Sunday, April 22, 2012

Sunday, lazy sunday



Kafa u "Kaldrmi"
Setnja po carsiji
U slucaju da vam treba dablju si :]
Druzenje sa stanovnicima Kapan 'ana



Na ovoj se jedva vidi sneg koji sam htela, ali se zato super dobro vidi bager :)
Godisnja doba se menjaju kako nastavljamo mostom
Jedna s' konjem (dok ga ne zvizne grom)

Potpisali smo peticiju protiv testiranja kozmetike na zivotinjama, nasli savrsen brokoli i vratili se u bunker na izlezavanje(md), farbanje, pilingiranje,lakiranje(ja)

Umalo zaboravih - idealan kompletic za nedeljnu setnju ili subotnji izlazak
Prosto ne mogu da se odlucim jel' mi se vise svidja levi ili desni :)))))))))))))
Post bi bas mogao da se zavrsi ovde ali to ne lici na mene pa evo jos par random stvarcica

Tatjana slavi okruglu brojku (godinica)
Lilly se vratila da sa nama proslavi Earth day
Kod cimetno-cokoladnih devojcica giveaway
Isto i kod Bojane
Vrlo informativan post kod Stylish Geekette

Secer na kraju ;)
Posle VOLUMIZIRANIH sponzorusa, raznih grupi devojaka, zena fudbalera i inih likova iz galerije "glupsamitimesedicim", knjigu izdaje i heroj devedesetih, polupismeni "farmer" i "muzicar" sa celim jednih hitom. Malo mi je mucno da ga linkam, i njega i njegov hitic, pa cu vam prepricati u kratkim crtama. Nas "heroj devedesetih" (ogledni primer kako se u ta vremena dobijao naslov zvezde) u jednom prestonickom klubu srece tadasnju "princezu" - zadriglu ceru tate Diktatora i mama Julke i pocinje vatromet koji je on na tako poetican nacin opisao u svojoj autobiografiji. Prenosim deo (i usput delim crne kese) :

"Sa „hajnekenom“ u rukama, već polako pijani počesmo da se uvijamo jedno uz drugo.
- Prija mi miris tvog tela.
- Pa i ti nisi loš - rekla mi je, a onda sam je kao tigar poljubio u vrat i polako počesmo da se ljubimo i lagano dotičemo tela i erogene zone.
- Dobro je da je mračno ovde, možemo da vodimo ljubav.
- Polako, mali, gde si krenuo tom brzinom, iako ja isto volim dvesta na sat."

Kome nije dosta, ceo clanak ovde
Javlja mi se da ce ovo biti hit na sledecem sajmu..

48 comments:

  1. Ludo Skopsko vreme.. as always:)

    ReplyDelete
  2. Lijepa, lijepa ženo!
    Otišla sam i pročitala čitav članak, znatiželja zna nekad biti baš teški zajeb. da prostiš :).

    ReplyDelete
  3. Lijep dan, lijepa ti i lijepe mace :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da svisnes od silne lepote :)))))))))))))))))))

      Delete
  4. da li je moguće da je ovo deo iz neke knjige? prave, izdate knjige? ako jeste, izbošću se.
    divna ti je boja kose, i super ti se slaže sa bojom tena. obozavam crvenu kosu a tebi tako dobro stoji. srećnice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozemo da podelimo onaj moj sestar :)) Mislim da jos uvek nije u stampi, ali videces je vec na nekom kiosku/deterdzentu/domestosu cim izadje :))

      Delete
  5. ^Mhm, predivno ti stoji crvena kosa, zaista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da se malo ispere i prelazim u vas klub :)

      Delete
  6. Sweeeeet! :3

    Ja glasam za "ljevlje" odijelo. Bas egzoticno! XD
    Kako je Catzilla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve zaboravim da poslikam i zenske autfite..to je tek egzotika :]
      Slomljeno rebro grebe kroz krzno, a ono jadno kuka..cuti pa bar jede bolje..

      Delete
    2. BTW, nemoj da mi Acu "zvajzne" grom. XD

      Delete
  7. ovdje ima toliko toga za komentiranje!!!
    oduševilo me ono jezivo odijelo sa stiliziranim leopard uzorkom. gledam u to, osmijeh mi titra negdje u kutu usana i razmišljam da mora postojati neka nova estetika ružnog, novi futurizam, šta li... mora postojati, mora ga se izmisliti, o takvoj je odjeći potrebno pisati, kao i o onima koji bi je nosili.

    što se tiče ovog ulomka za bljuvanje, ja sam (naravno) pogledala članak. pravo otkriće, jer za te persone nisam ni znala. ali ovi opisi "mističnog" i "zastrašujućeg" seksa ne samo da me navode na povraćanje, nego osjećam kako se u meni budi histerija koja izlazi van u obliku ekspolozivnog smijeha. i sjedim sad u zbornici i suze mi cure od smijanja dok se kolege pitaju koji mi je vrag. nije dosta da nas sve političari jebu, sad moramo čitati i kako se jebu njihova djeca. "dvesta na sat" ROFLMAO

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, zaboravila sam reći da do sad nisam znala da se tigrovi ljube u vrat. to je, zapravo, poučno štivo.

      Delete
    2. Prsto bi mogli da uvedu u nastavu biologije za osmi razred :D

      Delete
    3. moraš priznati da je tekst dušu dao za smijanje.
      1) "onda sam je kao tigar poljubio u vrat i polako počesmo da se ljubimo i lagano dotičemo tela i erogene zone." -> jer svi znaju da su erogene zone nešto apstraktno izvan ili pored actual tijela. a kad još krenem zamišljati ples dvije pijane budale koje si dotiču erogene zone, to je situacija on mene drži za sise, ja njega za šlic, i ljuljamo se jer jedva stojimo na nogama.
      2) "Bilo je dobro... baš dobro i trajalo je dugo. Ko zna koliko je SATI prošlo dok nismo stali da odmorimo malo." -> ovdje baš nisam sigurna o čemu priča
      3) "Sve je bilo tako mistično i pomalo zastrašujuće, ali je sav strah i tremu pobeđivao taj neverovatni fluid koji nas je vukao jedno prema drugom" -> pod fluid misli na alkohol. a mistično i zastrašujuće jer se radi o etilnom.

      Delete
    4. I ti mislis da imamo hit ??? %))
      Ovo mu dodje nesto kao deda Rankove riblje teorije..nu,vidi me, ja imam erogene zone..
      Zaboravila si da su zaspali kao bebe ;))Dobar neki fluid..

      Ovo je otprilike ono - kako mali Perica zamislja svet..Jedva cekam nastavak :)) A ako je neko eksuali printnuo ovo, kupicu sutra na sajmu svakoj po jedan primerak..cisto kao lek protiv depresije ;))

      Delete
    5. volim svoje faze kad se ne nerviram zbog gluposti nego im se smijem. trenutno sam u toj fazi. mogu zamisliti kako čitam neku takvu pizdariju i smijem se i smijem i smijem. samo što je osoba s kojom sam se rado smijala glupostima otišla iz mog života, šmrc. nestalo nam fluida :D nisam pogodila dobre zone. kažem ti, poučno je ovo štivo.

      Delete
  8. sad ću zvučat površno :) jako jako si lijepa.
    divna ti je boja kose. što se tiče "knjiga", ne čitam baš te "autobiografije", ali čujem da imaju prođu. valjda narod voli takve priče. danas svatko može biti književnik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala :)
      To ti je valjda modifikacija onog - hleba i igara :))

      Delete
  9. Preslatki su cicos macosi :D A za pisca velikog... hahahhahahahhaha xD I on je voluminiziran kako vidim :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma srcko pravi :)) Izvinte, htedoh reci tigar :]

      Delete
  10. После убавата прошетка,дојди на мојот блог по блог наградата:)

    ReplyDelete
  11. Me primaš u posjet? <3 Možeš i soundtrack sredit :))

    Divno mi je treši odijelo, mogu ga zamislit na treši stričeku Gavriloviću <3

    ReplyDelete
  12. Baš si slatka :) Ah crvena kosa..nikad neću prežaliti što nemam crvenu kosu :P

    ReplyDelete
  13. Mace su divneee!!! I volim tvoju kosu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bre u onom restoranu pravi macji raj :) A sve su debele i zadovoljne

      Delete
  14. O majko moja.Ova informacija o novom književnom delu je stvarno krajnje potresna.Povraća mi se.Kjige pišu polupismeni pevači,manekenke,priučene vodiditeljke,koje se samo cerekaju. GDE PLOVI OVAJ BROD? Inače pohvalila bih ti fotografije.DIvne su.Vilim da vidim slike koje nisu pozerske.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je valjda zato sto ne umem da poziram :)) Vidi se da su sve snimljene onako..u hodu, bez prethodne najave ;))
      A ovaj "pisac" - ne znam dal' da se smejem ili da placem..dok povracam..

      Delete
  15. Super fotografije! A ko danas jos ne moze izdat knjigu. Bolje cu to ovako opisat 'imas novaca, imas sve'! Zalosno!

    ReplyDelete
  16. super slicice...obozavam carsiju

    ReplyDelete
  17. Ti si se baš proljepšala nakon tog preseljenja :)

    ReplyDelete
  18. Ajme onaj isječak, fuuuuj. Bilo mi je neugodno uopće čitati i taj mali dio :))

    Inače, super ti je majica, o kosi neću ni da govorim (zavidim), sve mi djeluje ko savršena nedjelja :D
    A oni kompletići....pa desni naravno hahaha

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Cek da poslikam i zenske kompletice :))))))

      Delete
  20. lepe si fotkice.Da li je to Skoplje??Nisam nikada bila, samo obicno prodjem kroz Makedoniju kada idem u Grcku, ali jako imam zelju da vidim njihov glavni grad i trg!!
    Mace mi se uvek posebno svidjaju.Jako volim zivotinje!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sledeci put kad si u prolazu, a ti svrati :))

      Delete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Svidja mi se tvoj vrcavo cinicni pristup temama :)
    Pozdrav iz Novog Sada

    PS - A tek pesma na pocetku posta!

    ReplyDelete