Monday, May 7, 2012

Muke po Kobasici part 2



Taman sam popodne sela da sllozim jos jedan vodopadni post, kad se iz setnje vrati Kobasica. Ja onako polulezeca, poluraspadnuta, spustim ruku da je pomazim kad ulazi md (panicar po sopstvenom izboru), uzima mace i dozivljava nervni slom.
Na mestu gde su bili podlivi i slomljeno rebro, rupa..
I to ne bilo kakva rupa..lepa, pravilna rupa, kao nacrtana..
Macka nista - niti kuka, niti mrda.
Zalijem ja to lepo alkoholom (koji macka polize i blago se osamuti) i krenem da trazim dezurnog veterinara. Sati 5 do 8 i odjednom svi rade do 8 i niko ne moze da nas saceka 10 minuta.
Iskopamo konacno veterinara u starom kraju, kome nije problem sto je vec proslo 9 i krenemo.
Kobasica nema pojma gde je, zvera levo-desno.
Dobije jednu injekciju, kompletno mazanje jodom i uput za snimanje jer je (po svemu sudeci) neko gadjao vazdusnom puskom i dijabola je ostala negde unutra..

EDIT :
Zakrpio me cika doca danas..pampurom i lepljivom trakom :)
Zezam se, narafski :) Na srecu nije bio nista metalno u rani, pa me je cika doca kompletno anestezirao (jer sam mnogo plakao) i onda sve to lepo usio i namazao tirkiznim necim.
Vratio sam se kuci..malo su mi oci isle u x, pa onda malo u y, sve sam ispopiskio i nisu mi dali da jedem.
Onda sam pravio krugove i malo se zanosio pa sam malo vise spavao i onda sam konacno mjauknuo, popeo se gazdarici u krilo i zaspao sa sve cetiri uvis. Dali su mi neke antibiotike, a konce ce da mi izvade za desetak dana ;)

25 comments:

  1. O svasta,ne mogu da verujem kakvih idiota ima. Jebote! Jadna maca.

    ReplyDelete
  2. Bas mi je zao... Kakvih mentola ima...Ja bi odlepila..

    ReplyDelete
  3. Sirota Kobasica! Kakvih sve debila ima, to je neverovatno! Nadam se da se lepo oporavlja, macke su tough.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oporavak tek predstoji. Sutra idemo na snimanje pa na sivenje (ili u goroj varijanti na operaciju)

      Delete
  4. nemogu da verujem:((((bas mi je zao

    ReplyDelete
  5. Opet!!! ARGH! Pa, samo sto se oporavio. :(

    ReplyDelete
  6. Isuse, sitora catzilla, pa kakvi to luđaci žive tamo kod tebe? O_o ne smiješ mačku pustiti van :(

    ReplyDelete
  7. Ne puštajte je više vani, vidiš da je svijet totalno poludio :(

    ReplyDelete
  8. Ne znam šta da kažem, ako je to napravila neka odrasla osoba treba je u zatvor, bez razmišljanja, a ako je neko dijete...faith in humanity destroyed. Kobasici želim što brži oporavak i neka se drži "svojih" ljudi, previše je zvijeri vani

    ReplyDelete
  9. A jadna maca..baš joj se ne da :(

    ReplyDelete
  10. Dobrim dijelom baš iz straha da mu neko nešto ne uradi, mačka puštam van samo na vikendici, a i tu stalno jednim okom motrim gdje je...
    Nadam se da će Kobasica biti uskoro ok.

    ReplyDelete
  11. a može li kobasica da ostane u stanu, da ne uzlazi više?
    vidiš kako je to zaredalo, da ne bi bilo da se sljedeći put ne vratiu uopšte :(

    ReplyDelete
  12. Ja stvarno ne mogu da vjerujem! kako ljudi uopste mogu bit tako bezdusni! Mrzim nasilnike. Jadna tvoja Kobasica, nadam se da ce brzo ozdravit :(

    ReplyDelete
  13. Ajoj, strasno :((( ja mog macka ne pustam napolje, izmedju ostalog i zbog ovakvih prica. prosto ne verujem kakve se sve stvari desavaju, otprilike da budes srecna da je preziveo, sirotan mali

    ReplyDelete
  14. A siroče malo. Baš mi je žao. Stvarno da ne povjeruješ kakvih sadističkih kretena ima.

    ReplyDelete
  15. Sirota cica maca :(. Nadam se da ce biti sve kako treba. Ne mogu da shvatim ljude koji tako nesto mogu da urade...

    ReplyDelete
  16. Ajme jadna mala maca, pa ne mogu vjerovati, nadam se da će se brzo oporaviti i biti ko nova :)))

    ReplyDelete
  17. Baš sam htjela veselo komentirat stvar i onda me priča raspizdi :@ :@
    Nadam se da će Kobasica što brže bit ko nova :)

    ReplyDelete
  18. Neverovatno!!! Samo da poludi covek! Strasno. Nemam komentara na takvo ljudsko ponassanje. Nadam se da ce maca biti ok i da nece imati nikakve posledice. :((

    ReplyDelete
  19. Jadna maca.Bas sam se rastužila sad.

    ReplyDelete
  20. uf isti problem sam i ja imala sa mojim macorom :( rupa na zadnjoj nozi, okolo sve oteklo, gnoj curi iz rane, uzas!!! I ja njega izmedju nogu stisnem, istisnem taj gnoj, nalijem jodom, i tako par puta na dan....a on jadnicak mjaucem, a ne pomera se, kao da je svestan da mu pomazem....ljudi su najgora stoka, nazalost.

    ReplyDelete
  21. Ajoj, bre što se iznerviram svaki put kad čujem ovako nešto, nemaš pojma. Mazi to stvorenjce, neka se oporavi što pre, a idiotluk ljudski neću ovaj put komentarisati, suvišno je.

    ReplyDelete
  22. Srce drago, grlim ga do neba :(
    Baš sam ljuta :(

    ReplyDelete