Friday, April 27, 2012

Zute misli u zutoj sobi



Secate se price o ovom projektu? Ljudi su, odjednom, nedelju dana pre pocetka priprema prestali da se javljaju na telefone..Strasno je tesko da podignes slusalicu i kazes " budzet nije odobren/dobili smo bolju ponudu/ bilo sta"..lakse je da ja izigravam majmuna..

Nego zivot ide dalje..a i ja s' njim pa sam si nalazila razne zanimacije da prekratim vreme. Prvo sam bila na sajmu knjiga
Kratak izvestaj glasio bi ovako - sajam je bio totalni fiajsko.
Spisak je na dan sajma zavrsavao brojem 33. Ispraznila sam kasicu - prasicu, promenila dva prevoza, prokuvala i stigla konacno. Od dve hale, ceo jedan stand sa knjigama na srpskom, makedonski izdavaci nikad cula za sajamski popust, razne neke zbunjene face koje se muvaju unaokolo...Uglavnom, fijasko. Ne, nisam kupila nista..
Onda smo jedno prepodne isli u Tetovo (grad sa najruznijim cipelama u Makedoniji). Baterija mi je umrla na pola puta, pa evo samo jedna razglednica

Pokusala sam da vratim dve torbe u zivot. Jednu uspesno
Drugu bezuspesno
Cistila sam je redom : rakijom, medicinskim alkoholom, deterdzentom za sudove i acetonom i jos uvek se vide cudni masni tragovi. Ima neko ideju kako da je vratim u zivot??

Konacno sam nanin satic pretvorila u ogrlicu
I sve djindjuvice koje cesto nosim u zadnje vreme pokacila na drvo za solje (ionako mi pola solja nema drske :))
Kucagedon nas je pocastio s' pet krznenih loptica. Jedna je odlutala pa smo je vracali u gnezdo
a onda je, posto je ceo blesav, istrcao pred kola pa mu sad fali parce koze..ali drzi se on dobro. Ipak je to kucagedon :))
Konacno je procvetao djurdjevak
a ja sam naletela na "nesto"..kako bi ga vi krstili?

Za kraj jedan veliki pozdrav od


26 comments:

  1. jao,divna poruka na kraju,kakve oci ima maca ,boze ,kao dete malo,hvala Bogu pa je dobro,a i psic je medenko pravi..
    ako ti treba neka knjiga iz SRbije,samo javi sta tacno,pa da saljemo
    znam sta znaci kad uhvati citalacka kriza,a dobre knjige ni na vidiku,zato tu sam ako mogu da pomognem...moj tata inace bar 2 puta mesecno ide za Grcku,prolazi kroz Makedoniju,pa verujem da mu ne bi bilo tesko da ti dostavi,pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na ponudi, divna si !! I da znas da cu je iskoristiti ako ne budem skoro isla kuci :)))

      Delete
  2. Prvo pusa za životinjke! Topim se na male krznene loptice.
    Pametno ti ono za ogrlice, to "nešto" mi liči na ladičar za čarape (ja bih njih stavila unutra :D).
    Nadam se da ti projekat neće potpuno da propadne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma uvek mi se razbeze loptice, nikako da ih slikam na okupu :)
      Ladicar, znaci..okee :]

      Delete
  3. Maca je dobro! Jee. :D A joj vidi oka finih. I ona kuca je slatka. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, oporavio sam se (kad me maze i paze po ceo dan:))

      Delete
  4. Draga lutka moja :*
    Ljubim do neba lijepu njuškicu!

    Mrzim neprofesionalizam. Mukni, bekni, nešto! Grrr. Ali bit će bolje. I boljih sajmova :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, ne nerviram se vise :) to su bili hipoteticki novci za more..Iskrsnuce jos nesto do avgusta valjda :))

      Delete
  5. Me gusta zee "to nesto sto jos treba imenovati". XD
    Veliki pozdrav Menazeriji. Drago mi je cuti da je Catzilla dobro.
    Pih profesionalna (ne)odgovornost. :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma luda macka..odmah je zbrisala napolje pa na komsijinu tresnju :))
      A profesionalnost...na to smo vec navikli :))

      Delete
  6. Awawaw a vidi mini pesonju <3 Topim se i nemam što drugo za reć <3

    ReplyDelete
  7. Ja volim tvog mačka, ko dječak je neki. A ja se s mravima igram... eh...

    A do kada ostaješ u Makedoniji? Ja još nisam iskoristila onu adresu, a ne znam smijem li sada, strah me da ne odeš :(

    ReplyDelete
  8. Hjooooj mala kuca! ^_^ Kako je sladak i pufnast. :3 <3 I nadam se da se macak oporavio! :]

    ReplyDelete
  9. Mene je tak razočarao Inteliber tu u Zg, em gužve užasne em ništa posebno - popusti na knjige koje su bile 800kn na 600, a ja kupujem one za 50 xD

    Jaooo ormar s mačoricama - mačkomar :D

    A kucagedon i catzilla su prekjut *maz maz maz* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. odmah si mi ti pala na pamet kad sam vidjela ovaj ormar :D :D

      Delete
  10. tuga je jedna za sajam knjiga:( ja bez ovog beogradskog ne bih mogla da zivim. ne znam da li dolazis nekad na njega. u svakom slucaju pridruzujem se ponudi za slanje knjiga:)
    te zivotinjice su jedna divna, slatka ekipa, dusice male!
    a sto se tice krstenja, ja bih reagovala ovako ,,aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, omgomgomgomgomg!''
    koliko je slatko!
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja navikla na beogradski poa me ovaj razocarao :(( Falilo mi ono prekopavanje po standovima i osecaj potpune srece kad nadjem nesto sto godinama trazim :)) Vise je zbog tog osecaja nego zbog knjiga..
      A mackormar je prva liga..jos da imam gde da ga uglavim..

      Delete
  11. Баш деновиве ми се полни комуницирајќи со нашиов "професионален кадар" . Ама решив да не се замарам ... а иначе цуцињава се преслатки !!! фикоарот е од SEWA така? Го имам видено и тие кутиите со мачиња до него што се ми го привлекоа вниманието . Преубав е а за што би го искористила hmmmm... имаш повеќе опции :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sewa kaj Trend..inaku ima 30% popust :)))

      Delete
  12. super ti je ovaj satić-ogrlica :))
    i ajme kako je sladak psić, loptica mala :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam isla da poslikam i ostatak druzine :))

      Delete
  13. Kakav je kucov...plisani divan! ^^
    A mackic nas, kad sam videla sliku sva sam se raznezila! <3
    Inace ova torba sa plavim lopticama je savsena, kako je dobra-nisam odavno videla bolju @_@ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mackic je opet sinoc zbrisao, prebicu ga kad se vrati :)))
      Torba je luuda..doduse malo sta staje u nju ali imam idealnu haljinu za torbu :)) Jos da nadjem tirkizni lak da zafarbam onu perlicu sto se ogulila..

      Delete
  14. Jao ormarce sa macama, ja bih to, iz ovih stopa. Super fotke, a poslednja najsuper

    ReplyDelete