Thursday, May 3, 2012

Lenja buba


Jao, sto je bio dosadan ovaj 1. maj..uzas jedan. Nekako nam se nije dalo da se mrdnemo negde (u Ohrid ili na Galicnik napr.), pa smo na moje insistiranje otisli do gradskog parka.
14:00 h - ulazimo u park
14:05 - ispijamo Cocktu
14:10 - izlazimo iz parka
Divan jedan provod..
Zbrlj'o se neki rucak na brzaka (bez cevapa..tnh G), a onda sam nadglasana s' glasom i po. Palacinke (pece md tj. pece se s' njima) ili princes krofne..
Ispadose krofne (macko, izdajico!!)
Recept iz carobne svescice, koju su pisale tri generacije, provera frizidera i u akciju :)

Najprvije od svega ukljucite rernu na 200 c
U receptu je napisana gramaza, ali meni nekako najlakse da merim soljama i kasikama :)
Testo:
1 solja vode
1/2 solje ulja staviti na ringlu da provri
u to dodati
5 punih kasika (120 gr) brasna i
pola kesice praska za pecivo


Mesati dok se ne sjedini i prohladi.
U to dodavati JEDNO PO JEDNO 3 kom jaja i mesati rukom (nikako mikserom)


Posuti pleh brasnom i praviti krofne kasicicom


15 min. ne otvarati rernu i peci nekih 45 min.
FIL:
2 solje mleka
4 kasike secera
2 kasike brasna
vanilin secer
puter
Prvo umutite brasno u mleku (da se ne naprave grudvice)
Na kraju dodajte vanilin secer
I mesajte dok se ne onesvestite :)))
Kad masa postane dovoljno gusta, sklonite sa vatre, prohladite pa dodajte puter (ili margarin)
Do sad su se krofne vec ispekle
Pustite ih da se ohlade, presecite na pola i filujte ;)
Sad vam ostaje samo da tanjir prenesete do compa i uzivate u blogosferi

Nesto totalno nevezano s' prethodnim : zna li neko kako da pobrisem blogove koji vise ne postoje a ja ne mogu da ih skinem sa liste? Opet mi divlja blogger, pojeo mi je par blogova koje sam citala a ne dozvoljava mi da dodam nove. Svaka pomoc dobrodosla ( i da - pisala sam ima hate mail, ali odgovor jok)

35 comments:

  1. Ja bi krafnice :(
    A što se tiče ovih više nepostojećih blogova, ja sam si to napravila ovako: u ovom novom Blogger dizajnu imaš na "Listi blogova" sa strane ovaj za pogledati u Google Readeru i ovaj kotačić sa strane (klikneš kotačić - http://img265.imageshack.us/img265/3060/57884085.jpg ). Odvede te na listu blogova koje pratiš i pored svakog imaš "postavke" ( http://img98.imageshack.us/img98/1768/28735764.jpg ) u kojima klikneš na to da prestaneš pratiti stranicu ( http://img339.imageshack.us/img339/2370/30953030.jpg , http://img440.imageshack.us/img440/7695/36157497.jpg ) i onda na prestani :) ja sam tako makla par blogova koji su izbrisani. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da, jos da mogu da otvorim reader :)) kaze error performing pa onaj glupi kod, a kad kliknem na help kaze da takvo nesto ne postoji :))
      Sto je najzanimljivije uopste nisam dobila mail da si komentarisala ..kakav uzass...

      Delete
    2. Mislim da nemoras reader nego kotacic onaj kliknuti (neznam ako on spada pod reader) jer mi je kotacic nekako vise 'postavke' ? :) ma popravit ce se to sve, cisto se nadam :)

      Delete
    3. joj.. taj error se i meni konstantno pojavljuje grrrrr... kada želim dodati/oduzeti blogove :) odem na dizajn, pa tamo kliknem gdje se vidi svi moji dodatni gadgeti, pa opet klik na gadget za fav blogove i tamo ih onda uredim... ( ako si me išta shvatila, na poslu sam, pa se ne mogu ulogirati na svoj blog da ti to puno bolje objasnim)...

      P3

      Delete
    4. Kontam. Sad cu i to da probam (doduse, vise se i ne secam sta sam sve radila :))

      Delete
  2. mmm kako mi krafnice primamljivo izgledaju :)))
    i super ti je suknja, i ja bi takvu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leto najvise volim zbog tih ciganskih suknjica :)))

      Delete
  3. krofne izgledaju cudno, ali sigurno su ukusne, nekome je bilo lijepo za 1 maj, nekome nije, i moje slavlje je kratko trajalo, =( hehe =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad probas da u minirernu strpas 15 komada naravno da izgledaju cudno :)) Kad zagrizes nista se ne primecuje :))

      Delete
  4. Jaoj moram pokusati da napravim ovo:) Izgleda njami:D
    A sto se tice bloga i problema, i meni je isto podivljao, ne mogu da dodam..skoro isti problem:)

    ReplyDelete
  5. Prvi put vidim krofne iz pečnice O_o Jesu to kao princess krofne okusom?

    Odličan izlet u park btw :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep..samo sto se kod moje nane zovu princeZ krofne (vidi se na prvoj:))

      Delete
  6. Replies
    1. Veruj mi - ukus je mnogo bolji od izgleda :)

      Delete
  7. Da sam neka kuharica i da ne studiram, sad bih ja to začas napravila :P. A 1. maj bez ćevapa nije prvi maj :D.

    Sarajevo šolja <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solja Rajevo (od silnog koriscenja opralo se ovo Sa:))

      Delete
  8. Jooj,jako ti je lepa boja kose. ;)
    I sad mi se jedu princes krofne.

    ReplyDelete
  9. Njaaaam. :3 Mi stavljamo puding od vanile i slag unutra! ^^ <3 Mnogo je dobro! Evo sad osecam njihov miris! :'D Nije fer. Baci neku. :3

    ReplyDelete
  10. I ja sam u stanu prodernecila za 1. Maj. No, cevapi me nisu mogli zaobici. Ne, to ne dolazi u obzir. :D
    Cemo da probamo ovaj recept. Znajuci mene...cu da spalim kuhinju ili nes sl. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flambirane princes krofne u protivpozarnoj peni :))

      Delete
  11. Ti si bila pravo vrijedna!:)

    ReplyDelete
  12. mmmm, od kad ih nisam jela... jos da nisam ovoliko lenja za kulinarstvo pa da ih u dokonom popodnevu i umesim, al jok. inace i meni je bloger divljao, nisam mogla da brisem/dodajem blogove na listu, problem sam resila tako sto sam celu listu izbrisala i napravila drugu koja sad lepo funkcionise. e to me nije mrzelo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh..to onda neko popodne kad imam jedno 3-4 sata slobodna u komadu :))

      Delete
  13. Pojma nemam kakav je to problem. Meni samo neće da prikaže nove postove svih blogova na readeru, izgleda da ima neki limit.
    PrinceZ krofne ima sutra da pravim. Samo da te pitam je li baš potrebno da čitavih 45 minuta pečem, čini mi se dugo, ne znam...?
    I suknja je prekrasna, meni je ove godine cilj naći ciganskih sukanja,ali nema ih više onako finih kao nekada, morat ću obići shs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nece ni da otvori rider uopste. A tebe ne vidim otkako sam te dodala u roll.
      Inace, ja pecem odoktivno, ali tako nekako 35-45 :) Kad ti izgledaju pecene iskljuci rernu i ostavi ih jos 5 min.Gudlak!
      Suknja kupljena u jednom mini indija shopu (bila sam ogranicena s' novcima, inace je moglo da bude opasno:)) po Sk. ih nisam vidjala, ali zato u Bg..uhhh :))

      Delete
    2. I ja poodavno imam te probleme ,limit i to,ne mogu da dodam,ne mogu da obrisem,pise da sam zadnji put objavila pre 3 mesecamznas vec
      najbolje da napises blogger timu,to je jedini nacin da te odblokiraju ..nacekacemo se ,ali resice oni to
      suknja ti je mrak,,,,a princez krofne bi mi sad bas prijale:)))

      Delete
    3. Pisala, nisu me udostojili odgovora :)

      Delete
  14. Ja ćevape jela dva dana. Više mi i dojadili. A sad ovako gladna gledam ove princeze. Nisam ih jela godinama, i prvi put vidim da se one peku?

    Probaj otići na ovaj link pa odatle brisati blogove: http://www.blogger.com/manage-blogs-following.g

    ReplyDelete
  15. I ovo ću da pravim, nekad :D
    Nisam ni prohu isprobala al na listi je :)

    ReplyDelete