Thursday, April 19, 2012

Idiotizam

Jeste li nekad videli kako macka place? Ja jesam. Danas.

Krenula sam da prostrem ves  i Kobasica mi se nekako provuce kroz noge i istrca napolje. Kontam - mazala sam je onom ampulom protiv krpelja, a ionako ne izdrzi vise od 2 dana cista, pa neka je, nek ide..

Posle dva sata otvaram vrata (pocinje kisa), mace utrcava unutra i bezi od mene. Nece ni da jede. Krije se u najdaljem cosku radionice na hrpi nekih sundjera. Pokusavam da je uzmem u ruke, ona kuka..Nista mi nije jasno..
Onda pogledam bolje i razjasni mi se..
Neko je tako krvnicki sutnuo da joj je nagnjecio rebra i povredio prednju sapicu..

Postedecu vas izliva kletvi i psovki..samo mi nije jasno kako je neko mogao da uradi takvo nesto malom belom flafastom stvoru koji bi samo da se igra i mazi..
Zasto ljudi ne nadju nekog ravnog sebi kad vec hoce da se obracunavaju ???
Da li je moguce da smo toliko prokleta vrsta ??

Flafi mi kunja u krilu i oglasi se kad god pokusam da se pomerim. Veceras sam mu oprostila ciscenje njuske..



30 comments:

  1. Hjaaaoj mukica mala! :(( I da, stvarno mi ljudi smo grozni!!!! Nadam se da ce bol prestati sto pre. <3 <3 Nemoj da je pustas napolje par dana. :/ I obrati paznju na komsije, oni su uglavnom ti koji imaju problem sa svime i svacime. Da je ne otruju slucajno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saosećam sa užasnim komšilukom, meni su jedno kuče već otrovali, sad ni jedno od troje ne puštam ni u dvorište bez nadzora. NEa se Kobasica što pre oporavi, ljudi su skotovi.

      Delete
  2. @#$&%/%$@!!!! <--- masna psovka

    Pa, zaboga!!!!

    ReplyDelete
  3. Ko god da je, nadam se da ce noga da mu se osusi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dabome.Strašno me nervira teror na malim i nejakim bićima od strane isfrustriranih krmaka.

      Delete
  4. E majko mila, sta reci, sta opsovati takvim stvorovima. Da mog mm-a neko udari a da saznam ko je pocupala bih mu udove s tijela... Nadam se ce tvoj macan biti dobro.

    ReplyDelete
  5. Леле душичка убава , незнам како може да постојат такви дебили ! Јас би ги убила таквите без око да ми трепне !!! Не нога све да му се исуши незнам како може да им сметаат толку мили животно ! Мене ми го отруја едното маче и ги колнам до ден денес да знам кои се би ги отрула.
    А срцево мало да закрепне побрзо , а идиотот кој го направил тоа да даде господ да му се врати со нешто полошо !!!!

    ReplyDelete
  6. Eh, sad sam počela plakati kako sam ovo pročotala. Tako se moj mačak (ustvari, bio je tek mače) nekoliko puta vraćao povrijeđen, na kraju ga nismo smjeli nikako puštati napolje... a jednog dana ga je samo nestalo ... da se nadovežem na prvi komentar, mog je vjerovatno neko otrovao, čuvaj dobro Flafija. :((

    Đubrad, kako bi ja njima rado rebra nagnječila, idioti

    ReplyDelete
  7. kako mrzim takve ljude! ne znam šta bih im sve radila. za početak ih našopala otrovom za štakore i cipelarila dok ne odapnu. gamad.

    čuvaj njuškicu! preslatki nosić ima catzilla!

    ReplyDelete
  8. Siroče malo :( Ljudi su gamad, što drugo reći :(

    ReplyDelete
  9. ajme jadničak mali, nadam se da joj je sad bolje :))
    ja isto ne razumijem kako netko može udariti malu životinjicu (ili općenito bilo koju životinju), kako može biti toliko đubre da udari stvorenje koje mu za ništa nije krivo....uvijek se iznova zgražam nad tim pričama, nema mi isprike za ljude koji to rade.

    ReplyDelete
  10. aaa micek mali... srećom pa se mace jako brzo oporave...a pogotovo kada imaju tako dobru i pažljivu vlasnicu... :)

    ( ne razumijem kako netko može nedužnu životinju udariti ili mučiti je... koliki psihopat moraš biti da svoje frustracije tako iskališ na nedužnom biću)


    P3

    ReplyDelete
  11. Joj mucek mali baš bi dobro iskefala onog koji joj je to napravio. Mislim kakvih sve ljudi ima...

    ReplyDelete
  12. Fuj, danas udare mačku sutra će paliti ljude. Ja nisam imala mačku, ali su mi dva psa samo odjednom nestala, a prije toga kao smetali komšijama,još mali psi, ne može nikom ništa. Zato mi moji više ni ne daju da držim životinje, znaju šta mi to radi. Fuj, gadi mi se ljudski rod.

    ReplyDelete
  13. Mrzim ljude koji se izivljavaju na zivotinjama. To je tako jadno. Nadam se da ce tvoja maca brzo bit' dobro :)

    ReplyDelete
  14. A mrvićak mali :(((
    Nadam se da će se brzo oporaviti...

    ReplyDelete
  15. Smradovi! :(
    Cuvaj flafiku, ljudi su zli!

    ReplyDelete
  16. Stvarno nas ima raznih.Ponekad me bude sramota u ime drugih,samo zato što pripadamo istoj ljudskoj vrsti.

    ReplyDelete
  17. Duša mala, skroz si me rastužila ovim postom. Je l' maca ok sada?

    ReplyDelete
  18. dobro ti kažu žene: obrati pažnju na komšiluk.
    žao mi je baš :(
    nadam se da će se brzo oporaviti.

    ReplyDelete
  19. Eto zasto vise volim zivotinje nego ljude.

    ReplyDelete
  20. Jooooj jadnicak mili predivni. :(( Kakvi su ljudi kreteni i debili, ne verujem, da Bog da njemu neko nagnjeci rebra!!!

    ReplyDelete
  21. Ne sfakam stvarno.. kako mozat da povreduvaat takvi mili sustestva!!! Kretenizam!

    ReplyDelete
  22. Stvarno idiotizam. Sve bi ja to...ma... @*()#_$ necu da psujem. Slatka je maca. Cmoook od mene i mojih cerkica..

    ReplyDelete