Thursday, March 22, 2012

Zipa vamonos !!



Rečca NE se pise zajedno u ovim situacijama :
1. nisam
2. nemoj
3. neću
4. nemam


U svim ostalim situacijama pise se odvojeno!!!
Znaci, kod glagola u licnom obliku ide : ne znam, ne mogu, ne radim..

Ne bih sad temu da širim na nelične glagolske oblike, glagolske priloge i ostala čuda. Koga zanima, pročitaće.
Ne, ne morate da budete lingvista po vokaciji..ovakve stvari se uce u cetvrtom osnovne.
Ako već hocete da pišete blog, potrudite se da to bude iole ozbiljno..


Edit : Ovo me podseti na nedeljno debilisanje po Anelinom blogu..


44 comments:

  1. Hahahaha, bravo! Izludjuje me kada vidim nemogu, neznam, itd. Aman zaman, ako vec ne znate kako se pise, proverite preko google-a. 3:)

    ReplyDelete
  2. kod nas se po novom neću piše odvojeno. katastrofa. ne ću.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obicno postujem ovakve promene (jezik je ipak ziva materija koja se menja i raste) ali ovo zvuci pomalo bedasto :)

      Delete
  3. ja poludim kad netko ne znam napiše zajedno, dobijem automatski slom živaca

    ReplyDelete
  4. Da kod nas je ovo ne ću bezveze jer bi po tome ispalo da je pravilno i ho ću -.-'

    ReplyDelete
  5. Hhahahah, svaka čast! Hvala na podršci. Ja sam imala jednog profesora kod kojeg je na slajdovima uvijek pisalo dali i će mo, jedva živa ostala. I što mene svi zovu Anelaaaa? U kojem god obliku ime da napišem iskrivi mi se. Vlastito ime mi je Fatima,a iskrivljavali su ga na najgore moguće načine, npr. Fatee, Fatimeee (po ovom inače sudim koliko je ko obrazovan i pismen, obrazovana i pismena osoba me nikad tako nije zazvala). Et, samo kažem :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvinjenje velikoo!! Kucanje postponocnih postova obicno rezultira ovakvim zabrljem ;) Nego kad rece Fatima (drago mi je, ja sam Iva:)), setih se - Ildefonso Falkones, "Fatimina ruka", dodati na spisak za sajam STAT :)

      Delete
    2. Ja te zovem Anlia. :D Tako valjda i treba. :P

      Delete
    3. Hhahah, drago mi je. Iva! I ja bih voljela nabaviti tu "hamajliju". U pravu si Lena, tako ide, sad vadi ruku iz nosa :p

      Delete
    4. " Veliki umovi slicno razmisljaju"..buhahhahahhaaaaa..sad bas pomislila na Lenu i kopanje. Nego bekapuj taj komentar pa da je ucenjujemo kad postane slavna :))

      Delete
    5. Sad sam proguglala Ildenosa, ti misliš na knjigu, ja mislila na ovo http://www.amuletgifts.com/popup_image.php/pID/1154&invis=0, rusvaj mi u glavi, nigdje veze :)

      Delete
    6. Ja mislila na knjigu, a amajliju ce mi valjda doneti Mimi s' putovanja :) a mozda i nece, ako je podsetim po osamsto dvadeset cetvrti jubilarni put :))

      Delete
  6. Ja share-ovala i na fejzbuk, i tamo ce ljudima koristiti :P

    ReplyDelete
  7. svaka čast na postu i ja sam već puno puta bila u iskušenju napisati ovako nešto......doslovno mi prokuha mozak kad netko napiše NEZNAM.....
    interesantno je da nitko od onih koji uredno pišu neznam,nemogu i sl.nisu ostavili komentar......ili,ne daj bože misle da su u pravu:((....

    ReplyDelete
  8. Mene isto strasno nervira kad vidim krivo napisane rijeci, pogotovo ovakve:
    Koga zanima, pročitaće.
    pise se: PROČITAT ĆE!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas se pise zajedno.
      Govorila sam o ocitim primerima nepismenosti a tebe to verovatno pogadja, pa reagujes ovako.
      Edit : Upravo proverih i da, TI SI TA NEPISMENA koja me potakla na ovakav post. Znas, super je to sto moderiras komentare pa objavljujes samo ono sto ti odgovara.
      Inace, kad citiras nekoga, stavljaju se navodnici.

      Delete
    2. Mogla bi i ja cijeli tvoj blog iskomentirati i reci da si NEPISMENA, ali ja sam pametna i znam da dva razlicita jezika nemaju istu gramatiku. Draga ne moras solit pamet nikome. Srpski jezik je Srpski a ne Hrvatski zato me ne mozes ispravljati. Ne mozes me uciti kako da pisem GRAMATIKU HRVATSKOG JEZIKA. Tebi je curo stvarno dosadno u zivotu dok sjedis za racunalom i trazis greske drugih ljudi. Prvo pometi ispred svog praga a onda tek ispred tudeg. Moja stvar koje cu komentare objaviti a koje ne. Moj blog moj odabir, nisi ti koja ces odlucivati sto cu ja raditi na svom blogu.

      Delete
    3. U pravu si - ne mogu da te naucim. Trebalo je da to naucis jos u osnovnoj skoli. Hajd' sad umesto sto brljavis ovde, idi pa ispravi postove (ocigledno si naucila da se 'ne moras' pise odvojeno)
      I nebitno da li je jezik srpski, hrvatski ili bosanski..zna se kako se pise ne! Pored toliko pametnih (i pismenih) cura ovde, ti si nasla da mi solis pamet, umesto da priznas da je tako kako je i ubuduce obratis vise paznje.

      Delete
    4. Dugo se nisam smijala ovako slatko i sa mislju da si plitka. Nisam vidjela u mojim postovima da ima takvih pogresaka, no i ako ima nije zbog nepismenosti vec zbog brzine pisanja. Draga vidjela si sama da i ti imas jako puno neispravno napisanih rijeci, pa nije netko zbog toga napisao post o tvojoj nepismenosti. Nemoj biti toliko ogorcena i puno negativne energije jer to je lose za tvoje psihicko stanje, vidim da si jako nestabilna osoba.... zalim te

      Delete
    5. Ma da, brzina pisanja je opravdanje za sve. Probaj nekad da procitas ono sto napises.
      Sad treba da budem bahata pa da kazem da o mojoj pismenosti svedoce diplome i priznanja..o tvojoj svedoci tvoj blog.
      I cisto da se zna - bolje da sam nestabilna nego nepismena. Tacka.
      Sad idi trolaj na nekom drugom mestu DRAGA.

      Delete
    6. Dabe tvoje diplome kad si za pranje javnog wc-a, obrisi si d... s tom "diplomom". Jadno sto si uvjerena da si samo ti diplomirala. Curo ne znas nista o meni, nemoj da ja budem bahata....
      Bit ce darivanje dekorativne kozmetike uskoro na mom blogu, slobodno se prijavi. Vjerujem da sa svojom diplomom ne mozes ni kruh da si kupis, pa eto mozda osvojis barem da se uljepsas ako si vec gladna barem mozes biti "lijepa".
      P.S Objavila sam tvoj komentar na postu samo da znas!!

      Delete
    7. Em si nepismena em si nevaspitana.
      'Ajd sad MRS!

      Delete
    8. Kako si samu sebe lijepo opisala, samo ti jos fali ono naj bitnije NEODGOJENA I NEPRISTOJNA SI. Samo si jos jednom dokazala da imas slabe zivce i da si nestabilna osoba! Morat cu te razocarati, nema ti spasa!!!

      Delete
    9. Sta je, zivciram te?? hehehehehhehehehehhe
      Neodgojena zivcenjakuso!!

      Delete
    10. Ne, nikako..ja bas volim da se zabavljam sa takvima kao ti. Samo cekam jos rep da ti poraste i da pocnes da njaces..

      Delete
  9. Hahahaha! Bravo! Moram ti iskopati jedan "disleksicni" emo blog. Tu ces tek da fasujes srceka. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brzo, brzo, ponestaje mi materijala za citanje :)
      Jedino ako ova rasprava kulminira pa imam cime da se zabavljam narednih dana :)))))))

      Delete
    2. Evo ga...
      http://undonebutterfly.blog.hr/

      Ima jos jedan. Mnogo gori. Lenooo, pise li jos uvijek onaj Emo-bebach na blogger.ba? XD

      Delete
    3. U jeee.. pa ova svaki post pocinje sa :"Vratila sam se", a onda nastavlja sa pozdravljanjem celog sestog c razreda. Citala u rikverc jedno 6-7 postova i ne mogu vise..ali znam - vratice se ona !! :))))))

      Delete
  10. Ovo je odlično! Ja sam uvijek ljuta kad vidim da se prave pametni, a ni osnovne stvari ne znaju. Pih.

    Neko gore već reče, ovo je najpotrebnije na fejsbuk dati. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzabe, Leno, dzabe. Evo je nepismena, odmah digla glas :))
      A sto ti pobeze odavde? Cisto da ne mogu lepo da te pratim? :))

      Delete
  11. Kosa mi se od tog diže na glavi. Srećom, ja samo čitam pismene blogere :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sva si nam ti mila i fina a pocinjes tamo neke mailove sa jebem mu (pa ljudi pola noci razmisljaju sta su zgresili) :)))))))))

      Delete
  12. Imam prijateljicu koja studira književnost i jezik sam kao takav i opet..svakli put kad mi pošalje poruku piše skraćenice (i to neke svoje izmišljene) i rječcu ne zajedno s glagolom o.O
    Kaže: "Šta fali, to je poruka" o.O

    Dođe mi da se ubijem!!
    Ili npr, ako se upoznam s nekim i razmijenimo borjeve telefona i dobijem poruku sa kardinalnom greškom (ne sa glagolom) odmah brišem tu osobu iz života..kao da se nikad nismo ni upoznali!

    Trebalo mi je dosta vremena da svog Kenana naučim da se rječca ne uz glagole piše odvojeno osim izuzetaka i konačno je naučio! :D
    haleluja!!

    ReplyDelete
  13. Što se Maja upalila, ko da si samo o njoj post napisala :D.

    ReplyDelete