Sunday, April 15, 2012

Jedan usputni


Blogu danas rodjendan.
Cestitke (i tople pozdrave) salju ujna Rada, teca Sava, kum Kica iz Soko Banje, jetrve, pasenozi i ostala mnogobrojna rodbina uz pesmu
I bas me briga ako vam se muzicki izbor ne svidja. Ovo je samo za moju dusu (a i trazila sam je, brat bratu, od kad sam prvi put cula onaj tulululi signal od dial-upa)..institucija zvana Treci kanal :))

Hvala vam zene sto postojite, sto delite moju ljubav prema skribomaniji i sto ste me naucile da ne mora svaki tekst da bude za Pulicera...



29 comments:

  1. Blogu Rođendan Sretan!!! ;)

    ...vrlo živahna pjesma :)

    ReplyDelete
  2. Srecan blogu rodjendaaaan! ^_____^

    ReplyDelete
  3. Sretan rođendan blogu! Da nam živi živi dugo! Muzički izbor mi se jako sviđa, I've got the blues

    ReplyDelete
  4. Oooo pa sretan rođendan blogu :) Da dozivi jos puno puno :)

    ReplyDelete
  5. E pa sretan mu rođendan, da ih još 100 doživi a i ti s njim :P
    I moj će uskoro da slavi, krajem mjeseca :)

    ReplyDelete
  6. Sretan rođendan, sretan Vaskrs i želim nam još puno zajedničkog blogovanja i blogodruženja :).

    ReplyDelete
  7. Sretaaaaaaan blogorođendan :))))

    ReplyDelete
  8. Sretan rođendan - želim ti još puno puno postova :)

    ReplyDelete
  9. Divno!!! Sretan blogorođendan!!! Želim ti još puno postova koje ćeš začiniti tebi svojstvenom energijom, humorom i zanimljivom muzikom... LJUBAC :*

    ReplyDelete
  10. Zaboravih da vam podelim po parce virtuelne torte pa to ovom prilikom ispravljam ! Navali narode, jos malo pa nestalo :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opet mi nema boxa za komentar, pa repliciram na tvoj upis sa: sretan rođendan!
      And have many more!

      Delete
  11. Posljednja rečenica! <3
    I čestitke za rođendan..i to što si ozdravila! :)

    ReplyDelete
  12. sretan rođendan tvom blogu i želim mu još puno, puno zanimljivih postova, konstruktivnih komentara i blogerskog druženja!

    ReplyDelete
  13. Sretan blogu rodjendan. A tebi puno srece u daljem radu :D

    ReplyDelete
  14. Cestitamooooo,da nam živi,živi Blog:)

    ReplyDelete
  15. Kako sam ovo propustila o.O
    Ziveoooo! :D

    ReplyDelete
  16. Cestitki i uste mnooooogu dolgo da ne druzis :)

    ReplyDelete
  17. Cestitam sa zakasnjenjem i izvinjavam se sto ne stizem da ti "svratim na kafu", tako ja to zovem, iako ti kod mene stalno svracas. Nije fer. Popravicu se, majke mi!

    ReplyDelete
  18. Srećan blogorodjendan s malim zakašnjenjem.

    ReplyDelete