Thursday, April 5, 2012

Kad ti sve potaman, a ti stavi kamen u cipelu..

..da te zulja

Nekako mi se ova prva strofa totalno uklapa uz situaciju :)
Situacija prva
Dan jucerasnji. Mesto dogadjanja post office.
Poslala mi Duca paketic raspolozenja polovinom proslog meseca. I tako ja cekam i cekam i cekam..Od postara traga nema. Kontam - ako ga ne vidim, bar cu ga cuti (vozi onaj mali blesavi motorcic koji se cuje izdaleka). Metodom eliminacije dolazim do sledeceg zakljucka : kod komsija iznad nije (juce sam isla na kafu), kod komsije do nije (on je juce dosao na kafu). Zaputim se onako kljakava i nikakva u postu, kad tamo red. Cekam, cekam. Konacno stignem do saltera i lepo pitam - paketic takav i takav na adresu tu i tu trebalo je da stigne pre 3 dana. Sta se desilo? Kaze tetka nista nije stiglo. Ne budem lenja i pozovem kontrolora. On tvrdi da nista takvo nije stiglo. Razgovor tece otprilike ovako :
-A koja je to adresa?
- Adresa ta i ta, broj taj i taj, na ime to i to
-A ti si sigurna da je to tacna adresa?
- Izvinite, a kako se Vi zovete?
-Zoran
- A jeste vi sigurni da se zovete tako?

Odatle na salter za inostrane posiljke. Vrti tetka onu svesku i kaze:
-Tacno, stiglo je to dvadeset devetog ali je postar prijavio da na toj adresi ne postoji takva osoba.
Aham..znaci sad adresa postoji a ja ne postojim..Paketic treba da se vrati posiljaocu pa da ga on ponovo posalje. Pitam :
-A ko snosi troskove?
-Pa vi lepo platite pa nas posle tuzite...

Situacija druga
Pocetkom februara menjali su nam strujomere. Stari su sasvim dobro radili, hvala na pitanju..Stizu racuni danas (preko Rejkjavika i Male Krsne)..Ou, jea..ispostavilo se da ista ova adresa postoji u drugom jednom naselju na drugom kraju grada. Nego racuni. Posto smo adaptirali deo objekta (oce reci fizicki odvojili dve kancelarije i kujnu i pretvorili ih u prostor za zivot dok ne smislimo nesto pametnije) sva struja dolazi na ime firme..oce reci placamo triput skuplju industrijsku struju (sve za mir u glavi :)) Kad se bas zalaufamo, pa deckici rade i trecu smenu, stigne racun od oko 150 e (sto je "kao" podnosljivo). Arno, ama..od menjanja stujomera stigla su dva racuna..jedan na 450, drugi na 500 e. Kad nisam fasovala danas, zivecu jos 300 godina.. Na pitanje kako dve klime, bojler i svetlo potrose 500 e dobila sam zanimljiv odgovor. Pogadjate - "Vi prvo platite pa nas posle tuzite.."

Dodje mi da prvim prevozom zbrisem u Kostariku
otvorim riblji restoran na nekoj plazi, zivim u kolibi bez struje i poste i bude me briga za sve
Evo vam jedna letnja, cisto podsecanja radi

20 comments:

  1. ta teta u glavnoj posti na zeleznickoj stanici sa crnom kratkom kosom sledeci put ce dobit moje cipele po glavi,letos mi nije stigo kupaci kostim koji sam platila sa kreditnom karticom-platila i postarinu i sve broj koji je bio na paket za sledjenje lepo pokazuje datum na koi je bio u skoplje i u koju postu-meni ona fino lepo tuzi nas ista prica-javlja la sam se u direkcije kod menadjera i tako dalje svi su mi spustali telefon,fino lepo neko je imao kupaci kostim nije ga morao kupovati-a to sam sve radila zato sto sam im oprostila jednu nadogradnju kose prosle zime-''slucajno se izgubila''-tako da jedva cekam da se posta privatizira pa da sve te babe fino lete kuci da pletu carape-jos zapisuju nemaju ni kom.razumem te u celu situaciju..a za struju nemam reci imamo isti problem ali sa toplifikacijom za parno grejanje:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma najtragicnije je sto sam vec dva puta bila da prijavim da ne stize posta. A najtragicnije je sto se svi prave blesavi..

      Delete
  2. Ostavila bih ti komentar i da si samo Queens of the stone age postavila, posto ih o-bo-za-vam! Uz dodatak Dejva Grola na bubnjevima = eargasm za mene :D

    ReplyDelete
  3. a ja mislila da sam ja naletim na budale... svijet je očito pun kretena, a kako se survivor snima na kostarici, ima ih i tamo.
    nego, pazi ovu priču. odjavljen telefon, broj i sve. nakon 3-4 godine, dolazi račun za taj broj za tekući mjesec od oko 1000 eura. wtf?! ispada da su taj broj dali nekoj ženi, koja je nabila računčinu, i kako nije platila, što ne bi platili prijašnji "vlasnici" tog telefona. i to mi na šalteru kažu mrtvi-hladni u facu. pa skoro su završili mrtvi. isto su imali priču, neka platim, pa se onda žalim, da mi ne dođe ovrha. ZA TUĐI RAČUN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Damn..i Kostariku su mi oteli...
      Na budale sam se nekako i navikla, ali ovo drugo..em ne postojim em treba da prodam levi bubreg da platim struju..

      Delete
    2. Aaaa, moram prestati čitati komentare i nervirati se. Koje nebuloze oni rade, aaaa.

      Delete
  4. Očigledno se šalterski kretenizmi protežu preko cijelog Balkana -.-'

    ReplyDelete
  5. Stigao mi paket tvoj :))) poslaću ponovo i nadam se da stiže do tebe ovaj put!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad pre su ga vratili???? Sad cu da strazarim ispred poste :) Tako mi i Pipi poslala bros oko Nove godine..svaki trag mu se izgubio..
      Izvini za maltretiranje :*

      Delete
    2. Ma nije mi nikakav problem ne brini. Javim ti kad pošaljem da znaš :*

      Delete
  6. Čudim se kako nisi poludila, napravila skandal pa da oni tebe poslije tuže :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obe tete su bile jako fine i ljubazne, a postar samo li mi naleti..grr..a za ovo drugo - danas put u distribuciju da ispravljam krivu Drinu. Najtragicnije je sto sam nemocna - oni samo KVRC i ja sam u mraku. Sve nesto kontam i do advokata da trknem..

      Delete
  7. Ja kažem,kad te krene- krene te!I nadam se da je sve u paketu,da ne ispadne da me loša karma prati cijelu godinu!

    A s poštom i ja ratujem,imam osjećaj stalno:(

    ReplyDelete
  8. Struja, voda, posta, plin...uvijek neka frka, uvijek neki nemoguci racuni. Pa, dokle vise?! Ne pomaze da popijes 3 apaurina (minimalno) prije nego krenes u placanje racuna. ARGH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sutra, kad me ekipa za proveru probudi oko 7, bicu cila i radosna celi dan..

      Delete
  9. Hjoj, gdje god se okreneš, ovakve situacije. A bespomoćan si uglavnom. Al fino si Zoranu šuknula, hahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenutna inspiracija i dugacka jezicina :))

      Delete
  10. odoh ja s tobom na kostariku, ti otvori restoran, ja ću birtiju i svi sretni :D

    sjajan odgovor zoranu, baš sam se s guštom nasmijala :)

    ReplyDelete
  11. Zorane, radi malo svoj posao, mamicu ti! :D
    I ja vazda imam problema sa šalterašima, ne znam gdje vade sve te silne babuskare i nedojebane 40-godišnjake. Oru nas i uzduž i poprijeko :( :*

    ReplyDelete
  12. Jojoj, znači umirem od smeha, plačem znači suze ronim. Nije mnogo smešno, ne znam više da li da ga nazovem tužno. OBože...znači ne verujem!

    ReplyDelete