Wednesday, March 28, 2012

Sve se menja sem kamenja

Malo muzike

Dovukla sam taj jedan kamen s' nekog putovanja i resila da ga pretvorim u ogrlicu (ipak je bio prevelik za prsten). Asistent je probusio rupu, ja provukla zicu i fiksirala je i sad samo da kupim metar lanca nekakvog
Boluckao me zub nocas pa je jutro rezultiralo prinudnim odlaskom kod cika zube (U ovom slucaju tacnije bi bilo reci - kod bata zube). Moje zubarke zauzete, u blizini samo jedna ordinacija a zubic kljuje li, kljuje..Rekoh idem pa taman nek je Doc Holliday.
Kad tamo..
Cisto, novo, sve mirise. Na radiju jazz, na TV Discovery..Sestra mlada, slatka kao secer. Doktor tu negde oko triJeste sa plavim, plavim ocima. I jos saljivdzija :) I ko se plasi zubara jos???
Onda trcanje do teta depilatorke..Vuce ona one trake a meni kroz glavu prolazi Jerry Seinfeld i moja omiljena :" Nikad necu shvatiti kako se to zene zalivaju vrelim voskom pa posle to cupaju, a vriste kad vide misha " :)

Navratih i u obliznju parfimeriju pa monthly supplies preparative..uh, sto ja volim preparativu ;))
Odmah sam sve isprobala :)
1. L'Oreal sampon i regenerator za jacanje kose sa argininom (ma sta to bilo) i proteinima. Kako ne posedujem fen (hvala sto mi nista niste preporucile :)) ni peglu, moja kosa se susi prirodno (dobro, ponekad stavim one blesave roze viklere). Sta reci posle jednog pranja sem sampon divno mirise :) Editiracu za jedno desetak dana kad vidim neke ucinke :)
2. Dove mlekce, dobro poznato. Obozavano.
3. Ovaj Palmolive je tek stigao. Driblale se prodavacice jer nije imao cenu a ja zapela k'o sivonja da ga kupim :) Sandalovina i djumbir za body and mind harmony. Mirise malo jace (i teze) nego sto sam navikla ali mi se svidja. Naravno, za one pacenike sa suvom kozom (moi) obavezno mazanje
4. Ta famozna BB krema :) Konacno je stigla light nijansa i evo, upravo se setuje na licu dok kuckam.Imam ten kao Casper pa mi je malo tamnija ali kontam ide leto, bice sunca pa ce biti taman ;) Mirise kao cela zelena linija (na grozdje), osecaj na licu je divan, upija se instant, ne lepi se i moze se dogradjivati. Koza mi izgleda ispolirano :). Znaci, za suvu kozu pun pogodak :) U slucaju da se nesto promeni u test periodu, editiracu :)
I jos nesto - slobodno vi cuvajte onaj "Run forrest, run" (za kojim sam tako dugo patila) na dnu neke fioke.
Nasla sam ja mojeg zelenka :)
Gabrini M05. Cena sitnica. 30 denara/1 marka/ ne snalazim se sa kunama za 14 ml sasvim solidnog laka. Smrdi prosecno, maze se super, dva sloja i voila (ignore srednji nokat - zaglavio se izmedju a i z). Ima neki polumat finis pa ce mu trebati neki tc.
Nego, zbog ovog Zlataninog posta pravim princes krofne tri dana zaredom. Zanima nekog tutorijal u slikama ?? :)

33 comments:

  1. ispale mi oči na ovaj lak! savršena boja!
    p.s. sestre smo po suhoj koži, bez kreme se ljuštim, strava jedna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja prvo ulje pa kremu :))I kako koji puder natrackam a ono ljuspice oko nosa i izmedju obrva..Sad nesto gledam, dobar ovaj BB, samo moram i komplet vrat da mazem..i nikako da ne priblizavam ruke licu :))

      Delete
  2. E dobro da si napisala o toj BB kremi, ja sam mislila kupiti ali ako je tebi tamna biti će i meni. Kako ja po ljetu postanem pink a ne tamnija neću trošiti novce. Trebala bih si naručiti onu original bb iz engleske, valjda je ta dovoljno svijetla za mene.

    I btw vidim da je Biči bila u pravu, nije tebe samo zubar razveselio :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) Narucuj, isprobavaj pa podeli utiske..Volim sunce al' kad pomislim na 3 prsta bele kreme..uhh..a bez kreme ne smem ni na monitoru da ga gledam..

      Delete
  3. Ja se upravo vratih iz radnje sa BB light varijantom, i smorila se nacisto koliko je to pretamno za mene, jeste da sam bas svetla al sam cak pocela da umisljam da je neko zamenio kutije i da mi je ustvari zapala medium... verovatno nije, ali vec smisljam kome da je prosledim, i kako neko treba da obavesti Garnier da bi mogli da izbace i ultra-super-light verziju, pod hitno!

    Lak je prava trava zelena boja, odlican :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci treba pisati peticiju L'Orealu..super je liht za zimu u Angoli, recimo..
      Jel' kod tebe videh narandzasti Gabrini? Sve mi se ispomesalo :)
      U svakom slucaju treba mi preporuka tj. broj nekog ovakvog za dz. al' da je bas narandzast :)

      Delete
    2. Ne verujem da si videla kod mene, al evo raport: ima Gabrini Summer oznaka m113, samo sto je on nekako bundeva-narandzasti i mlecan pomalo, evo ga ovde, ovaj predzadnji desno http://1.bp.blogspot.com/-yGFHGurMgaQ/Tjv-gfhSciI/AAAAAAAAAZE/3aoWJJ2b2DI/s1600/5thavg.jpg
      imas i neonski rapsodi 192 njega sam stavljala http://2.bp.blogspot.com/-Rjyy-_9jPck/TrO8U6qIlfI/AAAAAAAAAoY/snkL9DdlyL8/s1600/rapsodi192.jpg

      Delete
  4. Jojjj boja laka je predobraaaa!!!

    ReplyDelete
  5. Dobre muzike, ide na download! Još kad vidim youtube komentare gdje se više priča o njenoj tetovaži nego o muzici :D
    Baš me je zanimalo kakav je taj novi Lorealov, čekam recenzije. Boja laka je savršena! Baš gledam zeleni lak da kupim, Gabrini ima i kod nas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paz' kad nisam ni pogledala komentare :)) Ja imam ful disc. pa vrtim na aimpu..i bas imaju zanimljivu muziku..odasvud pomalo :)

      Delete
  6. super post!:) odlični proizvodi!
    Poseti Chloé giveaway na mom blogu: http://anastasija-stasha.blogspot.com/2012/03/international-sunglasses-giveaway-chloe.html

    ReplyDelete
  7. Više volim malo svjetliju zelenu, ovo doba pastelnih boja me preporodilo!

    Danas sam baš kužirala tester te svjetlije bb kreme, ja nikad u životu nisam bila onako tamna :D

    Meščini mi svi bloggeri bijeli, što li Bože :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mescini mi je danasnji hitic..hihiihihi
      Pa bele smo kad nas sunce ne hvata, nego zivimo u blogosferi :))
      I sad cu stvarno da pisem mail L'Orealu :))

      Delete
  8. Moram probati BB kremu!
    Wow! koji kamen, svidja mi se naslov :D
    Ja imam sto godina a jos uvek ne odustajem ok kosilija xD
    Sad gledam u Palmolive i mislim se Isidora dokle? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do poslednje pare u novcaniku, Isidora!!

      Delete
  9. I meščini moram da ti reknem da ti je ova boja na Google- slici mrak svih mrakova! Hoću i ja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa 'ajde, sta cekas :) promena uvek dobro dodje. O's navodilo za uporabo?

      Delete
    2. Pa hoću! Mada ću za prvi put sigurno morati do frizera da mi ona to uštima! :D

      Delete
  10. damn, i ja bi takvog zubara :D
    zeleni lak uopće ne moram komentirat :)) daj mi samo reci dal si to naručila preko neta il se kod vas gabrini može naći po trgovinama i tako to?
    kupila i ja ovu bb kremu i ono ok je..mada je fkt mogla biti malo svjetlija (sva sreća da se ljeto bliži)..

    ReplyDelete
  11. Kupila na pjaci od malog slatkog ciganceta i zaprepastila se kad sam videla da nije ni otvaran ni rastvoren. Inace ima i po parfimerijama ali s' duplom cenom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah ''malog slatkog ciganceta'' :D ovi kod nas su svi neki divlji, točnije-u mojem selu..divlji zapad xD nego, morat ću onda i ja malo istražiti di se kod nas lakići mogu nabavit :)

      Delete
    2. :D

      Meni je zao sto se ovako moram upetljti ,ali ne mogu drugcije komentar ostviti :(

      Super mi je stvar koju si urdila s kamenom , ja sa svakog zivog putovnja ponesem neki kamencic, imam ih hrpu ...u staklenku sam ih zatvorila i jos natrpala nekih sarenih perlica sa unutra napunjenom srenom kredom i super izgleda :D

      A lak ::D

      Delete
    3. Ma nek si se ti konacno pojavila posle milion godina :)))

      Delete
  12. I ja sam se zaljubila u ovaj lak <3
    P.s. ja se plašim zubara, može biti mlad, lep, zgofan, koliko hoće, meni onda bude samo još gore :D

    ReplyDelete
  13. Ona BB krema je zakon, ja sam isto dugo čekala da se pojavi light varijanta i odmah je kupila. Oduševila sam se, savršena je za proljeće, uopće je ne osjećam na licu :)

    ReplyDelete
  14. U Dove i Becutan se kunem! Spasioci suhe koze!!! Sto se tice sampona, moja ti, prijavi. :D

    ReplyDelete
  15. I mene baš zanima kakva je ta nova crna linija od L'oreala. A moja suha koža do neki dan, je sad opet, nešto kao normalna ka masnoj... pa moram promjeniti kozmetiku i sve mi se vrišti koliko me to sve skupa nervira. :/

    ReplyDelete
  16. OMG,hoću tvog zubara i ovaj lak!Kamenje mi,fala,ne treba.Eno djeteta svaki dan borbu vodimo,pa kad ode spavati ja ga bacam(kamenje,je l') da ga on opet drugi dan donese!

    ReplyDelete
  17. Gabrini najbolji :D. A kamen super izgleda!

    Zubari mogu meni biti prefini, ali dok mi ne popravi zub i dok ne vidim da je sve uredu, nemam mišljenje o njima :D.

    ReplyDelete
  18. boja laka je bas super a kremu za samopatamnjivanje ja godinama vec koristim garnierove kreme za samopotamnjivanje i zadovoljna sam:)

    ReplyDelete