,jer ne verujem da bi se mogle svidjati osobama oko mene,nekako nisam za da je bolje dati nesto nekome,nego da se baci. Zasto,ako je nesto totalno neukusno necu imati bre srca da ga se otarasim dajuci ga nekom,sta kao da ce taj neko da se obraduje,nema sanse. I sad razmislajm sta to nisam dobila a volela bih,to je nesto poput karte za neki zesci koncert ili putovanje u Indiju,hahaha.... pozdrav draga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ee, nisam mislila na takvo prosledjivanje nego lepo pitas nekoga ;" A jel' se tebi ovo svidja? Meni je preveliko/premalo/imam slicno/ne ide mi uz boju kose" i onda poklonis :)
      A te crteze i ostale skrabotine obozavam i cuvem (neke jos iz osnovne skole):)))

      Delete
  13. Eh sad...Duca je planirala da ti još nešto doda u gift bag (iako me sad trese trema ;) ) i mislila sam da obiđem krug oko pošte, korak naprijed...desno dva, nazad jedan i okret...udahnem duboko tri puta i pošaljem ti paketić...a onda se samo iskreno nadam da će stići do tebe!!! Meni se desilo i Sarajevo i Beograd poslije toga, a to je kao prioritet za neki projekat, pa još ne znam da li će me pustiti do Skoplja...Ljubac :*

    ReplyDelete
  14. Hehehhehehhehe;)
    Posto smo sredili Zorana ("upucaj ga sad upucaj ga sad!"), posta stize :))
    Jao, a tek na Beogradu tek sto ti zavidim..buaaaaaaa..hocu i ja :)
    I nemoj da se opterecujes - ja sam ovo ljuta na rodbinu :)

    ReplyDelete
  15. Mislim da bih mogla komotno da prepišem komentar od Nele, i samo doddam umjesto čokolade nešto konkretno za staviti pod kljun, knjige ako će mi i kupiti prvo se konsultuju sa mnom, odjeću isto. To je rezultat dugogodišnjeg iskustva.
    Dečko je zadnje dvije godine igrao na sigurno i kupio mi knjige, a ja potajno želim da me iznenadi s nečim :).
    Najbolji poklon što sam ikad dobila je Iron Maiden ploča "Piece of Mind" i općenito sve što mi moja najbolja prijateljica pokloni, ona me stvarno najbolje poznaje.
    Drugim ljudima se trudim dati ono što oni žele, uvijek nastojim zapamtiti šta ko vol i kupujem u skladu s tim i samo mi je žao što nemam više novaca jer bih onda svojim dragim osobama poklanjala putovanja i karte za koncerte, kao štoo bi i oni meni.
    O poklonima koje dobiješ od članova porodice, uže i šire, neću govoriti uvijek mi je bilo fascinantno kako neko može da buded toliko vezan s tobom a da te toliko malo poznaje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad kazem knjige, ne mislim Koeljo :)) (ja ga bas preterah al kad mi dobar za segacenje:))
      Zadnja recenica..hehe..

      Delete
  16. Bros stoji u kutiji i ceka tvoju adresu kako bi do tebe nasao put.
    STo se tice nezeljenih poklona,bilo ih je u proslosti.Dobijala sam od momaka komade zutog zlata(jednu harmonikasku narukvicu,zbog koje sam sa momkom raskinula,ne volim zuto zlato),i za 18 rodjendan sam od odeljenja dobila zuto zlatko...NE VOLIM.Sad me dragi vodi da izaberem poklon ili mi kupi sam(u glavnom pogadja).Sestra mi uvek pogodi sta volim,jer smo nas dve jedna dusa a dva tela.
    Po nekad pomislim da kad kupujem ljudima(koji su mi manje vise bliski) vodim racuna da im kupim ono sto ce njima da se dopadne i potrosim sate trazeci odgovarajuci poklon,a onda kad dodje moj rodjendan,od za moj rodjendan ti pojedin kupe mi prvo na sta naidju reda radi.VIse volim da dodju bez poklona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harmonikaska narukvica :)))))))
      Imas pismo!

      Delete
  17. Bilo je i kod mene fula, ali ne bas toliko. Od porodice sam jos od 16. godine dobijala novac pa nisu imali puno prilike da fule iako sam znala dobijati isto kao i ti preveliku odjecu povremeno. Od prijateljica se naizmjenice, nekad odusevim poklonom, a nekad jedv presutim razocaranost. Najbolje poklone sam dobivala od muskaraca u vezi.
    Ja uvijek ulozim vremena da skontam nesto originalno i ne zalim pare ako mi je do nekog stalo i zelim da to bude pravi poklon za tu osobu. Zato me i pogodi kad ti ljudi meni poklone neupotrebljivu ili bezveznu stvar, bez imalo truda ili maste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to je to sto najvise boli - nepaznja i nemar :S

      Delete
  18. Uvijek nakon rođendana mi dođe da sjednem i plačem - pa se pitam jesam li ja baš toliko komplikovana pa mi niko ne zna kupiti poklon?
    Dobijala sam sapune (hah, sapuni i dezodiransi i slične stvari meni šalju poruku: prljava si i smrdiš, pa evo da imaš za okupati se), zlatni nakit, pozlatćene olovke (?), plišane međede, sjećam se jednog ljubičastog džempera koji je na jednom rukavu počinjao svjetlijom a na drugom završavao tamnom ljubičastom, dakle, onako gradient, a bio je nešto između kardigana i bolera, samo se nije mogao zakopčati, nego je naprijed samo visio ostatak tkanine...
    Od D. dobijem parfem koji "miriše" kao babe (doduše, sad se popravio, ode i kupi lak za nokte i Fererro Rocher)...

    I tako, prošle zime djevojka koju nisam ni upoznala lično, pomoću upitnika i postova s foruma, napravi najsavršeniji poklon koji sam u životu dobila (osim sestre, jel') ...i onda sam počela vjerovati da ipak nije do mene :)

    A znala sam i ja da fulam, najčešće zato jer sam pozive na slavljenje rođendana dobijala 3 sata prije i slično...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa super je kardigan..za brisanje prozora. Bar su boju pogodili :)
      Olovke su mi, kao, ok varijanta kad neko diplomira pa mu kupis Monblana ili tako nesto lepo..inace ih sejem kud god da krenem ;)
      A tek fijasko s' donjem vesom..to sam potpuno zaboravila..brr..koliko je plasticnih tangi zavrsilo u djubretu, ne ne pamtim vise :))

      Delete
    2. Hahaha, pa ko bi poklanjao tange (ukoliko nije zajebancija)???

      Kako je mačak?

      Delete
    3. Taman ga previjem sinoc (ima strukic ko osa posto lize ranu, pa moram zavoj da se ne inficira) i kreten mali mi protrci kroz noge dok sam izbacivala djubre i sad luta po nevremenu..2 sata sam ga trazila i odustala. Sve ce zvezde da prebroji kad se vrati!

      Delete
  19. O siroče, ti si stvarno svašta dobila :) Ja sam rođendane uglavnom uvijek slavila sa jako malo ljudi pa bih dobila stvari koje mi odgovaraju. Kad bih vodila veću ekipu van na cugu za rođ rekla bih nek ne kupuju ništa tako da je u takvim situacijama uglavnom bilo da netko časti još koju rundu kao poklon.

    Kada ja kupujem poklone uglavnom razmišljam unaprijed i pokušam pogoditi što bi kome pasalo i uglavnom pogodim. Jedina osoba od koje sam odustala je moja majka jer njoj nikada ništa ne odgovara pa sad dobije šipak :) Ali kako ona meni pokloni šipak za moj rođ nemam brige oko toga :)

    Najbolje poklone uvijek dobijem od mog D i od D1, njih dvoje su me razmazili :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro si ti to istrenirala..a i svekrva ti fine stvari kupuje, ne ko ova moja..brr..sreca pa sam to sasekla :))

      Delete
  20. Stvarno interesantan post, mnogo mi se dopao iako ne mogu reci da se bas pronalazim. Meni uglavnom nekim cudom ubodu poklone koji mi se svidjaju. Decko uvek izabere parfem bolje nego sto bih i ja sama, ima stil i za tasne, garderobu, sve rado posle nosam, rodbina daje lepo kes kao sto sam ih naucila, drugarice znaju da sa knjigama o umetnosti ili nekim klasicima nema greske, i to je to. Jedino me je pokojna baba vecito zatrpavala nekim ruznim dzemperima, nosila sam ih redovno na njene ruckove, iz ljubavi.
    Uz to sve da napomenem da se nekako iskreno obradujem svakom poklonu cak i kad mi nije bas po meri, jer me uvek raduje sama cinjenica da mi neko nesto poklanja...
    A kad ja poklanjam e to su muke zive jer volim da dobro promislim i smislim nesto specificno, bas za tu odredjenu osobu, najcesce uz neki personal touch. Kazu da uglavnom uspe ;)

    ReplyDelete
  21. AHAHAHHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHA, ahhahahaahha.
    Koji si baksuz.
    Ja se bojim poklona, pokušavam da ih otvorim kad darodavac napusti prostoriju.
    Inače, veoma sam originalna što se tiče kupovanja poklona za male pare. :)

    ReplyDelete
  22. Divan post.. ja se uvijek potrudim kad kupujem poklon, i nikad ne kupujem samo jednu a skupu stvar,, vise volim kupiti vise stvari ..pa makar i sitnice,, uvijek nesto za pojest, nesto sto ce nasmijat mojju prijateljicu, i nesto sto je spominjala da zeli,ili joj je fino.. mislim da sam odlicna u kupovanju poklona,,, ali ja nikad ne dobijem dobar poklon, mozda sam teska osoba, nezz... uglavnom, skoro uvijek budem razocarana.. ili dobijem nesto sto imam, to mi je najgore.. =/ .. i tako.. ali bar sam sretna kad vidim sretne moje prijateljice. =D

    ReplyDelete
  23. Pinki flafi kosulja od tetke za 16-ti rodjendan. Ja vjecito u crnom, band t-shirts, kozni mantil, martinke. Dan danas me interesuje kako je samo njoj palo na pamet da bi se meni to moglo svidjeti. Nije mi jasno...nikako!

    Kada dajem poklone, stvarno maksimalno pazim da kupuim pravi poklon. Znam kako je kad dobijes nesto sto ti se uopste ne svidja.

    Najbolji pokloni: piercing (od mame), Metal Camp 2006 i COB koncert, uber velika old skul dzezva i IRON MAIDEN koncert od coeka, svaka knjga koju sam dobila (Sabina me narocito potrefila - Pandora :3)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Behe..pink je prava boja, dolaze ti oci do izrazaja :))))))))Povaljah se nocas od smeha :)
      A meni Ana skuplja prasinu u nekom foldreu..eh..valjda treba da sam u posebnom raspolozenju ;)

      Delete
  24. Dobro sam se nasmijala na ovu tvoju povijest užasa :)) i ja također mrzim zlato, kad vidim žuto i da se sjaji povraća mi se haha

    Ja također glupo reagiram na grozne poklone, tupasto se smijem i govorim hvala, hvala dok u sebi kipim od bijesa što sam tako slab karakter :) No zato kad ja kupujem stvarno pazim i trudim se da ne zeznem stvar jer volim razveseliti ljude :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad sam rekla bakuti da ne volim zlato, odgovor je bio :" Pa kako ja da ti kupujem platinu, mogu komsinice da poisle da je srebro"..Epic facepalm..

      Delete
    2. hahahahaha ajme strašno :D

      i da, promijenila sam adresu bloga, evo za slučaj da me ne budeš mogla naći:
      http://thesmallestpond.blogspot.com/

      Delete
  25. Nezeljene poklone rijetko dobijem. Ali ako se ipak nadju tu, onda odglumim da mi se svidja pa napravim nesto drugo od toga ili zamjenim. Uglavnom snadjem se nekako!
    Kad nekom kupujem poklon. potrudim se da to bude nesto sto on voli i nesto sto sigurno nece dobiti od drugih.
    Stvari koje mi se ne svidjaju ostavim u kuci, mozda nekad zatrebaju ili se nekome od prijatelja svide pa im vrlo rado poklonim.
    e sad sta bih voljela da dobijem. Nemam neku posebnu zelju. Ali vise volim skromne poklone. naprimjer dobiti jednu ruzu, onako ne upakovanu, nego ogroman buket savrseno uredjen.

    Mislim da je to to. Super ti je ova ideja za post :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Previse ideja, premalo vremena :))
      Ti si bas neka skromnica ;] Cela ograda oko kuce je od ruza, pa mi muka na samu pomisao..

      Delete
  26. Ja uglavnom dobijam poklone koji mi se ne sviđaju, osim kad kažem OVO MI SE SVIĐA :) al ni tad nije sigurno. Al to je valjda tako s poklonima, svi ih volimo al zapravo nam je teško ugodit.
    Odličan post :)

    ReplyDelete
  27. E, najludja si. Iste si srece kao ja. Bas mi je zanimljiva ova tema i bas cu da procitam komentare. Znaci, strasno. I ja bas vodim racuna i slusam, ne bi li dobila inspiraciju za poklon, a ja uvek izvisim. A volim da poklanjam i bez razloga, kad vidim da se nekome, ko je meni drag, dopada nesto sto sam napravila, ja olako poklanjam zaboravljajuci muke i vreme utroseno na tu malu slatku stvarcicu...A ja? Super post!

    ReplyDelete
  28. Ja nemam takvih iskustava :D Obitelj me prije pitala što želim, sad mi daju pare, s frendicama se dogovaram što ćemo si kupiti. Ako se ne dogovorimo dovoljno dobro me znaju, a nadam se i ja njih, da ne omanemo (žešće :D)

    ReplyDelete
  29. Joj, baš si baksuz što se poklona tiče.
    Meni lako pogode poklon jer sam onako girly, pa bilo šta od make up-a, dodataka, svijeća, knjiga... dolazi u obzir. Odavno nisam dobila neželjeni poklon (osim onog od mame opisanog u mom postu), a poklone čuvam, bar kao uspomenu. :))

    ReplyDelete