Tuesday, April 3, 2012

Dogodilo se na danasnji dan

Frst ov ol : Ne znam kako kod vas, ali meni blogger od jutros divlja. Pola blogova koje inace pratim, ne vidim u dashboardu a od jutros sam samo jedan komentar uspesno objavila..uzas..

Nego, na danasni dan godine 2006 rekla sam f* off kancelarijskom poslu i zaplovila u freelance vode. Mislim da je to nesto najpametnije sto sam ikad uradila..ionako je 2006 bila godina prekretnica..

Dok me virus polako obara i pisem u polulezecem polozaju (gaadan neki virus..mora da je od onog lezanja u travi), da podelim s' vama par slicica.
Malo sam zapostavila nokte u zadnjih mesec dana ali evo sta se u trenucima dosade desavalo:
Isprobavala sam sundjerisanje. Nisam bas presrecna kako je ispalo ali eto..
Dry marble sam zadnji put napravila negde u osnovnoj skoli pa rekoh da se podsetim

Pokupila sve lakove za bacanje sto su se razvlacili po kuci, pomesala i dobila ovo


Malo sam prepravila jedan tutic i ispalo je ovo :)
E sad, za svakog po nesto
Malo muzike za Anleah
Papci za Misty
Najruznije pantale ever za Mattie

cak se vidi i deo moje cuvene zvucne izolacije i krep traka koja se polako, ali sigurno odlepljuje :)
Cvor za Zuzu

Ne mogu vise da se borim s' blogerom. Vracam se u krevet. Dovidjence :)

35 comments:

  1. Bloger je stvarno poludeo!
    Lepi su ti noktici, ali ti prvi sareni @_@ zelim ih odmah! Brzo brzo nam budi bolje! <3

    ReplyDelete
  2. prvite se super.. i drugite isto :)
    pobrzo da ozdravis :*

    ReplyDelete
  3. Te hlače nisu ružne, ja bih ih nosala po gradu, da, da :D.

    Ne znam odakle vam snaga za toliko uređivanje noktiju :). Ja jedva nakeljim lak jednom u dvije sedmice :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruzne i tacka. i 10 cm krace (ja sam visoko dete:))

      A lakiranje noktiju je toliko zenn..

      Delete
  4. Ja sam na prošli post jedno pet-šest puta, u različim navratima, probala ostaviti komentar i nije mi dalo. Isto mi se desilo kod još nekih blogera. Ne znam šta je problem sa komentarima...
    A čvor je vanderful. <3 Da se slikam za blog, ovako bih se uslikala. :D

    ReplyDelete
  5. Lakiranje noktiju je najbolja terapija :)
    Nuto čarapica!

    Ja nemam problema s bloggerom. Nisu me još stigli.

    ReplyDelete
  6. čvor-lol
    ova druga manikura mi izgleda savršeno.
    ne znam koji problem bloger ima s tobom, ali bacio mi je tvoj komentar u neželjenu poštu, sad sam ga vratila gdje mu je i mjesto.
    ozdravi! nadam se da imaš nekog tko te tetoši, pa makar to bila catzilla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne znam ni brojati... ne druga, ova zelenkasta.

      Delete
  7. Ehej kod mene je bloger sasvim ok, mada s vremena na vrijeme poludi.. Grrr
    Noktići su ti odlični i želim da brzzzzzooo ozdraviš :)))

    ReplyDelete
  8. Ovi prvi izgledaju tako dobro... instant podizanje raspoloženja! ozdravi nam brzo! :)

    ReplyDelete
  9. aaaa hlače!!! totalno bi ih i ja nosila, ko stvorene su za valjanje po kući :))) baš si me razveselila hehe

    i super su ti prvi nokti i oni pomiješani, totalno je luda nijansa :D

    brzo nam ozdravi, zavuci se u krevet i pij čaj i med :)

    ReplyDelete
  10. Meni je neki dan blogger bio poludio, ali opametio se. Manikura, pogotovo ona prva, maestralna. Čarapice, tako ih i ja nosim. Hlače nisu ružne, ne znate vi žene šta je ružno. Muzika je kjut , čvor legend-wait for it-dary, a tebi želim brzo ozdravljenje i da te bakterije/hajvančići brzo ostave na miru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nesto mi bas prija Traveller ovih dana..valjda ta usna harmonika, sta li..Ne bi ova prehlada bila strasna da nije nesnosne glavobolje :)

      Delete
  11. meni je stigo meil da od jedne blogerke da nemoze da mi komentarise post...znaci istina je blog je poludeo:)zelim ti brzo da ozdravis a nokti su super..:)

    ReplyDelete
  12. Ukrast ću ti lijevu čarapu kao onaj gnom što krade čarape :D

    Što se tiče bloga, ja Bitchy ne vidim od dana kad sam ju dodala tako da je to valjda neki bug njihov.

    Brzo ozdravi, pij puno čaja a mi te čekamo tu na blogu :) ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leva carapica je happy sock (jedna iz kolekcije zelenih:))

      Delete
  13. Eh,tvoji noktiće me oraspolože,,kakav umetnik čuči u tebi...a bog'me i dete..čarapice su mraaakkk...moj blog bio na odmoru,prespavao oluju ili zemljotres i sad je ka' nov...'Ajd i ti da ozdraviš što pre,ne daj se virusima,zgnječi tu pomorandžinu sa prve fotke, pusa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vratila se skitnica!! Cekam slike iz Istanbula, znasss ;)

      Delete
  14. Mislim da i ovi nesto apdejtuju blogger. Vjerovatno novom verzijom kravljeg ludila. Stvarno nemam bolje objasnjenje.

    Me gusta the carape! Nokte vise necu da pominjem. Postajem ljubomorna, ba! XD

    GET WELL SOON! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sve ok sto mi jede komentare..al' mi pojelo i pola blogova koje pratim..
      Nego, lakove u ruke i muljaj ;) Ko zna sta ce ispasti :D

      Delete
  15. Noktici su skroz ludiiii (u pozitivnom smislu) :) Blogger je odavno lud, meni jedan dan prikaze sve blogove a drugi dan nekoliko i tako stalno. Skoro nisam mogla tebi da ostavim komentar, ne secam se na koji je post bilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj valjda ce ga srediti do kraja aprila :)

      Delete
  16. jao noktiju raznih, super, super :)

    meni je blogger lud otkako sam došla ovdje. danima samo jedan blog mi prikazuje, a onda odjednom svi se prikažu i kako su se prikazali tako i nestanu i opet samo taj jedan ostane. a ti ostali ko neki fantomski ukleti brodovi na moru, pojavljuju se i iščezavaju kako im dođe haha
    moraću to sve fino jedan dan ručno da unesem da se vidi direktno na blogu.

    i bogami pantale ću da preskočim, pravim se da ih nisam vidjela :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. EE..pantale..nemoj tako. Bas su simpaticno cebaste iznutra, a na svako pranje se skrate po 2 cm. Ovim tempom do leta cu imati najruznije bermude :))

      Delete
  17. Čestitam na godišnjici i želim ti puno uspjeha u budućem radu (ako postaneš tajkun, sjeti se i nas)!!! Šareni noktići su odlični :))), čuvaj se i ozdravi što prije :*

    ReplyDelete
  18. Pusto blogger,u boj kreni i viruse pokori!
    Prvi nokti su super,kao skittles bomboni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A iz bliza ko svajcarski sir..moram da promenim sundjer za sudove :D

      Delete
  19. Ja konstantno imam problema s komentiranje tuđih blogova :(

    Damn you blogger dot com!

    ReplyDelete
  20. <33 mi je zadnji dio posta :D

    Ozdravi brzo :**

    ReplyDelete