Tuesday, May 22, 2012

Divan pogled na kanjon odavde..:)


Hrpa slika, malo teksta..
Punjenje baterija za narednih 10 dana..
Normalni ljudi jos postoje, samo se kriju po sumama i gorama :)

Slavljenik
Cistokrvni makedonac :)



Pada mrak, pocinje svirka


Jedna za Wild child
I nezaobilazna za Misty

U sred srede Midnight bluesa Nesa peva "Rano je za tugu"
a ja poklanjam evil eye brojacu piva
Posle se vise ne secam..

Dan drugi
Berem obliznju lozu za sarmice.
Dok se to krcka, ja skljocam



Coli nas pomno proucava
Jazz trazi novu zrtvu
"Ugledam i okomim se" (na moje nove papuce)
Jos malo tresanja
Eto, sad ne mozete da mi kazete da ima malo slika ;)
Cekam da se cika fotograf smiluje i stavi normalne slike sa svirke posto su moje uzas pa ce verovatno biti update.
I tako..savrsen vikend..

51 comments:

  1. Kao prvo, slike su odlične (volim dok ima puno slika :)) i da, moram reći da si prekrasna na 2. po redu (ovo zvuči ko jedan od onih ulizivačkih komentara iako to nije :P)
    Nego, vidim da nam je objema vikend bio u znaku motora, svirke i tako.. a to znači samo jedno - kvalitetan vikend! I baš mi je drago da si me se sjetila, hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se moj mozak igra asocijacija :))
      Nije bilo svetla na parkingu (obliznji pasnjak) da isposlikam i ostale motore. Ovaj Harlic je od jugoslovenskog sampiona u moto krosu :))

      Delete
  2. Mnogo mi se svidja 'duga look' na ocima. :) Volim kada je neko pomalo hrabar i spreman da eksperimentise. :)
    Hvala na 'follow-u'.
    xoxo

    Poseti: thereviewella.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim boje i volim da se igram, a posto mesto nije za crveni karmin, rekoh bar oci da nasaram:) Ima tu i zelene, ai se ne vidi :)

      Delete
  3. Jooooj, izgleda prema ovim slikama da je stvarno bilo super! odlične slike, ludo neko mjesto...Divota! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je ono isto mesto koje cete posetiti cim resite da se popnete na motor samo sto se jezero ne vidi nigde :))

      Delete
  4. Pa di si bona :)? Ja jučer sve prevrnula na blogu da vidim da nisi slučajno nešto pisala, a ja previdjela :D.

    I s kakvim se to kul bajkerima družiš :)? Šta su pjevali? Jel to opet onaj ranč što si jednom slikala? Podsjeća me na američke filmove :D. Te mi tvoje trešnje izgledaju ukusnije od mojih :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja pisala posle tebe..aa mrzelo me skroz ;))
      Bajkeri su svi +40 i skroz blesavi, a muzika bila dobra..uhh..svi su oni i muzicari pa se na scenu (tj. na Danetovu terasu) penje onaj kome se svira :)A Nesa (onaj sa zadnje slike) ima takvu glasinu..uhh..ko Dusan Prelevic, pa kad zapeva da se smrznes :)))

      Delete
    2. Aj i ti voliš Preleta! Nisam mogla da to ne prokomentarišem :D

      Delete
    3. A i ja voliS Preleta :))Sem njega i Kokera (tvoj ljubimac se ne racuna, on peva iz bureta),nisam cula ljude sa takvom bojom glasa..mmmljac..

      Delete
    4. Eto, ja sam morala da izguglam ko je to, sram i stid me bilo!

      Delete
  5. oooo krasno, krasno...zavidim ti na vikendu :))

    ReplyDelete
  6. mislim da ću i ja u brda u potragu za normalnim ljudima... sjenilo je super. i prestanite se braniti da vam komentari nisu ulizivački, normalno da nisu. mi smo sve toliko pametne, lijepe i duhovite da je normalno da su i komentari takvi. fuck off negativni ljudi.

    ReplyDelete
  7. Ahhh trešnje...odmah zovem Mostar da mi šaljuuuu!!!
    Okice si divno našminkala!!! Kako pjeva ovaj Makedonac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tresnje direkt sa drveta..ovo na tanjiru je za crnogorca sto dobro peva :)
      A peva nekako ovako
      http://www.youtube.com/watch?v=02pvqlUUKa4

      Delete
  8. Evo ti hrpa ulizivačkih komentara - sjenilo je preludo, tršnje daj vamo hoću i ja, fotkice su zakon, ekipa ti je totalno luda, zbog slike stopala sad mi je toplo oko srca i imam feeling kao da sam i ja tamo bila :D Puževi siročad dali život za dom ali izgleda interesantno i ona metalna stvar što god da je mi je fora :D (neka peć možda? O_o) Btw slika (doslovno slika ne fotka) je totaln weird i sviđa mi se :) Eto jel dosta ulizivanja?

    A sad za pravo - sve je bljak hehe ;))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej, al skroz bi ti se dopala muzicka podloga koja prati stopalo :) A jedva sam ga uslikala iz 54 puta..taman podignem shapu kad ono - neko pos'o po pivo (Desno od shape je frizider)..
      Jeste pec i to divna pec, a njemu sluzi kao pomocni sto pa je jadna cela zardjala..kako bih je ja volela, mazila i pazila, uhh..
      Njanja..ljubomorna siii!! Sad treba da ti posaljem kisu u petak..aha!!

      Delete
    2. E sad vidiš kak je meni slikat na javnim površinama xD Pa me još ljudi gledaju ko luđaka kad zabacujem noge svuda haha xD Daj neki link za mjuzu ako budeš iskopala :)

      I beeelj tii si ljubomorna i totalno će onak sunce bit u petak i subotu i nedjelju, baš namjerno xD :D hehehe

      Delete
    3. Nasla samo ovo
      http://www.youtube.com/watch?v=O1cOsjASTeY

      Nece kisa, nece..ne dam joj ja :))

      Delete
  9. Boli me ćošak hoćeš ti ovo shvatiti ulizivački ili ne :p, ali meni je ovo SAVRŠEN način za provesti vikend.
    Tek drugi put sam skontala da je ono sisa od lutke, ona slikana izbliza :D.
    I Jazz mi je savršeno ime za psa, da ne bi bilo da kopiram ja ću svog (kad ga napokon nađem) nazvati Blues :).
    I de Bona piši češće, što kaže Marsovka, i ja ti obilazim oko profila često.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa bre, sisa od one sto ste mislili da je ja :)) Doneli je usred dvorista, budale ;)
      Jazz se inace zove Dje Si Bona (sto su ti tako tuzne oci?),al ja morah da skratim :)) Valjda se jadno kuce zvalo Dzesi ili nesto tako..
      Evo, pisem, pisem, a kad dosadi kazi da stanem :))

      Delete
    2. E to se zove genijalno ime :D
      inace, kad vec pisem da ti kazem da su moje tresnje ljepse :P al je tvoj vikend bio bolji ;)

      Delete
    3. Cuti tamo, sad cu i tebi da posaljem kisu :))

      Delete
  10. oooh kako je tebi lijepo, i kako lijepe stvari jedes, jooj, i ja bi tako, i prepala sam se kad sam vidjela prsa od lutke, mislila sam ko je ovo, i onda se sjetila, da je lutka, iz proslih postova, hahah =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe ;) Al sam se najela tresanja, uhhhh..sad cekam visnje :)
      A ti ne zabusavaj, nego vezbaj tu matematiku!!

      Delete
  11. Pa jesi li očijukala tim očima boje duge?:))))
    bo'me uživaš ti,daj malo tih trešnjica,kod nas oskudacija teška:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dodji pa si naberi!!
      A ti kao ne uzivas??? Svaki vikend, drugi putopis..da,da..samo cekam Djavolju varos :))
      Ja odem 10 km od grada pa sam cela srecna..kamo lepe srece da mogu svaki vikend na drugo mesto ;))

      Delete
    2. :)))e baš me slatko nasmeja..evo stižem!!!kad krenem na Tasos ,svraćam da poberem sve preostale makedonske trešnje(ako ih vi ne potamanite do tad):))

      Delete
    3. A bice neko drugo voce ako ne budu tresnje, samo vi svratite :)

      Delete
  12. Ahh..razboliše me ove trešnje! Neki dan sam se prežderala istih i sada kad ih vidim mrak mi na oči padne :P
    I tog čiku za ruku i pronađite neku knjigu za mene..ja ništa nisam našla i već sam bila pala u očaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ti je ovaj cika sa zadnje slike (sto peva rano je za tugu) :))
      Vec sam ga ja pitala, a on mi rekao :"Dodji pa kopaj" :))

      Delete
    2. Znači da dođem i kopam?

      Delete
    3. Neka, ja cu ;) samo da se smiri ova kisetina..

      Delete
  13. Odličen fotke, ali rainbow make up i trešnje WOW :)

    P3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenk ju :) Kako sam se nadala, dobro sam prosla - rainbow potrajao skoro citav dan :)
      Sledeca vikend-reportaza - ja visim s' drveta i berem tresnje :))

      Delete
  14. Pravi dan,ustvari dani.Cool!

    ReplyDelete
  15. mmmmm trešnje izgledaju divno :))
    Ovo djeluje ko savršen izlet, super su ti fotke i vidi se da vam je sjajno bilo :)))

    ReplyDelete
  16. Od trešanja mi zazubice (k'o haubice) cure, a po slikama (može li se tako procijeniti svirka?) mi se čini da je provod bio extra!

    Bez životinja ne može proći :D

    Duga na očima mi je super!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez zivotinja nije kompletno :))
      Tresnje izgledaju lepse no sto im je ukus :)

      Delete
  17. ...ovdje text nije niti potreban...slikice...ima interesantnih...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ima i boljih..samo da ih se dokopam ;))

      Delete
  18. Savrsen vikend definitivno. Tresnje, pivo i cigare...nema dalje! Viiiidi bajkera starih! :D \m/\m/
    Moram probati Skopsko pivo! Vi jos uvijek imate old school klipace. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ono burence nije ogromantno, poslala bih ti ga kao rodjendanski poklon XD

      Delete
    2. Nou frk. Cim mognem, eto mene da poharam Skopsku pivovaru. XD

      Delete
  19. E koji likovi, ko' iz Easy Ridera. Evo ja pravo žensko moram prije svega pohvaliti sjenilo. I imam ja jednu prijateljicu koja stalno slika stopala kamo god pošla. Definitivno postoji veći krug ljudi sa photo foot fetišem :)

    ReplyDelete
  20. i ja bih sjedila vani i jela trešnje, ali ovdje pada svaki dan.
    btw. imaš kod mene nagradicu :)

    ReplyDelete
  21. jao, vadiš mast nama koji smo se zakopali u knjige i druge brige, a???

    ReplyDelete
  22. Odlicne fotke, a tvoja boja kose fantasticna! :))

    ReplyDelete
  23. Sve skupa izgleda divno :) Posebno šareni mjekap :))

    ReplyDelete