Wednesday, April 25, 2012

Muke po tezini - druga strana ogledala + blog nagrada


 Muci me ova tema dosta dugo. Prosto ne znam s' koje strane da joj pridjem tj. kako da obradim problematiku :)
Konkretno - devojke/zene se uglavnom zale na visak kilograma. Ja se zalim na manjak doticnih. Dobro, ne zalim se bas, ali bih volela da sam jos jedno pet kilograma u plusu.
Vec vas vidim kako se podsmevate i mislite kako bas i nisam normalna ali..kad vam potpuno random osoba kaze kako bi u dzepove trebalo da potrpate kamenje da vas vetar ne oduva, zamislite se..
Kad sam se pre par godina uselila u stan sa tri doktorke, svaka je imala razlicitu teoriju. Jedna je mislila da sam anoreksicna, druga da sam depresivna, treca..sam bog zna. Onda su me jedne noci nasle u frizideru :)
Jep, ja sam jedna od onih koja do ponoci moze pojesti vola, a posle ponoci dva vola :)
Uplasena cinjenicom da sa mnom nesto stvarno nije u redu, konsultovala sam se s' raznim nekim doktorima koji su uspeli da utvrde da imam brz metabolizam :)Aleluja!!
Vodlila sam dnevnik prehrane i fizickih aktivnosti i evo do cega sam dosla : ne jedem przeno, ne volim slatko (pms se ne racuna), jedem voce u ogromnim kolicinama, meso s' vremena na vreme. Dzank fud zaobilazim jer mi jednostavno nije ukusan (a i porcije u Meku su uzasno male). Vodu pijem u manjim kolicinama nego sto treba, ali cajeve satirem. Koka kolu prezirem iz dna duse, ali zato pivo moze da tece u potocima.
Kad na sve ovo dodam puno pesacenja i to sto igram po kuci (umesto Dzilien), dobijem idealnu tezinu..koja je idealna samo leti  :((
Kad zimi treba da obucem  deblji dzemper, izgledam kao burence. U crnom i uskom (pa jos na stiklama) izgledam kao prosecna pritka za paradajz. Da ne pricam o prekratkim pantalonama (ako je u struku ok, u duzinu mora da fali bar 3 cm) i mukama po brushalteru..

I sad blagog pojma nemam zasto sam sve ovo napisala. U sustini sam vrlo zadovoljna svojim telom (koliko malo napora ulazem u njegovo odrzavanje) ali bih ako moze negde krajem septembra da nabacim 2-3 kila, ali da ih izgubim oko kraja marta..a kilogrami se ne lepe..da pocnem jedino da jedem cist secer pred spavanje..hmm..

Sta u stvari 'ocu da vam kazem  - ni mrsavim zenama nije lako. I one imaju celulit. I one imaju problem sa nalazenjem garderobe. I one se suocavaju sa predrasudama (pocevsi od anoreksije, preko bulimije do koznacegavec).
To vam je kao sa zenama koje imaju kovrdzavu i onima koje imaju ravnu kosu. Rado bi se menjale :))
Sledeci put kad sretnete mrsavu osobu, pomislite na to kako ste srecne sto imate obline i sto mozete svaku haljinu da popunite na pravom mestu. U slucaju da dodjete u napast da joj kazete da potrpa kamenje u dzepove, mozda se okrene i odgovori vam ovako



E sad blogonagrada

Treba da kazem sta ja to volim da jedem :)
Volim da jedem sve i svasta ako to ne ukljucuje
1. masnu prasetinu
2. kecap
3. cveklu
Preuzmite nagradicu i kazite mi kako se vi hranite ;)


38 comments:

  1. O kako te ja razumijem. Cio život sam slušala priče da se garant izgladnjujem jer je nemoguće da išta jedem, a imam 5-6 kg manjka. Ljudi su mi čak neprestano nudili da me hrane, bilo vani, bilo da mi kuhaju, eto "samo da pojedem nešto." Prvo mi je to strašno smetalo, a sad kad neko ponudi, naručim svašta i najedem se ko životinja, a ostavim dušebrižnicima račun. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inače mislim da je ovaj Balkan opsjednut bolesnim viđenjima ženskog tijela. Ako ne izgledaš kao karikatura ili odbjeglo lice s neke naslovnice japanske mange, mršava si i neuhranjena. A ako izgledaš kao karikatura, ali s pratećim sadržajima poput stomaka, opuštene guzice itd. e onda si debela krava. Nigdje veze.

      Delete
    2. O maj gad, sambadi andrstends mi :)
      Odlicna ti je taktika i pocecu da je primenjujem :)

      Delete
  2. Hebiga, ja moram malo da pazim. Nekad mi se salo otme kontroli. XD

    ReplyDelete
  3. kad sam citala sve ovo podpuno te razumem-ja jedem najvise dva puta na dan(mnogo retko veceram i to je neka salata uvek) a imam dostaaaa kilograma viskaaaa:(((-ali moj decko jede 5-6puta na dan njemu je sendvic iz 7mice malo..velika pica i tako to..:)))a prilicno je mrsav cak zeli da se ugoji bar 2-3kila...ja sam celog zivota bila mrsava do moje 20godine i posle sam pocela da se goim-i stalno variram pre dve godine sam za 2meseca vratila na idealnu i zavrsila na hitnu-primala nekoliko dana infuziju jer bi mi trebali davat transfuziju krv je bila katastrofa-tad sam rekla bolje zdravlje neko najtesnije farmerke koje postoje..moja mama je isto tako sa idealnom kilazom a jede 10puta vise nego ja da bi se ja hranila kao ona pa neznam kakva bi bila sigurno ne bi se mogla kretat..to je moj problem:((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au, ti si se bas dobro sredila :) Imam prijateljicu koja najbolje na svetu nosi visak kilograma i obicno kaze za sebe :" Ja nisam zena, ja sam zena i po " :))

      Delete
  4. Jas bas sprotivno, imam spor metabolizam! Ama mu najdov resenie, nekolku taktiki i sea sum happy with my body :) Si jadam se, no pripazuvam, poveke lesna hrana, fast food - nikako :) Mnogu voda,caj.. coca cola- nikako,a i pivo isto kako tebe - moze! :)

    ReplyDelete
  5. Ja imam jako cudnu gradju i jako metabolizam, mozda na slikama ne deluje tako, ali uzivo ja izgledam kao romb :D Jep! Glava, grudi i ruke male i onda guzicetina, salo na stomaku i butke deblje pa se sve ponovo suzava u jako tanke clanke. :D I kicma mi je izvijena jako tako da to dodje na... http://www.africancraftsmarket.com/Bushman-hunter.jpg ahahahhaha :D Sad ce ljudi reci da izmisljam, ali ja samo biram takvu garderobu(a jako mi je tesko da nadjem odgovarajucu velicinu) da se to ne primeti tako-na plazi sam cirkus! :D Razumem te skroz, ja samo jedem, i jedem, na svaka dva sata, ali sve ide u dotisne delove pa kad se neko rukuje samnom kaze jao sto si malecna i mrsava...pa ti nista ne jedes! Nemam problema sa telom, ali bih ja to malo svuda ravnomerno rasporedila. A jelovnik nam je skoro isti! :D Pa svrati da hasamo! ;)

    ReplyDelete
  6. Pa dobro se ti hraniš mislim zdravo i konkretno. Ja sam grozna po pitanju prehrane i vjerujem da se bolje hranim i jedem više voća i povrća ili da meso uvrstim u prehranu bi bila mršavija i bolje izgledala. A ovak se gutim u čokoladi i kokicama i sličnim glupostima. Grozno, grozno..

    ReplyDelete
  7. Stvarno ti je dobar dnevnik prehrane...ja sam imala OK kilažu dok nisam počela da radim u kancelariji, pa sam se onda opteretila i to me je prošlo uz trbušni ples. Konačno sam naučila da se osjećam dobro u svom tijelu i da prihvatim da sam takva kakva jesam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma taj dnevnik je bio za mene licno - da ne panicim bez potrebe ;0

      Delete
  8. Potpuno te razumijem jer moja D2 je isto takva - može vola pokjest a mršava je. I stalno kuka kako se želi udebljati 5 kila i ništa. Ja imam brži metabolizam al posao gdje samo sjedim i ne krećem se pa sam se mal zdebljala ali iskreno više me boli briga. Vježbam s Jillian, osjećam se zbog toga dobro makar ništa kila nisam izgubila i meni ok.

    Po slikama mi ti izgledaš sasvim ok, imaš gdje treba, nije ti sve otišlo samo u boobs ili u guzicu tako da nemaš brige :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sve je oke sem rucica mrsavica i labudjeg vrata :)

      Delete
  9. nemam problema s mršavim osobama. ne mislim da se izgladnjuju. mislim da nas je društvo sve zeznulo, jer više čak ni nema idealnog tijela, nego nijedno nije dovoljno dobro. prije par dana čitala sam blog žene manekenskog tijela, koja je dala pogled na vitkost iz svog kuta gledanja, gdje joj svi vire u tanjur i broje zalogaje, a kad se udebljala par kila, koje njoj ne smetaju, svi su dobili poriv da joj to nabiju na nos.
    mislim da je bitno da se naviknemo na svoje tijelo, kakvo god da je, jer u njemu ćemo živjet do trenutka kad je game over.

    ReplyDelete
  10. slažem se sa zubom. ja sam kruškolike građe, recimo. imam gornji dio tijela slabiji od donjeg, imam struk, ali bome imam i bokove i dupe kao beyonce i j.lo (zajedno, lol). i na žalost ne spadam među ove s brzim metabolizmom.
    no, mene su učili da je moje tijelo moje i da sramiti ga se znači sramiti se sebe. i mislim da smo svi beskrajno opterećeni idealnim tijelima... gledam po netu kako se djevojčice fotošopiraju da izgledaju kao sisati i guzati štapovi. fascinira me kako muškarci nemaju taj problem, oni su zadovoljni sa sobom i najdlakaviji tip s najmlohavijim trbuhom i najmanjom kitom misli da može imati svaku, a mi se zatvaramo u kupaonice i plačemo pred ogledalom jer imam par kila više ili manje. postajemo samo-destruktivne umjesto da uživamo u životu. i nikako da nam postane jasno da je sreća u glavi, a ne u tijelu.
    što bih ja sad trebala? vegetarijanka sam as in po defaultu se zdravo hranim, ok-ne krećem se nešto previše, ali svaki dan barem izvodim jogu po pola sata. osjećam se zdravo, na sistematskom mi kažu da sam zdrava da zdravija ne mogu biti, pa što da samu sebe činim bolesnom razmišljajući o tome kako da skinem višak kila? ko ih jebe. sasvim su mi jasne, da sam kilogram i ja bih se prvo na sebi smjestila ;)

    što se tiče celulita, jedna hrv. voditeljica, tatjana jurić, žena koja je ex model, jednom je izjavila: "naravno da imam celulit. pa što? to samo znači da sam žena."

    ReplyDelete
    Replies
    1. isuse, tek sam sad shvatila da sam ti napisala post, a ne komentar. najdublje se ispričavam... a što se tiče nagrade, ja sam već imala čitav jedan post o tome što jedem...

      Delete
    2. Ma samo ti pisi, ionako uvek dodas nesto pametno sto ja previdim :)Kad se zasitis onih vampira mogla bi i jedan kulinarski post da smuljas, cisto da dobijem nove ideje (sad kad se pijaca razelenila)

      Delete
    3. meni je nešto drugo palo na pamet... radila sam davno na faksu neko izlaganje iz psihologije o razlici između muškaraca i žena, kako sebe vidi prosječan muškarac, a kako se vidi prosječna žena. možda iskopam negdje tu prezentaciju pa vam pokažem statistiku i nekoliko sličica. ma kome lažem... gomilu slika!

      Delete
  11. Joj, znam kako ti je. Ja oduvijek tvrdim da se puno teže udebljati nego skinuti kilograme. čak sam jedno vrijeme i dijetu za debljanje prakticirala. Al nekako je najbolje kad u tri ujutro bez grižnje savjesti možeš smazat kutiju sladoleda - sama!!! :D

    ReplyDelete
  12. :lalalala: Ne slušam te :D

    Biči je napisala genijalan postoodgovor i nemam što više dodati na njega :)

    ReplyDelete
  13. ooo kužim te u potpunosti! ja isto imam brz metabolizam, od rođenja sam bila mršavica i još uvijek se svakodnevno susrećem sa komentarima oko moje težine i prehrane. naravno, na to pizdim i više nemam tolerancije prema ljudima koji me zlobno pitaju da li ja išta jedem.
    i mmmm nema ničeg boljeg od obroka iza ponoći, prakticiram ih svakodnevno i uvijek sretna zaspem :D

    sad si me inspirirala za post :D

    ReplyDelete
  14. jjoj... kile.. na to trenutno nemam nikaj pametno za reć, Bitchy je sve rekla.
    Moj metabolizam je izuzetno spor, popijem čašu vode i zdebljam se, zato se stalno moram kontrolirati ili manijakalno vježbati... A što se tiče celulita, ;) uz spor metabolizam i lošu cirkulaciju celulit je neizbježan...nikakvo vježbanje i masaže tu ne pomažu...

    ...a vezano uz odjeću, ja stvarno ne znam za koga ti proizvođači kroje, svaki komad robe koji se kupi moraš ili skratiti ili suziti ili proširit...


    P3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako mi paše u struku, no way da dupe strpam u to, tako da apsolutno sve moram suziti u struku. ali sve!

      Delete
    2. Ako mi pase u dupetu, malo landara oko struka i redovno fali par cm u duzinu :)

      Delete
  15. Evo, skoro kao da sam ja pisala. Meni tjedno barem 5 puta kažu da sam premršava, što znači da sam ili bolesna ili se razvodim!
    jedem svašta, ne jedem smeće, vježbam i još imam dvoje djece od 2.5 i 5.5 godina. i sad eto, izgledam okej, imam celulit, naravno, imam i malo salence oko struka, ali boli me briga. NAravno s obzirom da je iz mene ispalo dvoje djece, valjda bih trebala imati barem 15 kg viška. eto, nemam. i odmah sam bolesna. stvarno, nije ni nama mršavima lako! ;)
    Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da, zaboravih. Imam 1.68 i 53 kg, i NE MOGU ući niti u jedne traperice u Dieselu. Pa ti sad vidi za koga oni to rade!!!

      Delete
    2. Pa ti si super !! Ja sam 178 i 53 kila :S
      Dizel ionako ne ljubim previse (otkrila sam da mi Berskin 27 tj s pase skroz, samo jos da nadjem nesto sto nije izbeljeno i iscepano :))

      Inace ova tvoja prica me podseti na onu kako trudnicki kilogrami ne mogu da se skinu :))))))))

      Delete
  16. Oo, u potpunosti te razumije. ja sam mrsava, mislim malo je reci da sam mrsava, ja sam premrsava. Jedem sve sto mi padne pod ruku. A ako slucajno ostanem budna poslije ponoci, ujutro je frizider prazan. I ponekad se zapitam sta bi bilo da ne jedem toliko. Mislim po teriji nebi me ni bilo. Ili pomisli kad bi se odjednom pocela debljat od sve te hrane, pa budem morala na dijetu. nemoguce mi je zamislit sebe na dijet. Onda shvatim da mi je dobro ovako, sretna sam i nista ne bih mijenjala :D

    ReplyDelete
  17. Imamo apsolutno iste probleme. :] Meni fali bar 7 kg. :P Nisam nikad bila kod lekara da se posavetujem ali kapiram da imam brz metabolizam takodje. Tako da te skroz razumem. :] Mada, mislim da je ako nista drugo, bar zdravije biti mrsav nego debeo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kad ti ubace bubu u uvo, ides pa proveris sve :)))
      Bitno mi je da sam zdrava, da je krvna slika konacno ok i da se dobro osecam :))

      Delete
  18. Imam prijateljicu koja je upravo tako kao ti,a onda imam prijateljicu koja je čista suprotnost ne jede puno ali joj se i čaša vode prima. Nijedna nije zadovoljna sama sa sobom. Sve je to do metabolizma. Što se tiče kila sve se svodi na to koliko si zadovoljan sam sa sobom, jer uvijek će se naći neko kome si savršena. Tvoj jelovnik je sasvim dobar, po slikama vidim da si zgodna i vitka i ne vidim tu nikakav problem :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej,...da je samo vise ljudi kao ti ;)
      Pored onog stavljanja kamenova u dzepove cula sam jos najmanje 2-3 posalice..

      Delete
  19. Ja vječno ovo tuvim ljudima. I mislim da sam Mattie ostavila ranije danas komentar o mršavosti i problemima. Ja sam krenula kod nutricioniste, i jedno vrijeme sam fino jela, a onda se nareda privatnih problema koji i nisu tako veliki, ali ja to doživim dramatično i onda ne jedem. Tako da sam na istom mjestu poslije godinu dana, možda kilogram deblja. Nije da ne mogu, ali se ne trudim.

    Potraga za grudnjacima mi je noćna mora. Ne volim push up, a čini mi se da nam samo te nude. Bljak. Oko hlača i nemam velikih problema jer su moji kukovi poširoki, ali razumijem te :D.

    Ja sebi uvijek kažem da ima vremena kad ću biti debela, a sad ću da uživam :)

    ReplyDelete
  20. Ja sam posle porodjaja imala 46kg,bilo je to pre 12god i nikada se vise nisam opravila sa jilazon,doguram do 50 i nazad. Inace,jedem samo povrce i voce i belo meso i ribu. Mnogo muka sa stomakom sam imala od tad, pa sam presla na "zdravu" hranu. Nije nam lako,razumem te bas,ali licno se i ne opterecujem time, obzirom da mi rezim ishrane odgovara... i vidim sad da je ovo post iz 2012. Ali i ti i ja se nismo ugojile za te 2gid :)))

    ReplyDelete