Tuesday, April 10, 2012

Hemijanje po lounge metodu iliti normalne zene farbaju jaja, a ja majice

Apsolutno je neophodno prvo kliknuti na play pa posle nastaviti sa gledanjem posta :)

Sve je pocelo od puste dosade.
Nasla se tu jedna bela majica
koju sam omotala oko odgojne metode za domace zivotinje
i dobila ovo
zimnica se pojela, gumice su ostale
rastvoriti u vreloj vodi i dodati po kasiku alkoholnog sirceta
krenuti u zalivanje prvo kasikom a posle spricem izmedju slojeva
obavezno je podmetanje kese (za visak boje) i hemijanje na povrsinama koje se mogu oribati (pod u kupatilu recimo)
osim tkanine, ofarbacete i prste (sto s' bojama za jaja i nije strasno). Kod boja za tekstil obavezne rukavice
staviti na resetku da se cedi i prevrtati svakih 15 minuta dok se boja ne setuje
Kad bude polusuvo, lagano skinuti gumice i razmotati. Zavisno od boja koje koristite i njihovog mesanja, dobicete sve i svasta. Ja, kao ljubiteljica zelene, najvise sam koristila tirkiznu i zutu i dobila ovo

Htela sam da se igram 3d - a pa sam je onako vlaznu zalepila na grejalicu sa rupicama :)
Ledja
Jedna bez blica
Na dnevnom svetlu izgleda jos bolje ali mi se stvarno ne da (citaj boli me stomak uzasno) da je sad iznosim napolje. Ionako je necu skidati cim ode ova zima :)
Prati u hladnoj vodi i deterdzentu za odrzavanje boje i glasno se moliti Svetom ovomonom (izbor slobodan) da ne ostavi ljupko zelenilo ispod misica pri prvom naporu :))
Prijatan dan i laku noc!
Edit : evo ko se prvi uvaljao u kreaciju

44 comments:

  1. Ja ovo moram da uradim, pa ovo vrišti hipi :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cek, polako..da povadim suknje i haljine :D

      Delete
  2. ovo je predobro, moram i ja isprobati :D

    ReplyDelete
  3. Fantastično! :D Moraću da isprobam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tek sad izvalih da su sve čaše Skopsko! xD

      Delete
    2. Jelen je ovde retka biljka..ili (mnogo bolnije) niksicko..:))

      Delete
  4. Kako je prekrasna majica!!! Super si to uradila sa tom Paleta 7 :)))

    ReplyDelete
  5. Odlična ideja, majica je predivno ispala! Baš je prava hippyanderska! Hvala što si podijelila s nama! :)

    ReplyDelete
  6. a zakon hippie heaven :))...kako se nisam toga sjetila a imam pun stol boja za tekstil..

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja muku muzim sa bojama za jaja..cccccc!! :)

      Delete
  7. Jao, fenomenalna ti je ideja, majica odlicno izgleda, a macak me je jos odavno oborio s nogu i sad samo nastavlja ;)

    ReplyDelete
  8. Znala sam da nam je ostalo tih stvari za uskrs od prosle godine i nasla sam cak vise od 10 boja! :D I imala sam neke stare majce za fizicko (tri komada <3)koje sam htela da bacim. Morala sam odmah da ih obojim. Iiiiiiiiiii... OH MY F****** GOD! :'D SAVRSENE SU! ^____^ Samo se nadam da se boja nece mnogo isprati kad ih operem. Hvala ti mnogo na ovom postu! Za slucaj da se isperu, ja cu pokusati ponovo, ali bojama za textil. Imas li ideju po kakvim prodavnicama to da trazim? HVALA jos jednom!! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  9. A da. Sva sam se umazala. Lice, ruke do laktova, odeca.. Ali vredelo je. :]]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhehhe..znaci bas si bila temeljna :)) Ja sam moju posle susenja potopila u cisto alkoholno sirce pa osusil i sad cu da je perem. Pravo da ti kazem - i da je dvaput obucem vredi :)
      Ostala mi je samo jos jedna prodavnica u kojoj mogu da potrazim boje (imam po onim hobi art radnjicama), a tu je i e bay :)). Uz te kupovne boje se dobije i neki fiksator. Proverim sutra ;))

      Delete
    2. Ajd ako ti nije mukica, uslikaj. Bas bih volela da vidim kako ti je ispalo :)

      Delete
    3. Sve sto mi treba tek u Bg-u moze da se nadje, u Pancevu nema takvih radnji. :( Ali potrazicu mozda mi se posreci.

      Delete
    4. Ajde slikam ti sutra kad se osuse. :D Btw, isprala se boja bas dosta. Kmeeeee. Ostavi mi tvoj mail u komentaru da ti posaljem. :]

      Delete
  10. a što ako majica oboji catzillu?! O_O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nista..gajicu zelenu macku ;) Bolje si?

      Delete
  11. Predobro!! Ja ovo hoću da uradim na suknji, da imam dugu hipi suknju. I muzička podloga prva liga, sad bih najradije ležala na livadi negdje

    ReplyDelete
  12. Savršeno! Ja sam jednu bijelu majicu pokušala ofarbati temperama, ali nije išlo, hahaha. Definitivno najkorisniji post koji sam pročitala u zadnjih par mjeseci.

    ReplyDelete
  13. Vi kreativne žene... Šta vam sve neće pasti napamet. :D

    ReplyDelete
  14. E vala svaka ti čast, ovo je pravo umjetničko djele.. Mi lajkii :D

    ReplyDelete
  15. Malo catzilla izgleda haj ispod te majičice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj der onu lopatu da se zatucem..i kosa me boli..uhh

      Delete
  16. Baš je dobro ispalo, samo ja ne bih riskirala s bojama za jajca :D. Joj, mačak je, jooooj. <3

    ReplyDelete
  17. Odlicna ti e idejava! Bas ubavo izgleda, iznosi ja pa pisi dali pusta boja =)

    ReplyDelete
  18. Extra! Vidis...sad si mi dala ideju...bice krvavo! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva cekam da vidim :) Moram da ishemijam neku crnu boju. Ne znam na koju foru Bil, kad ofarba ovako, potopi u crno pa bude UUUUUUUUUUUUUU..XD

      Delete
  19. odlična majica!

    eh sad si me vratila u mladost :)...rane osamndesete...sve smo imale duge suknje šivene od nekoliko slojeva gaze koje smo farbale same ili uz pomoć mama, pa onda stare tatine košulje, pa majice...

    ReplyDelete
  20. Groovy!!! Vrlo psihodelično, ne znam zašto, ali podsjetila me na Austin Powersa... Me LIKE!

    P3

    ReplyDelete
  21. Niam ljubitelj ovakvih printova ali 10 za kreativnost, i ja cesto bojim odjecu ili crtam nesto, ali vise iz gluposti :)

    ReplyDelete
  22. o_O
    Ovo bi se Isidori svidjelo :D

    ReplyDelete
  23. Aaaaaaaaaaaa, pa ovo je extraaaaa, moram da ofarbam neku... :))

    ReplyDelete
  24. @_@ U pravu je Biberlee-me gusta! <3
    U srednjoj sam i ja radila nesto ovakvo...mogla bih opet! Super je!
    Nervira me sto kod nas nema pristojnih boja za tkaninu kao nekad... :/

    ReplyDelete
  25. Eto, da nema pionirkse zurke, ja ne bih ni znala za ovaj tvoj divan post :)

    ReplyDelete
  26. Super ideja za farbanje majice, nikad se tome nebih dosjetila..
    Lijepi pozdrav
    Dija

    ReplyDelete