Monday, April 16, 2012

Maksimova pre kise, u neradni dan..


 Muzika nema nikakve dodirne tacke sa postom sem sto je prijatna za uvo

Slavio se danas egg day pa je grad bio totalno prazan. Idealna prilika za setnju po centru (koji inace izbegavamo u sirokom luku). Kafenisali smo jedno dva sata na setalistu, ali je bilo toliko prazno da nam je cak bilo dosadno (inace, md i ja smo ko dve babe..bolje receno kao ona dvojica iz Mapeta..on me sije za dva koplja :)). Sem jednih lakovanih spicastih hodalica u kompletu sa zelenom Addidas trenerkom, nista zanimljivo..
Provrteli smo krug oko Konja i na moje ubedjivanje da me slika pod repom, rece :" Moze al' da glasno pevas Mile voli disko".
 Publika mi nesto nije odgovarala pa se predomislih uz vrisak :" Vidi cvece-drvece". Gleda me md k'o da sam malocas iz Laze zbrisala i nista mu nije jasno. Ja opet "Vidi cvece-drvece, aj' da se slikamo". " Na ti, pa se slikaj!"
Kratko pojasnjenje za zbunjene citalice : ulica Maksima Gorkog ima taj neki drvored koji cveta celih 5 dana (ili do prve kise) i ja se toga setim tek kad gazim po beharu..
Ove godine nisam imala nameru da to propustim..oh noo..slikacu se pa makar i noznim palcima.
Pokusaj prvi

Trkam se s' Lady Isis  u postizanju Rapundzel look -a. Ona je u prednosti..ne mora da spava sa roze viklerima..
Onda je md resio da se okane corava posla i uzeo aparat. Stpljenja ima za celih 5 fotografija al fala mu i na tome :)

Kazite mi - jel' behar samo u jesen (turski bahar =jesen) ili se i ovo racuna?


Sad moram da iskopiram modne blogerice pa da napisem sta sam ja sve to nosila (ovo je ipak outfit post XD)

1.Verne hodalice, 37.5 (mrzi me Bitchy, izdrzacu ja to :))
2.Srecne carapice sto hoce Misty da mi ih ukrade
3.Farmerice SSC (Stara skopska carsija..ciko,ciko, moze li to malo duze? Moze sinko, samo kazi kol'ko)
4.Majica by spretne ruke + malo maste
5. Maslinasta kosulja, dva broja veca, muski deo u Fioriju
6.Lee Cooper prsluk, maznut iz maminog ormana, duplo stariji od mene
7.Crvena torba - Lela donirala, da ne nosim samo onaj sareni dzak
8.Lokne by roze vikleri, pijaca, 50 din pakovanje
9. Osmeh - rodila mi mama
Do sledeceg outfit posta (XD) veliki mah-mah!!

43 comments:

  1. Hahaha. :D Strava post. Slike su prelepe, ti jos lepsa! :] Kosa, majca, osmeh, drvece! ^^ <3
    P.S. Ceo outfit je fensi skroz! :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma sta da ti kazem..fensi u prirodnom okruzenju..buhaha..

      Delete
  2. СЛИКИВЕ СЕ ПРЕУБАВИ И БОЈАТА НА КОСАТА МИ СЕ ДОПАЃА :*

    ReplyDelete
  3. Blago trbi, kak si fotogenična dosta ti je i tih 5 slika, na svima izgledaš super. Ja trebam 500 slika da nađem jednu na kojoj izgledam normalno xD Kosa ti je predivna ♥v♥ Ajde izraste brže rasti da mogu i ja nazad u crveno xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sta ce ti izrast..kreni lagano sa prelivima pa posle lako ;)
      Na pitanje jel ocu fotke za blog ili za 9gag, odmah sam se normalizovala :))

      Delete
  4. okej, kao prvo, noga broj 39 nije ogromna. kao drugo, idem naći neku pepeljugu sa slikama, pa da vidim kako su točno zle polusestre otfikarile prste na svojim nožurinama. nabijate mi komplekse, vi blogerice s malim stopalima!

    treće, molim da mi se javi blogerica koja ima nogu broj 39 ili veću, da osnujemo neki klub.

    četvrto, fotke su super, ona dvojica iz muppeta mrak (jednom sam rješavala neki koji si lik iz muppeta test, ispala sam baš oni, hehe). trenirka i špičoke su mi skoro pa najdraža kombinacija za smijanje. ipak su bolje cargo hlače s rozim štiklama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Molim lijepo, ja nosim 36,5 štikle, a 37 tenisice... :) Daklem, ja sam Pepeljuga :)

      ...BTW... Maksim Gorki u Novom Sadu??!! Prije godinu dana sam bila u NS na team buildingu...prekrasna mi je ulica, podsjetila me na Čakovec

      P3

      Delete
    2. 36,5? moram se ići ubiti. čitamo se kasnije.


      (40? JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!)

      Delete
    3. Maksim Gorki u Skoplju ;))
      Bitchy, sad ce i Biberlee da se pojavi odnekud da ti pravi drustvo. I ona je negde oko 39 -40 ;))

      Delete
    4. Btw Pepeljugine sestre su si odrezale petu ak se dobro sjecam.. Il je jedna petu a jedna palac.. I onda su im vrane iskljucale oci.. Krasna bajka :D

      Nikad vi s malim stopalima necete moc gazit grozdje kao mi bigfooti :D

      Delete
  5. najduhovitija si u blogosferi..uvek me nasmejes svojim vickastim rečenicama..
    kosa prelepa,a behar slike 'so romantic'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ja duhovita, to je normalno stanje svesti :)) Kad ce taj Istanbul??

      Delete
  6. Divne slikice i ta majica u akciji, bas se tematski uklopila u sareni dan. Prelepa si!

    ReplyDelete
  7. Hhahaha dobra si. Maštovito predstavljen outfit, sjedi 5. Meni je behar kad god ima cvijeća drveća, nema veze s jeseni. I ja imam nožicu, 37-38, tata kaže hrumice :D. Jbg, mama mi rodila isto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto! I posle kazi da nisam modna blogerica :))))))
      Dobro, znaci sve je behar dok nije prezrela kruska ;)

      Delete
  8. Koja kosa! @_@
    Ja obozavam cvece drvece! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nesto sam bila pozelela da se popnem u krosnju al ne ide..em centar grada em majmuni iz obliznje baste gledaju klovna kako baca latice po sebi

      Delete
  9. Super slike i super kombinacija! :D

    ReplyDelete
  10. Looking good - Feeling Fabulous! Kosa izgleda odlicno zeno! Super si to izvela. :)

    Drvece je <3! Ja sam ukebala samo jedno takvo drvo u Sarajevu. Srecom u komsiluku mi je. Slike su za 10+.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celo jedno? :))
      Ja mogu da biram - o's krusku, o's badem, o's kajsiju :] A jedva cekam bagrem da procveta..mada uz ovu kolicinu vlage pre cu da ugnjilim..bahh..

      Delete
  11. Kosaaa o.O

    Malo te mrzim zbog fotogeničnosti. But in a nice way :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja fotogenicna nikako..svaka fotka po 3 puta jer ne umem da mirujem..a ni da prestanem da meljem ;))

      Delete
  12. Prekrasne fotografije :) volim behar...a još više volim ovaj tvoj modni post ili da kažem seviyorum :D (mene je to naučio neko poseban, a bahar mi nisu spominjali)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seni seviyorum - to sam i ja prvo naucila :)) A bahar je iz jedne dicne pesme :)

      Delete
  13. Imaš divnu kosu, i divan ti je osmijeh rodila mama, da znaš :)))
    A behar je diiiiiiivan, ja se uvijek tako nekako raznježim kad vidim behar, ne znam što, baš me neka milina obuzme... Samo ti bacaj behar po sebi, pusti majmune ko ih šiša ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, majmuni su odavno pusteni :)) Prosto uzivam da im gledam lica kad me uhvati takvo blesavilo :))

      Delete
  14. Skoplje?? Ups...zemljo otvori se... :)

    sestra mi nosi broj 35 ( sva je sitna i malena, a ima 27) i jedino gdje može kupiti štikle je u Bati ( i to SKUPO plati), a sve ostalo na dječjem odjelu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, Skoplje :) Zar nema u skoro svakom gradu ul. M. Gorkog?
      Jao, imam i ja jednu princezu sto nosi 35..sreca pa ovde sve po meri prave :)

      Delete
  15. Mogle smo se sresti u gradu..Ja bila u subotu, pusto..divota, a butici rade i ja kupih dve majice, ljubav na prvi pogled. A OVE slike, OVE slike su predivne! Prelepa kosa, prelepa priroda, bar iznad tebe. Ne stvarno, bozanstvene su. Hocu i ja ovakve slike!

    ReplyDelete
  16. Kad ne citam sve, zurila sam pa mi paznju odvukle divne slike. Skopje? Pa onda se nismo mogle sresti...

    ReplyDelete
  17. Ma super su slike, baš ti je lijepa kosa tako nakovrčana :)) i joooj proljeće, daj ga malo pošalji nama ovdje, zapeli smo u kiši :(

    ReplyDelete
  18. hahhahahaha obozavam ovo sto si uradila sta sam nosila,ja to nikad ne pisem,a one devojcice koje pisu lv-tolku lv nisu se proizvele kolko ih na blogu ''original''ima:)obozavam marinu, blog frashion ako je pratis jedna od prvih blogerka koja pored svega za neko parce pise kinezi:)obozavam tu devojku...poseti njen blog ako dosad nisi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pratim Marinu ali definitivno obozavam Minju (psycho cat). A ovo sta sam nosila je cisto zezanje :))

      Delete
    2. ok..nemogu je naci pokusala sam,ako ti nije tesko pusti mi link:*

      Delete
    3. nasla sam je:)pravi je slatkis,sa cu se zanimavati sa njenim blogom..

      Delete
  19. Auuuuu!!!
    Kakva ubavina ni prenese preku ovoj post, se nadmasi samata sebe...
    Potpolno se vklopuvas vo prekrasnata okolina :)

    ReplyDelete
  20. Njaubavata ulica vo Skopje ova vreme od godinata... :))) A kosata ti e preubava! :)

    ReplyDelete