Friday, May 11, 2012

Arsenik i stara cipka


Inspiracija za prvi deo posta - Minjin post o dvadesetima

Godina 1929. Maturska ekskurzija Zenske zanatske skole. Mlade dame u svojerucno izradjenim kreacijama (to mu valjda dodje nesto kao maturski ispit :))
Autenticni flapper s' juga Srbije :))
Ova fotografija mi je jedna od omiljenih i svuda je vucaram sa sobom. Moja nana, druga s' leva..od nje sam nasledila visinu i ljubav prema masini za sice. Eh, da mi je samo deseti deo njene spretnosti ...
Jos neke stare koje vucaram unaokolo
Pradeda Jovca, u punoj scenskoj opremi, pred premijeru "Kostane"
Nanina verenicka (moram podhitno da pronadjem onu s' vencanja..u kosi nosi fantasticni rajf s' rucno pravljenim cveticima od belog voska i 2 metra vela)
Moda za decu..sve nanine kreacije :) Masne u kosi napravljene su od svile padobrana. Uz jaja i mleko u prahu, jos jedna korisna stvar ;)

Za drugi deo posta zahvalite Anleah
Nikad prevazidjeni 'Moj kuvar i savetnik" i marketing u zacetku :))







Jedna prekrasna trilogija (imam ja i noviji opus Perl Bak, ali kad god pozelim da je citam, ja se vratim ovome:))

Jedna koji sam iskopala kod vardarskih bukinista

Moj reper za dobar ljubavni roman i najomiljeniji omiljeni antikvitet..dobila je putem nasledjivanja :))



33 comments:

  1. Sreća tvoja pa imaš ovako dobro očuvane slike starijih članova porodice iz nekog drugog perioda. Predivne su.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, imam jos dva albuma ali ne mogu da se vade (zalepljene valjda), pa ja to onda aparatom skljoc :)

      Delete
  2. Sad si me podsjetila da moram pokrasti slike moje prabake i pradjeda kad budem drugi put išla doma :) E bile su naše bake i prabake stručne u svemu i svačemu kad su imale cijeli dan za raditi a nije bilo kompa i fejsa i bloga da im odvlači pažnju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kradi, nego sta :))
      Pa morale da budu strucne..nije bilo mega marketa i sve na izvolte, nego to sto napravis i to ti je :))

      Delete
  3. Prelepe su stare fotografije! I ja ih imam gomilu. A svoju baku i ja zovem nana. :D

    ReplyDelete
  4. prekrasne fotografije. ja nemam takve stare, jer se jednostavno nisu slikali tada..imam ih par koje vise na zidovima bakine i didove kuće. kako su se žene tada znale uređivati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreca pa je u to vreme jedan rodjak bio (jedini) fotograf :))
      Jao, da vidis kakvih sve kreacija tu ima..samo da se dokopam albuma :))

      Delete
  5. Kako su mi krasne te stare fotografije, sa izreckanim rubom i izblijedjelim, žućkastim dahom na njima...
    Kad god prebirem po starim slikama, uvijek me obuzme neka nježnost i poštovanje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Prekrasne..valjda im je to slikanje bilo poseban dozivljaj, pa su svi tako doterani..prosto neverovatno..

      Delete
  6. Imaš pravo bogatstvo u fotografijama :)
    Baš su me dirnule i fotografije i knjige...divan, divan post!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Ja sam, ionako, cuvar porodicnih vrednosti ;))

      Delete
  7. žena na trećoj slici mi djeluje jako poznato :))))))))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh..steta sto nije u boji da vidite vi tu boju ociju..ljubicasto teget kad je ljuta, svetlo,svetlo plave kad je raspoozena :))

      Delete
  8. Predivne slike, obožavam stare obiteljske fotografije :))
    I potpisujem, treća slika si pljunuta ti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad bas nesto razmisljam - kako starim, sve vise licim na nanu :)

      Delete
  9. Odlicne fotografije! Moji su to vecinom pogubili, razdjelili i sl. Najstarija fotka koju imam je dedina. Kraj 30-tih. U uniformi Kraljevine. Very handsome! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako bih volela to da vidim..priti pliz..slatko sa slagom :)

      Delete
    2. Zeznuh se...sad detaljno procih fotku partizanska je uniforma. XD Petokrake na sve strane. E jesam corava! Ces da vidis! :D

      Delete
  10. Stare fotke su mi oduvek jako drage, ja sam jedina od moje familije koja ih sakuplja i svugde nosi sa sobom, a isti ovaj kuvar imam i ja, nasledila od bake i mame. Ranije sam ga i cituckala iz zabave, omiljeni mi je bio deo u receptu gde je do detalja opisano kako odrati zeku ;) takve vise ne prave

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAO! sad cu da trazim kako odrati zeku :))

      Delete
    2. Molim da se taj postupak objavi :D

      Delete
  11. Your books make me smile! Bolje zvuči na engleskom :). Volim ja knjigove, sve knjigove, ali te stare, požutjelih listova, nepoznate historije mi najdraže.
    Dobra ti nana, kao i ti :D.
    I žene su nekad svašta znale jer su morale, tu je bilo ako nećeš ti neće niko. Mi smo malo razmažena generacija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, my books make me smile :)
      Sad dal' smo razmazene ili vreme tako nalaze..imamo mi druge stvari u kojima smo strucne :))

      Delete
  12. Imam i ja par ovih starih domaćinskih i obožavam da ih prelistavam :)

    ReplyDelete
  13. Tacno si me ocarala sa ovim fotografijama. Nesto tako lijepo dugo nisam vidila. Ja mislim da sam ja u svojoj porodici prva osoba koju zanima moda, masina i sve ostalo!

    ReplyDelete
  14. Jao, jao, Džejn Ejr! Ja sam imala slikovnicu i obožavala sam je. Mogla bih je opet čitati :).

    Kuvar je savršen, pravo bogatstvo :). I ja bih se hvalila svojom ultra starom knjigom na njemačkom, al sam je drpila odnekle, pa neću još :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, jao, Dzejn :))
      A o drpanju bih mogla do sutra, samo se plasim videce bas neko ko ne treba da vidi :)))))

      Delete
  15. Jao divno <3 Samo idući put latinični prijevod molim, jedino sam Jane uspjela skužiti :D

    ReplyDelete
  16. oj i ja obozavam Perl Bak i uvjek i iznova citam sve knjige

    ReplyDelete