Sunday, May 6, 2012

Jedna savrseno srecna subota


Pre nedelju dana sam se potpuno i kompletno zaljubila u Matku. Yep, isli smo ponovo, ali na jedan ranc :)

Domacin, slikar po vokaciji, muzicar u dusi i ljubitelj cudnih stvari :)
Jedna potpuno specijalna majica

Ja, spremna za start



Ranc, u svoj svojoj lepoti

Detalji








Dva maslacka za Maslacka


Zadnja shapa za ju nou hu

"Divan pogled na kanjon odavde!!"

Rogovi i maskarada


Nova prijateljica




Karamela iz najboljih dana

Meditacija
Litar piva na prazan stomak, zelene kajsije i buketic nane za pasulj :)

Foto dana
 Kako ste vi provele subotu?

38 comments:

  1. Ahahahhaahhaha, zbunjeni telefon :D Ja sam jedna od onih čudaka koji svuda viđaju face :P Slike su predivne, kuca je preslatka :D A ti si prava fešn blogerica postala :) Kosa ti je tako divna, eh :) Koji ti je to karmin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nego sta, nego fesn blogerica :)) Zavrnuli su mi slavinu, pa nema haranja po parfimerijama :))))))))))))
      Oriflame vision olovka (ona ljubicasto-bordo) i Essence MFMS(koji imas:))

      Delete
    2. E hvala lepo na informaciji :D Taman sam se bacila nešto na Oriflame, nakon par meseci Avona :D

      Delete
  2. Lazy happy Saturday:))sviđa mi se kad ima više slika,onda čovek lepo može da stekne utisak o nekom mestu...
    slika koju si nazvala 'rogovi' kida:))
    ti si na toj slici kao neka filmska diva iz 60-tih,na svom ranču:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A zbog tebe sam stavila milion slika :)) Jedva probrah..sunce je bilo toliko jako da ni PS ne pomaze :)

      Delete
  3. Predivne fotografije. Imas super prsten.
    Moj subota je bila iznad svih ocekivanja :D

    ReplyDelete
  4. foto dana je najbolja obozavam zivotinje:)

    ReplyDelete
  5. Ono fakat prava umjetnost!Da li su one metle i kanta namjerni dio instalacije pored tete u halterima?

    ReplyDelete
  6. baš si komad! moja subota je bila RADNA. odrađivali smo nešto iz veljače. a čekaju me još tri takve. a poslije odrađivanja sam hitala na faks na predavanje. još se oporavljam od subotanja.

    ReplyDelete
  7. Hajoj, obraduješ me uvijek :) <3

    Ona crvena stolica, oo. Ja nemam mjesta u svojoj sobi, al negje bih je zgurala, koliko je lijepa. I učinilo mi se od one polugole lutke da si ti hahah. Kad si ko lutka :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam od lutke pomislila da si ti. Sad me barem nije sramota, jer nisam jedina. :D
      Odlične fotke, a odličan je i ranč.

      Delete
  8. Baš ti je krasno bilo :) Telefon izgleda ko neka zbunjena riba xD A tvoja kosa, uf :) Pesss :))) Ma sve su mi super :D Stopalo najviše, baš je umjetnička fotka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To iza ti je stena samoubica..bas romanticno xD

      Delete
  9. Čini se da je baš bio savršen dan! Ovo mjesto je totalno cool, ima genijalnih stvari! Ja sam, kao i svake subote, bila ujutro na faksu, na predavanju iz postdiplomskog, onda kod mame u vrtu, druženje, pa djeca, pa film navečer... Uglavnom, puno sam aktivnija preko tjedna! Ilina

    ReplyDelete
  10. Na tren sam pomislila da si ti ona polugola lutka i više mi niš nije bilo jasno :D

    Ja sam dan provela doma, konačno punoći baterije nakon ultrakaotičnih par tjedana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, idealan autfit za toplo prolecno prepodne :S..hehe..

      Delete
  11. Bilo ti je divno.I treba da bude.Za to vikendi sluze.

    ReplyDelete
  12. Jel' ja vidjeh C 3po-a? :D

    Krasan dan, indeed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh..covek pravi lude stvari. Ne mogu nadjem link, al da vidis r2d2-a od 15 metara i jos piski kad povuces rucicu na kojoj pise "ne vuci" :)))

      Delete
  13. OmG , kako lijepe stvari, =) ta stolica, maske, lutke, sve sve. =) .
    ja sam bila 1 h u gradu, a ostatak noci , provela vjezbajuci matematiku =(.

    ReplyDelete
  14. Ne znam ni da li da komentarisem jer su mi svi komentari isti! :'D Svidja mi se kakve stvarcice taj lik sakuplja, skroz originalno! :] Mesto je prelepo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nista, samo pisi u komentaru Isto :)) Ma kakvih je sve gluposti bilo, ali me Jazz nije pustila da se mrdnem..hoce da se mazi i tacka :))

      Delete
  15. Ludilooo! :D
    Stvari, lokacija, pas....wow!
    Sto se tebe tice, looking good - feeling fabulous! Samo nastavi! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glupo mi bilo da slikam po ateljeu..a brvnara je unutra kao san :)) Ne znam gde si ti nestala ovih dana, ali se nadam da ti bilo lepo :))

      Delete
  16. Baš super izgledaš na svim fotkama, odmorno i sretno :))
    A fotka dana je zakon, koji preslatki psić :))

    ReplyDelete
  17. Vidim ja ti uživaš :)
    Lijepo ovo neko mjesto..kako se dođe do tamo da i ja odem :P

    ReplyDelete
  18. Da ponovim, i ja sam isprva mislila da si ti od lutke i imala pravo WTF!? momenat. Nema se tu šta puno reći, mjesto je prekrasno, ti si prekrasna, cuko prekrasan, a ja hoću da idem na Ranč i gledam cool stvari i družim se s cool čikom što ih je napravio!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kazi kako mi dobro stoje halteri :))))))))))))))))))))))))))
      Nista, prva plata i put pod noge :))
      Ej, a tek da znas kako dobru muziku sam slusala..ehh..

      Delete
    2. i ja sam ta koja je pomislila da si lutka... sad je vrijeme da se zabrineš :)))))

      Delete
  19. Stvarima sam odusevljena :)
    A i ja sam u prvi mah pomisila od lutke da si ti :P

    ReplyDelete
  20. Prekrasne fotografije!!! Baš prava uživancija!!! Zapala mi za oko crvena stolica ! A da li treba još da te hvalim? Ma super si :)))

    ReplyDelete
  21. E bas e cudno mestovo!
    A ti ke treba uste da trepkas, stvarno si super :)

    ReplyDelete