Tuesday, March 20, 2012

Razne kose cure nose + jedan film +jedan crtani + jedan blog


 Dodju tako neki dani kad sam poprilicno ok. Doduse, stanje u novcaniku sugerise suprotno i ako uskoro ne stigne neka monetarna injekicija, licitiracu Kobasicu na blogu, pa ko da vise..
Probudila sam se jutros s' ovim u glavi (ko zna sta sam sanjala)
Trava cveta, cvece se zeleni..pravi dan za frizera (to prepisujem od Mattie). Znam sta me ceka, ali nema veze.  Uputim se tako na drugi kraj grada (jedna digresija - stalno se upucujem na drugi kraj grada (bar u 83 posta do sad), a kako dotaknem dugme na liftu, on prestaje da radi..ovo je osamdeset cetvrti post sa upucivanjem na drugi kraj grada, ovog puta bez lifta)..
Nije me moja frizerka razocarala..oh, nooo..
Standardna procedura - kasni bar 20 mnuta, u salonu 3 (i slovima TRI) majke sa TRI deteta koji sinhronizovano piste i vriste, neka od ovih novih stosumisveiste dernja se sa radija, telefoni zvone..divno mesto za opustanje..Sve sam saznala. I ko koga vara, i ko je taze uhapsen, i koliko je komsinica platila cizme..Al' kad stisnes zube i to se prezivi.
Nema slike pre (ima u proslom jedna ona alkoholicarska sa raspadnutim loknama nekim) ali evo kako sam ja to zamislila. Hocu ovakve shiske
a sve ostalo samo da skrati minimalno.
Dobila sam ovo

Kako sam se bila isprepadala kad je krenula da leti onim makazama, super je ispalo :))
Nego I DARE YOU da mi napisete po jednu pricu iz frizerskog salona (al' od onih traumaticnih ako moze:)

Jedan film


Taj jedan film stoji mi u kompu mesecima. Prvo sam jurila karte za bioskop, al' sve bilo rasprodato pa sam se razocarala..onda sam naletela na torent (Zivela piraterija dok ne pocnu da nas kaznjavaju :))
Inace sam blago skepticna kad je makedonska kinematografija u pitanju ali..film mi se toliko dopao da sam ga gledala jednom..pa jos jednom..i jos jednom :) Ako se kojim slucajem usudite da ga skinete i odgledate, probajte da slusate makedonski, a ne da citate engleski tajtl (jes, i to ima). Mislim, govore oni u fimu i srpski i bosanski i albanski..i kad se sledeci put popnem na Vodno, obavezno cu odneti buketic Ferdinandu :)

Jedan crtani film

Mrzelo vas juce da pisete, a meni bilo gadnogrozno dosadno (toliko dosadno da sam igrala bubbles na guglu plus :)) a onda resila da je vreme za crtani. Od "Up"-a nisam odgledala nista crtano tj. animirano (ko nije gledao, brzo na popravni). Konacno je na red dosao Rio. Par puta sam se toliko glasno zasmejala, da je Kobasica zbrisala glavom bez obzira. Znaci, ako vam treba nesto za dobro raspolozenje, navalite :)

Jedan blog

Vec rekoh da ste juce bili totalno steady. Kopala sam vam po blog arhivama i komentarima nadajuci se cudu. I onda kod Bitchy u onim penzionerski komentarima naletim na coveka koji nosi sklopivi dzepni katapult a odaziva se na ime Mladen. I prekopam mu po arhivi (mogao bi bas i cesce da pise), nadjem se u par postova onako..skroz..i tako..





37 comments:

  1. Ja nemam pravo da se zalim na svog frizera. Frizura je extra, a jos vise mi se svidja boja.

    Kako se zove film. Nesto nece da otvori sliku.

    Blog je dobar. Cu da pratim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako bre nece..grr
      evo link http://www.imdb.com/title/tt1493068/
      Pankot ne e mrtov aka punk's not dead
      Ne znam zasto, ali nekako mislim da ce ti se dopasti :))

      Delete
  2. Oh, man, imam horor prica iz frizerskog salona kol'ko volis. Pre dve godine, resih da mi za docek treba skracivanje i osvezavanje koje stepenaste frizure, koju furam jer tako ne moram nista da joj radim osim pranja i cekanja da se (sama) osusi. Prva frizerka mi je umrla. Drugi frizer emigrirao u Austriju. Treca frizerka takodje. Cetvrta sreca? NOT! Strickala je nesto makazama iza mojih ledja, nisam mogla da osmotrim, jer mi je prednji deo kose prebacila preko lica, izgledala sam kao Samara iz Ring-a, motala mi se oko usiju, a onda je do'vatila fen i osusila je k'o nogom, malo prosla rukom kroz kosu i kao gotovo... izgledala sam kao da me je sisala limarskim makazama! Skratila mi je kosu, od stepenastih pramenova nista, nigde nista stanjeno, levi kraj duzi od desnog, a na ledjima krivo... uzas! Naravno, to otpozadi i sa strane nisam primetila dok nisam stigla kuci, naravno. Na docek sam isla sa nekom boho pletenicom/pundjicom i onda batalila frizeraj do letos, kada sam se predala rukama prve komsinice moga muza (frizerka) i nije lose... ali nije to to. Ispada da cu morati do Beca da bih imala normalnu frizuru, niko me nikada nije lepse osisao od (muskog) drugog frizera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nisi je ubila? Ja sam jedno vreme, posle silomplave faze, sanjala nocima da davim frizerku..uzas..

      Delete
  3. Joj kose! Imaš je za još dvije tebe :D
    Lijepoooo :)

    Na dan maturalne večere ženska me natapirala da mi je samo falila metla. Sat prije slavlja sam prala i sama fenirala kosu. Sreća pa me dobro ošišala.

    ReplyDelete
  4. EEEE tako vas volim!! Ocem Jos!! A onda cu ja da vam ispricam kako sam silom postala plava :))

    ReplyDelete
  5. A dobre su ti šiške, bolje od ovih sa prve slike. Joj, što ne volim ovakve face, kao kod ove žemske, lafo neko nevinašce. :D

    Pankot jedva čekam da gledam, stara pankerica hahaha.


    Eh da čuješ ovo... ja se tako friziram kod moje stare frizerke, kad dođe neka žena, srednjih godina... i nakon nekog vremena spomenu ona nešto moju tetku, inače su komšinice, ali mene ne zna... i zamalo poče pričati kako joj je moj dedo ukrao komad livade na selu odakle smo mi rodom. Naziva ona brate njega tu svakako, i lopovom i svakakvim pogrdnim imenima, a ja ne progovaram, ne smijem reći da mi je to dedo, kontam osut će žena i po meni ... :D a sve to zato što je moj dedo stavio ogradu između njene i naše livade i ona misli da je postavio ogradu metar u njenu njivu, haha. E da sam tad mogla propasti u zemlju, propala bih 100 metara duboko... tek kažem frizerki da mi je to dedo kad je otišla. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAAA..gledaj i ne cekaj!! Nego kacim film sinoc i razmisljam : imala sam ja tu jednu pankericu. Izis nije..ko li bese..kad ono mala Raskoljnikova :)
      Sram bilo dedu sto krade tudje njive!!

      Delete
  6. mislim da nema bolje priče od lenine (LOL), ali eto i moje...
    jedino što mi pada na pamet je kad sam se zadnji put s duge kose šišala na kratku, nema kod mene postupno ni prijelaza, ja sam htjela da ošiša sve i odmah. i tako dođem u salon i kažem frizerki da hoću da sve odreže, makne, spali, ubija me kosa, a ona uzme škare i nagovara me pola sata da ipak samo podrežem vrhove, kao-šteta je. ma šta je šteta, kosa raste i kad si mrtav, i ja njoj govorim kako neću, neka sve odreže, a ako joj se toliko sviđa neka si je doma odnese, samo neka je meni makne s glave. već sam mislila da joj otmem škare i sama se unakazim, pa da me ona samo popravi, kad žena konačno pristane. uzme kosu i sekundu prije nego napravi rez doleti od nekud vlasnica salona s vriskom: "neeeeee!!!" mislim ja, ne opet. objasnimo ovaj put frizerka i ja (mislim da sam onda imala bolje živce, danas bih i jednu i drugu poslala u rodno mjesto po kratkom postupku) da ja baš hoću najkraću moguću frizuru. vlasnica se zgrozi, ali ok. i KONAČNO uzme frizerka škare po treći put, odreže kosu, kad vrisne neka baba pod haubom: "neeeeeeeee!"
    došlo mi je da viknem: pa koji vam je svima kurac, nije kao da mi je ruku odrezala.
    na kraju tek slijedi hororčina, naplatila mi masno to šišanje, kao 4 šišanja, ne znam po kojoj logici. jer je kosa kao bila jako duga. ono, WTF?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buhuuu..tako sam ja od kose do pola ledja napravila bob. Dosao ceo frizerski i pola koznetickog salona da gleda..Doduse, meni najlakse da se izivljavan na kosi kad mi nesto drugo naopako :)
      A tebi super stoji kratko. Skoro pa sam ljubomorna. Moja kosa kao zica..kako li cu se snalaziti sa siskama, sam Bog zna..

      Delete
    2. Hhahaha, dobra priča! Meni je isto žao kada se neko s dugom i lijepo kosom šiša, jer ja želim istu,al šta ćeš svako ima svoje. Glupo je miješati se

      Delete
  7. Lijepa ti je frizura, šiške odlične, boja fantastična...Nemam baš horor priča zato što sam chicken shit kad je u pitanju kosa i uvijek radim minimalne zahvate...a to mi i mamam može odrezati, kamoli ne frizerka! Ilina

    ReplyDelete
  8. Odlično si ispala! ♥crvena+šiške♥

    Nego, kad sam se ja prvi put farbala, sa nekih 16 god, stara me odvela nekoj njenoj prijateljici koja skoro pa farba po kućama s vlastitim alatom xD I ja htjela crvenu boju a moja stara zapela oće plavo pa plavo.. Pa reko di je plavo za mene, al ne - mogu plavo il ništa..Ajd dobro. Uzme ona mene farbat u plavo a moja boja kose je smeđa. Ispadnem ti ja na kraju - kod izrasta narančasta, ispod krug oko glave žut ko jaje, ispod toga neka svijetložutoneštobljak i na kraju kose - smeđe. Užas živi. Pa je trčao muž od te kupiti u trgovinu novu farbu da me prefarbaju (na sreću kosa mi je bila samo do ramena) pa su me farbali opet.. Ovaj put aj ispala ja donekle cijela iste boje al našla sam nedavno negdje jednu sliku iz tog perioda i onak kosa je žuta - užas. S prvim novcima koje sam skupila sam si kupila farbu i prefarbala se sama doma u smeđe.

    Mislim da se zbog tog iskustva više nikada ne bih farbala u plavo ma ni svijetle pramenove stavila xD Za svaki slučaj :D

    ReplyDelete
  9. super ti je zurkica,bolje du siske nego na slici.A moja horor prica...otisla sam da mi samo blago prelomi kosu a izasla kose do usiju frckava kao ovca a boja BIJELA hahahahah dusi mi je kosi izaprala,i da naravno PLACUCI

    ReplyDelete
  10. ja mrzim frizerke. Imam neku cudnu kovrdzavu kosu, svaka dlaka svoju politiku vodi i svaka se uvije koliko ona hoce. A ko logicno sto je kraca, vise se uvije. I kazem ja svojoj frizki: nemoj puno na vrhu glave skratit, al jok, mora ona po svom. Nazalost nisam shvatila dok mi nije osusila kosu i ja onako prebacila glavu i okrenula se ka ogledalu. Oci mi ispale. Kad ce ona meni: vidi kako je fina, sva je bujna ovdje. I jos ju vuce gore da namjesti da bude sto veca. Reko aha, jest jest fina je skroz. Izasla sam iz frizerskog salona sa gnijezdom na glavi. Samo sam cekla kad ce neka ptica da se zaleti.

    ReplyDelete
  11. I ja sam jučer bila kod frizera, samo odlučila ujutro da ću biti plava i otišla s tom namjerom. Ukočila se, blajhanje, farbanje, pranje dva puta, šišanje :D. Enivej, ja nemam tih loših iskustava, bar otkako sam kod ove žene privatno, u stanu. Predivna je, popijemo kaficu, malo se ispričamo o kosi (nikad je nisam čula da mi nekog trača, što sam, recimo, od kozmetičarke redovno slušala iako nikog nije imenovala). I tako, uživancija.

    Što se filma tiče, imd ne dopušta šeranje njihovih slika, pa zamijeni sliku jer ja nemam pojma o kojem filmu pričaš :D.

    A Mladen je depresivno dobar, da :D.

    ReplyDelete
  12. I naaaravno, frizura je odlična (samo što ti je baš skratila ostalo :P).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad 6 meseci nisam skracivala krajeve :((

      Delete
  13. Lepa ti je kosa jako! :)
    Gde me nadje,evo krecem kod frizerke, od njih imam traume. Kod ove koje idem, pola je ne razumem, mesa madjarski i srpski pa kod nje samo radim krajeve-za svaki slucaj. :D
    A imamo jednog horor frizera koji je mojoj mami secnuo uvo... :O Bio je pijan uvek posle podne, medjutim tad se napio ranom zorom...od onda ne idemo kod njega! inace vecina frizera kod kojih sam isla me shishaju kako zele, jednom sam bila zamorce nekoj mladoj frizerki pa mi napravila neku asimetriju-and never again! Jos uvek sam u potrazi za pravim frizerom! :D
    Gledala sam Rio-bas je super! :)

    ReplyDelete
  14. Super ti je frizura...ja sam uvijek za crvene tonove. Tebi baš lijepo pristaje ova boja. Ja sam nekako s godinama prevazišla strah od frizera, a oplakala sam ih ne znam ni koliko puta...a nije mi nikad bilo žao kose već mi se jednostavno nisu sviđale frizure. Možda je bilo i do mene - sad sam malo odlučnija kad zahtjevam određeni oblik frizure!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaze se ja sam za crvene tonove ali ostajem plava :))Ili su samo fotke koje sam videla do sad plave ??

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Pa nikad nisam bila plava!!! Ne znam šta si gledala :D Kod mene su neke smeđe nijanse najčešće ali uz primjesu crvene, nekad davno čak i ona teget crna, malo bakarna i naravno jarko crvena ...

      Delete
  15. Inače super ti je frizura. Red sister FTW. A šta bi s željom da budeš ginger?
    Najgora priča mi je možda to kada sam se zadnji put farbala kod frizerke. Farbala me neka učenica, haj kontam to ne može zajebati. Može,može. Prvo me je farbala gledajući svugdje uokolo osim u moju glavu pa sam ostala s jednim pramenom na vrh glave, neofarbanim, onda mi je stavila foliju na glavu(?!)kao da brže bude gotovo, a kada mi je glava počela da gori od vrućine strgala sam to s glave. Otišla je prije nego što sam ja skroz završila s šišanjem i sušenjem kose i prije nego što sam vidjela dugu na glavu. Sreća njena što je otišla. Otad se sama farbam.

    ReplyDelete
  16. AA..hocu ja i dalje da sam ginger nego imam jos jednu tu crvenu da potrosim (kad posaljes musko po farbu, on se vrati sa 3..sramota ga bilo da kupi samo jednu :?) A nasla sam jednu od onih Garnier, bas prava :))

    ReplyDelete
  17. Daj, pa lepo te je osisala. Samo dok je uredno i ravno pa da pevas, a to sto nije bas isto ko na slici, boze moj ;)
    Ja sam frizere batalila odavno. Posto imam kovrdzice koje niko ni ne ume da sisa, za to uvek zaduzim drugaricu ili se sama igram makazama i isti efekat ko i frizer sto napravi. Ni nemam nekog izbora sto se frizure tice sa ovakvom genetikom, al bar ustedim pare za nesto drugo (lakove?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma odlicno je, ne zalim se ja :) Samo me je kaznila..cela 2 sata je strickala i seckala :))
      Zavidim ti (a i svim zenama s' loknama) - izadjes ispod tusa, rastreses i ima frizuru :)
      Nego do koje brojke si stigla (ako smem da pitam)?

      Delete
    2. joooooj, nemoj bolje, ubicu se!... preko 300-350 sigurno, ne brojah vec neko vreme, mada planiram da se ratosiljam dobrog dela uskoro; decko se stalno saplice o njih, a prica se o useljenju kod njega, em mrzi mog macka, em dolazim uz 5 kutija lakova, mislim da je vreme za kompromis ;)

      Delete
  18. Super su mi šibobusi, hvala što si ih otkrila :))

    Hjoj frizeri. Koad svoje trenutne sam bit će 2 godine i obožavam ju. Dovela me do boje i kose koju lako održavam, a lijepo izgleda.
    Prije sam imala one koji su me šišali jednostavno loše, al u pamćenju mi je ostala ženska koja me ošišala na ful ful kratko i umjesto u toplu medenu ofarbala me u neku bolesnu smećkastu. Pokrila sam se kapuljačom i nisam izlazila tjedan dana van (bila sam valjda negdje na kraju osnovne, rano sam krenula s farbanjem :))

    ReplyDelete
  19. Панкон не е мртов од дамна се канам да го гледам, али никако.. значи морам деновиве обавезно! :)))
    А анимириани слабо гледам, али Рио го обожавам,многу ми се свиѓа! :D
    Иначе шишките супер ти испаднале;) :*

    ReplyDelete
  20. A jesi se raspisala,ono tema k'o u priči i ne znam koju da prije razradim...sve u svemu super!

    ja se ne sjećam frizerskih dogodovština i nakazivanja,možda kada sam bila mala,nekako mi mutno,ali to je sve :(

    ReplyDelete
  21. Savršena mi je tvoja crvena nijansa :))

    Hmm frizerske priče...bit ću kratka, prošle godine sam odlučila pronaći novi salon jer su mi ovi kod kojih sam išla postali prepreskupi i nađem neko kul mjesto. Dođem ženi sa željom da odem u kratko, negdje onaj Rihanna stil, da ne ostanem baš bez kose. I žena šiša i šiša i mene već malo pere panika i čini mi se da je kosa nekako kratka...ona uvjerava da mi je super...izašla sam sa 3cm kose na glavi, sestra mi se skoro srušila kad me vidila u stanu.

    ReplyDelete