Monday, April 9, 2012

Slusam, gledam, čitam..


1.

Prekrasna Ana Popovic, album Unconditional

Nikola Čuturilo Čutura, album "Tu i Sad"



The Belgrade Dixiland Orchestra




2.

Posle dvomesecnog dvoumljenja

I znate sta? Dopao mi se :)

Poirot, cela diskografija :) Stigla do sredine treceg serijala

Lark Rise to Candleford - divna za odmor mozga (stvorena za uspavljivanje na pola epizode:))

3.

Ruska zima
Mrljavim je jos odavno i nekako mi sporo ide.
Zato e- knjige citam munjevitom brzinom :)
Ovo, recimo
Simpaticna i citljiva. Par puta sam se nasmejala do suza i zgazila je za jedno popodne

Kolin Mekalou - trilogija
Prica o usponu i padu Rimske imperije. Vredi procitati.

Sutra je day off. Imam u glavi jedno zanimljivo putesestvije (ako me kisa ne spreci:))

31 comments:

  1. Ti si vrijedna...ja tek sad skidam Sherlocka (BBC). :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam samo puno slobodnog vremena za popuniti ( a i ova insomnija nikako da se spakuje i ode vec jednom)

      Delete
  2. Ja sam Paradu gledala sinoć :) nije loše!!
    Ruska zima mi je izmakla, nemogu je više nigdje naći...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poslala bih ti je rado ali mi se cini da ce ti biti isplatljivije da dodjes da je preuzmes :))

      Delete
  3. Sve bih ti ja ovo posudila što gledaš i čitaš. Pogotovo Poirota. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo napred :)Imas Poirota kod Pirata, a finale na kik esu :) Ovaj dzakuzi imam u pdf - a. Mogu da stavim ako hoces :)

      Delete
  4. Paradu gledala ODAVNO, u kinu...

    A Poirot zaslužuje vlastitu seriju postova. Ima nešto neopisivo seksi u tom pingvinu.

    ReplyDelete
  5. Parada mi je jedan od boljih filmova u zadnje vrijeme, i pravi dokaz koliko je srpska kinematografija bolja od hrvatske! A Poirot mi je uvijek bio tako zanimljiv...Šteta, ali uvijek ga nekako fulam na TV-u, a ako nešto i imam na laptopu, sigurno neću gledati, ne mogu objasniti zašto... Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja sam se skroz odvikla od TV-a. Pogledam povremeno vesti (zbog prognoze) i toliko :)

      Delete
  6. Odavno nisam slušala nešto od "domaće" muzike, ne znam što, kroničan nedostatak novog i kvalitetnog možda. Čekirat ću ove tvoje preporuke. Poirota obožavam, ali baš pravog Poirota sa Davidom Suchetom, gledala sam jedan sa Alfredom Molinom i nije to to. Paradu ću izgleda baš morati pogledati, svi govore o tom filmu a i Bitchyn zadnji post me potaknuo na razmišljanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da je David jedini pravi Poirot. Ali Alfred Molina je mljac. Ok? OK?! Molina <3 <3 <3 :)))))))))))))))))

      Delete
    2. Nosi ga kuci zajedno sa onim blesavim Justinovim :))
      Samo je jedan Poirot!!

      Delete
    3. Pa čuj Molina...Hmmm. Haj tebe radi jeste mljac :)

      Delete
  7. Ajme bizi si ti :D Ja trenutno ne gledam ništa, ne slušam ništa a čitam Needful Things, još uvijek xD Moram polako jer mi je dragi drpio Hobbita pa da ne završim prije neg on završi njega, da ga mogu uzeti nazad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi kakav je posto do filma ima jos ehe,he.. ;)

      Delete
  8. Da bar mogu nešto čitati onlajn. :/
    Bole oči, boleeeee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolele i mene dok nisam promenila komp :) A ionako bar duplo povecam font :)

      Delete
  9. OK; Paradu se isto dvoumim gledati, Jacuzzi ide na listu za čitanje...:)

    A ovaj jazz orkestar me podsjeća na Midnight in Paris...ako nisi - pogledaj film! Obavezno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala :))
      A Dixi sam slusala/gledala pre par godina pa nesto kontam - ako ostanem u Makedoniji da im napravim koncert u Ohridu :) A i prija mi takva nekakva muzika trenutno :)

      Delete
    2. ništa od ovog tvog nit sam slušala, nit sam gledala (osim poirota), nit sam čitala pa zato hvala na idejama :)

      Delete
    3. Molim lepo :) Kad zafali, ti vici :)

      Delete
  10. Da li sam ja jedina koja nije gledala paradu? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam odbijala dugo iako su me ubedjivali da je ok. Onda mi dopizdelo, rekla sebo -aj da vidim kakvo je to cudo.Prvo mi je bilo malo muka (nikako ne volim Dragojevica kao lika) a onda je postajalo sve bolje i bolje..i tako..

      Delete
  11. uuu moram da nađem tu trilogiju :)

    ReplyDelete
  12. Divne ideje si mi dala..Paradu jos nisam odgledala..
    lep provod,vrednice:)

    ReplyDelete
  13. Ja evć četvrti dan pjevušim Mir i ljubav od Sarsa. Zaspim s njom u glavi, budim se. Već mi je pomalo muka od nje. Ali ne mogu ništa drugo da slušam :D.

    Paradu se isto kanim gledati. Krivo mi je što je nisam pogledala u kinu...

    ReplyDelete
  14. poirot je zakon, mogla bi ga stalno gledati :) odmah do njega su mi favorit midsomer murders, uvijek savršeni :)

    ReplyDelete