Saturday, March 31, 2012

Sve je lepse kad je suncan dan

Da vam svira dok citate

Patim na carsije... nebitno koji je grad u pitanju, mene cete naci tamo na tom nekom parcetu kaldrme..
Ima jedna magicna knjiga, "Opsada crkve Svetog Spasa". Ne znam da li je Goran Petrovic na umu imao bas ovu, ali eto..

U crkvenoj porti nalazi se grob Goceta Delceva, jednog od makedonskih nacionalnih heroja. Ikonostas u crkvi datira iz 16 veka i jedan je od najlepsih na ovim prostorima. Trivia : slobodan ulazu u crkvu dozvoljen je samo na praznik Svetog Spasa
Zlatare smenjuju suvenirnice pa radnje sa rucno tkanim cilimina, sarac, casovnicar pa kujundzija. Cak sam i na jednog jorgandziju naletela :)
Nekadasnj Daut Pashin Amam, sada umetnicka galerija, cuva zbirku srednjevekovnih ikona i jedno je od mesta na kom se odvija "pozorisni" deo "Skopskog leta".
Rucno pravljene paticice od lanenog platna (bar tako tvrdi majstor). Vec znate za koga je ova fotografija (mislim da jos moja stopala nema u kolekciji :))
Pravi razlog setnje kroz carsiju (i nedostatka slika iz Suli ana, Kapan ana i ostalih zanimljivih mesta) je jedna izlozba. I to ne bilo kakva izlozba.
 Kad se spoje mladi makedonski dizajneri, kafe Damar (divnog li imena) i muzika Jana Tirsena, dobije se ovo

i moja faca kad sam nasla idealnu kosulju
Damar ima i malu basticu, idealnu za podnevnu kafu. Pored 700 godina starog zida i vrata koja vode nigde, naslonjeno je ovo
Malo suncanja dok kafa ne stigne
pa put pod noge i na Kale
Stairway to heaven
Daj nam suuncaaa...
Kad ja tamo, a ono medjutim...
Tvrdjava je zatvorena zbog arheoloskih raskopavanja...
Jos jedan pogled na grad
..i moja ljubav prema dva broja vecoj garderobi :)
Do sledeceg fotopisa mah-mah!!

39 comments:

  1. Vidi se da si baš uživalaaaa, istina je da je sve ljepše kad je sunčan dan :)
    - Baštica me oduševila :))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, trebalo je da stavim levi cosak bastice specijalno za tebe :) mama macka i 3 krznene loptice :))

      Delete
  2. ajme, kako lijepo... nikad još nisam vidjela nešto, ma ni upola ovako šarmantno... ili ja obilazim kriva mjesta, ili sve izgleda lijepo (s tobom) na fotografiji!
    nego, ni moja stopala još nema, i imam osjećaj da ćemo joj tako ogaditi noge, da će početi slikati, štajaznam, laktove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hheheehhe..Stoput sam se pokajala sto nisam slikala stopala ulicnog sviraca gusala..onako - blatnjavi opanci i sve sto uz to ide :))
      Carsija je prekrasna ali meni nekako uvek nedostaje pravo drustvo za obilazenje svih coskova i ulicica:))

      Delete
    2. Vas dvije ste dva mucka provokatora xD hehehe :) ♥

      Kad vec pisem koment - ja se samo divim i divim tvojoj predivnoj crvenoj kosi, mislim da cu te posvojiti kak mi je krasna :D

      Delete
  3. Diiiiiiiiiivno mesto, divne fotke! I po ko zna koji put, ja apsoštrumfno, potpuno i totalno obožavam tvoju boju kose! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosa se samosusila (sto se da primetiti) a na siskama imam pola pakovanja voska :)) Cuti kad sam uspela ono ljubicasto da isperem..

      Delete
  4. Prelepe slike, boja tvoje kose i torba! :'D Ulica u kojoj zivim zove se Goce Delceva, LOL. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado :))
      Big Goce sa sve brkovima :))

      Delete
  5. curo, ti znaš uživati u životu! svaka fotka odašilje joie de vivre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedno od retkih i mirnih prepodneva (skoro pa sam zaboravila kako to izgleda). Znas li da sam, kod one slike gde lezim u nekim plavim cveticima, dok se md derao da ustanem jer je trava mokra, ja samo odgovorila - pusti me bre, ovo je joie de vivre:)))

      Delete
  6. Divne su sličice, a i vidim da ti je bilo baš lijepo! Jako zanimljiv post! Big like! :)

    ReplyDelete
  7. predivne fotkice :) ali boja kose je moj favorit, kako je lepa i intenzivna :))))

    ReplyDelete
  8. Let the sunshine in!

    Joj ta tvrdjava se ne da, pa ni zubu vremena. :D

    Super fotke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma jedva cekam da otkljucaju ona vrata. Nemas pojma koliko je tek na vrhu lepo :))

      Delete
  9. Diiiiiivne slike, vidi se da si uzivala. ;)

    ReplyDelete
  10. Savršen dan vidim. Sviđa mi se muzička numera, u zadnje vrijeme mi oktrivaš nove muzike. Me gusta. Prelijepa je ta čaršija brete (kod nas se to govoro umjesto bre :D), našu sve više uništavaju da bi napraavili parkirališta. Fuj. I ženo jesi ti lijepa! Ima odsad da te makar jednom sedmično vidimo. Kosa krašna, nema veze što nije narandžasta :). I sinoć sam te sanjala! Ništa kinky :)! Samo sanjam, ja i moj D došli u Makedoniju i naletili na tebe i tvog muškarca i ja ti dala zeleni lak u boji shamrock-a. Tada sam se probudila prije nego se išta desilo. Samo sam uspjela vidjeti tvoju reakciju, bila si jako sretna :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrzim postapalice ali to bre mi se provlaci u pisanju..ono - kad hocu da naglasim nesto :))
      Ako se dobro secam, carsija je pod zastitom UNESCO - a, mada to nesto mnogo ne postuju. Vec su izvadili pola kaldrme..
      Inace, bas bih volela, ne samo da sanjas, nego stvarno da dodjete (i ne moras da donosis lak..snac'cemo se vec :))
      Od sad te imam na umu kad stavljam muziku :))

      Delete
  11. Podsjeća me na našu čaršiju i Novi Sad. I nadam se da si kupila te tene :P.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, da, bas lici samo sto Bascarsija umela da sacuva kujundziluk (a i Sebilj mi je preprelep), a ovde je to vise komercijala (sve one silne zlatare nisu handmade nego uvoze iz Turske sa sve Svarovski kamenjem :))
      Tene kupila nisam - bila tri modela -ove, slicne takve plavo-zelene i jedne na cvetice a ja sam htela sva tri para :))

      Delete
  12. Replies
    1. Ou, da me sad vidis s' roza viklerima :)))

      Delete
  13. Ljestve sa saksijama su me kupile!

    Grad me podsjeća na Sarajevo, osim tvrđave. Tvrđava mi liči na onu Travničku

    U muzici baš uživam, slika kako ležiš u cvijeću je vrh!
    i naravno da me zanima koji fotić je ovo? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikon coolpix s 3100..divan za stalno nosenje u torbi :))a i cena od 100 e sa sve karticom od 4 giga mi se uklopila u proracun :)

      Delete
    2. Imam i ja Nikon, očito ovaj moj jedini na svijetu mimoza živa, grrrr!

      Delete
  14. Replies
    1. Nisam te zboravila. samo se cika nije pojavio :s

      Delete
  15. jas ja obozavam carsija i mnogu cesto sum tamu...prekrasni slikicki:*

    ReplyDelete
  16. Hvala ti za ovako divne fotografije i ja sam se odmah ljepše osjećala dok sam ih gledala! A i ja imam Nikon Coolpix (doduše kupljen 2006-te u Ženevi) obožavam ga i opet ću tražiti Nikon kad ga budem mijenjala!!! Btw...baš si lijepa i kosa ti je krasna!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ljub ja tebe ovako smrcava :* Nego ceekammm (i post i slike i postara:))

      Delete
    2. Zbunila sam se ....a poslala sam ti mail! Ljubac :*

      Delete
  17. Aaa koliko dobar post !!
    <3

    Preliepa si !

    Ne znam sta da komentarisem, pricu , ove slike , izlozbu .. Patikice platnene ( rucno radjene ) ali mi je zao sto nisi mogla uci u tvrdjavu :(

    :*

    ReplyDelete
  18. Ahhh,tek sad vidim ovo..kako simpa post si napravila...boja,sjaj kose,siske-sve mi se svidja...a najvise tvoja opustenost na svakoj fotografiji i tvoja vickasta objasnjenja,,,super carsija,al bih ja tu malo procunjala,,,ihhh...

    ReplyDelete
  19. Čini se diiivno! Više ovakvih postova, vlim čitati i gledati (stalkati? :D) o mjestima tako drugačijim od onog na što sam navikla :)

    ReplyDelete
  20. Prelepe slike. Evo, ceprkam po tvom blogu i svidja mi se. E, a mnogo mi se dopada ta suknja, sivkastoplava na zidu sa leve strane. vrlo zanimljivo. Slike su ti super, kosa naravno, sta reci za kosu. I idealno ti stoji boja. Priznajem, ja sam utripovala da ti nemas blog, pa valjda zato nisam...par puta sam probala, nesto nije htelo...sorry, blog ti je divan.

    ReplyDelete