Saturday, April 21, 2012

Haiku



Nemoj!
Nemoj mi
poklanjati
sto i jednu
mrtvu biljku..

16 comments:

  1. Replies
    1. mi hejts mrtve biljke..
      mi hejts kad ne umes da ljudski kazes izvini kad zaseres, nego se krijes iza bezivotnog grma koji ce sutra na djubre..
      mi hejts plitke ljude kojima iza izvini ide ali..

      Delete
    2. mislila sam na odabir muzike.
      ja sam čudna kad dobijem cvijeće. osjećam se glupo i nervozno i uhvati me čudan poriv da ga negdje zakopam. sve me strah što to znači.

      a ja obično ljudima kažem da se izvini kaže kad nekome slučajno staneš na nogu. nema isprike za svjesno učinjena sranja.

      Delete
  2. Imas kod mene moj PRVI GIWE-AWAY http://nishlika.blogspot.com/2012/04/give-away-poklanjanje.html

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U potpunosti se slažem, puno je bolja čokolada :D :D

      Delete
  4. U mom stanu nema nijedne biljke. Mislim da je cvijeću i biljkama općenito mjesto u prirodi. Da imam dvorište zasadila bih trešnju i jabuku i uživala u njima, ali u stanu nešto, ne.
    Moja mama je cio život uzgajala prašumu u kući, plus posvuda kačila ikebane. Nikad nisam razumjela tu potrebu.

    ReplyDelete
  5. Ne volim ni ja cvijeće, isto ko Biči postanem nervozna :o
    Jedino mi mama može kupovat cvijeće u tegli, ali nevezano za datume :D

    ReplyDelete
  6. A niiiije to haikuuuu :D. (Mrzim kad imam neodoljivu potrebu objašnjavati ljudima šta je haiku, iako ni ja nisam 100% sigurna u to haha).

    ReplyDelete
  7. Pi bre, ne sme zena ni da se zeza :)))) Mogla sam i da napisem jampski pentametar xD

    ReplyDelete
  8. Uf! Draga naša blogoprijateljice, kako se naša bivša država raspala na toliko novih, da je lako koju preskočiti, i mi smo zabunom izostavile Makedoniju! :( Evo, sramimo se! ;)
    U svakom slučaju, ukoliko želiš sudjelovati u našem giveawayu i lovu na ružu, što će nam naravno biti jako drago, slobodno. Dodale smo i Makedoniju!
    Velika pusa! :)

    ReplyDelete
  9. Onaj moj je dobro izdresiran, kad zasere kupuje me hranom i vicevima. Dobitna kombinacija. Sviđa mi se muzička numera.

    ReplyDelete
  10. Haikceto ti e opasno ;)
    A nikogas ne razbrav zosto ne spaga vo proza, ionaka nema nisto poeticno vo haiku...

    ReplyDelete