Sunday, April 29, 2012

Asterikse, dodje mi da skocim :)


 Znate onaj strip (mislim da bese Averinjski stit), kad Asteriks i Obeliks vode Cheiftan - a u banju jer se prezdrao divljih prasica i boli ga zeludac, pa kad stignu tamo vide onaj bazen i Obeliks izgovori cuvenu recenicu :))
Tako i ja danas..
Ako slika vredi hiljadu reci, ja u nastavku imam "Rat i mir" ;)
Hidrocentrala na ulazu u kanjon Matke i moje prevelike naocari
Cvece iz stene..Uspela sam da uklopim onaj hand made sal od decje majice iz nekog od prethodnih postova ;)

Put do kafe vodi kroz stene
Jedna od omiljenih (naravno mutna). Md je uzasno los fotograf..
Popili smo kafu za tri i po minuta i zbrisali od smrada pljeskavica i sveopste guzve kamenom stazom uz jezero
Nismo presli ni trecinu puta i vec se zaculo kukanje. MD - u idealan izlet podrazumeva ispijanje kafe uz neku vodu i internet access a ne pentranje po stenama i proucavanje flore..
Mali odmor, jedno drvo i povratak u civilizaciju
Mir i tisina bez prilaza do vode (a taaako sam htela da umocim stopala) i poneka plasticna flasa savesnih gradjana.. Jedva cekam da mi stigne drustvo (i nove cipele za hiking) i onda nazad u nove pobede :))
Jedna povratnicka, poluraspadnuta :))

Jos jedno divno mesto za nedeljni izlet upisano je na mapu i overeno s' moje strane

39 comments:

  1. ovo mjesto izgleda ko pravi mali raj, stvarno prelijepo :) definitivno ide na listu mjesta koja želim posjetiti! i da, ljubomorna sam na tvoju boju kose (crvena je oduvijek moja tiha patnja) :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesto je oaza mira. Uginuo mi je aparat posle 3 snimka pa sam nastavila telefonom da slikam :( inace, boje su uzivo jos lepse..voda je prava tirkizna..ma milina jedna ;0

      Delete
  2. Blago tebi, i ja sam vala poželila otić na neki izletčić :) Ne pamtim kad sam zadnji put cc..
    Super su slike, sve, posebno mutna i prva (sve si sparila, crvena kosa, crveni šal - svaka čast, crvene cvike i crvena majica td koja se vidi u oba stakla :))

    ReplyDelete
  3. Divne, divne slike i prekrasno mjesto... Obožavam prirodu, pogotovo penjanje okolo tako da su me baš oduševile ove tvoje slike! A svojim si se stajlingom savršeno uklopila! :) Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stajling osmisljen da se uklopim u okolinu..kameleon pravi :))

      Delete
  4. SUper ti taj "dječiji šal" izgleda. Priroda je predivna, ali to je priroda, ona se drugačije ne može opisati. I mogu ti reći da ti imaš dobre khm khm sise za jednu mršavicu. Idući put kad ti kažu da trpaš kamenje u džepove kaži da imaš njih da te drže :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vahaaaaaaaaaaaaahahhahah..anker levi i anker desni..hihi :))

      Delete
  5. Ovo mesto je wooooooooooooooow.Blago tebi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije blago meni..ja sam htela jos,al' kad vodim minera sa sobom :))

      Delete
  6. Baš ti nisu velike cvike :D. A to mjesto me podsjeća na Blagaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam guglala Blagaj i stvarno je prekrasno :))

      Delete
  7. Bas lepo mesto i slikice. :] A pesma... <333333333 ^_______^ Obozavam je!! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi sto nemam bolji aparat da vidis vatromet boja :))

      Delete
    2. Lepo je i ovako. ^___^ Eh i ja mucim muku sa slikama. >o< Mogao bi deda mraz da donese jedan lep foto aparat! :D :D

      Delete
  8. Slikite ti se odlicni, kako i prethodnite ...dali si bila ovde

    http://www.pixoto.com/images-photography

    imaat sekoja nedela natprevar i ubavi nagradi za foto :)
    A fimo (ako e toa) baraj vo prodavnica za igracki, kaj nas tamu se prodavalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih sto je dobar sajt :)
      Moram da resim prvo neke perle sto mi se motaju posvud pa onda prelazim na fimo ;))

      Delete
  9. Kako su super slikice, bas bas!
    I ja bih pozelela da skocim! <3
    Poluraspadnuta? Eee nisi ti videla mene juce posle 23km Fruskogorskog maratona ili jos bolje posle proslogodisnjeg od 35km...walking zombie! :D
    A ti si sva divnasta, mhm! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo bas toplo (sto nije najidealnije kad imas maslinastu majicu :))Htela sam na skopski maraton ove godine ali im trasa bila bas bzvz ;)

      Delete
  10. I mene fakat podsjeti na Blagaj. :D
    Super slike, super priroda. Ocem i ja! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj se menjamo - ti mene na Blagaj, ja tebe na Matku :))

      Delete
  11. Kako si krasna na osmoj slici!

    Otprilike nam dečki imaju isto rezonovanje, idući put ti i ja idemo da slikamo jedna drugu po raznoraznim vrletima a oni nek piju kafu! :D

    Hihihi, ako su ti ovo velike naočale, ja onda nosim prozorska okna na nosu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci totalno se slazem..ajd sto je totalno netalentovan, al' sto ga mrrrzi :)) ko njivu da kopa :))
      A pazi kad sam naocari prepolovila na prvoj slici..a to su bile najmanje moguce :))

      Delete
  12. jako, jako lijepo izgleda, stopile su ti se slike sa zelenom pozadinom na blogu :))

    ReplyDelete
  13. vaau, predivno izgleda! i ja biii :D

    ReplyDelete
  14. Stvarno izgleda jako lijepo, totalno sam ljubomorna :)

    ReplyDelete
  15. Prekrasno...kako je dobar ovaj put do kafe :)...sad mi se negdje ide, a među rijetkima sam koji danas rade...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mehh, i ja sam danas radila:/
      Znaci kad dodjes idemo tamo na kafu :))

      Delete
  16. Ahhh kosaaaa..i još na ovu zelenu podlogu..sori ali kosa ti je ukrala post LOL :))

    ReplyDelete
  17. odlicne slike, priroda i tvoja crvena kosa, izgleda predobro, i bas su male cvike, =D

    ReplyDelete
  18. Jedna si od rijetkih kojma ta crvena boja kose stoji tako dobro. Morala sam to negdje iskomentirat. Sviđa mi se i jezero :)

    ReplyDelete
  19. Baš lep blog !
    I ova priča, priroda, fotografije...
    Pratim te :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,hvala!!
      tvoj zadnji post je neverovatan!

      Delete
  20. Kako je lepa Matka i ovaj kontrast sa divnom crvenokosom devojkom..
    divne su ti fotke,al ih ima malo za moj ukus:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko me slikao, dobro da sam i ovo probrala :))))

      Delete
  21. Uf sto ovde izgleda lepooo :) Odlicne slike, volim ove putopisne postove :D

    ReplyDelete
  22. Baš krasno izgleda, ja volim bilo gdje uz vodu ići šetati. Kod nas mi je najdraže oko Trakošćana ili na Plitvicama. Tamo se moram suzdržavati da se ne skočim brčkati u vodu kako je predivno :)

    ReplyDelete
  23. jao, postajem zavidna kad gledam ove tvoje fotke! :(

    ReplyDelete
  24. od kad su kod nas uveli povrat novaca za svaku vraćenu flašu, ne možeš negdje vani vidjeti ili nći plastičnu bocu, pa da ti život o tome ovisi.

    ReplyDelete