Saturday, March 3, 2012

Najave, dojave i ostale zanimljive stvari


Danas nije dan za ozbiljne postove..oh, nooo..
Pravila sam montly review najava za sledeca 2 meseca pa da podelim sa vama neke stvari na koje cu rado otici
 First of all:
Kings of strings

Vise obavestenja na avalon.com.mk
Kad se spoje tri virtuoza, dobije se ovo
Licno nisam ljubitelj gos'n Vlatka (prezasicenje valjda..), Rozenburga sam slusala pre par godina u Beogradu ..Ali zato Tommy Emmanuel..uhh..Necu mnogo da spamam pa vam samo stavljam Angelinu



Znate onu malu koja bi :"d'l'amour, d'la joie, de la bonne humeur '?

E, i ona nam dolazi tamo negde krajem maja. Grad je preplavljen posterima, ali na netu su nesto bas sturi sa objavama pa sam nasla samo ovo
Evo kako Zaz zvuci kad ne peva "Je veux"

Jos jedan i necu vise :))
Rade Serbedzija i Zapadni kolodvor band
 I malo muzke



Inace Kaliopi je promovisala pesmu za Eurosong. Doticnu manifestaciju ne pratim ali me se balada bas dojmila. So mouch like her :))

10 comments:

  1. Joj, treba otići na Zaz, ona mi je fantastična. I ovo što si postavila mi je njena najdraža pjesma.

    I sama sam veliki zaljubljenik u muziku gospodina Šerbedžije. :-)

    Kaliopi nekako smara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nekako navijam za Tomija i drugare :)) Kaliopi je nesto najbolje sto Makedonija moze da ponudi u ovom trenutku :)

      Delete
  2. Ahh..Rade <3
    Ahh..Zaz :O

    Blago tebi..ja ne mogu mrdnuti s posla :(

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Volim Radetovu pjevljivu poeziju. Na Zaz bi bilo lijepo otići, cura ima lijep glas i odašilje finu energiju, i lijepo mi je što je svako sluša, i onaj ko ne sluša takvu muziku, makar ne znali ni riječ francuskog. Kaliopi nisam nikad slušala, ne znam, a znam za nju odavno, jednostavno mi se ne da čak ni sada kliknuti da je poslušam :D. Angelina s druge strane is just my cup of tea

    ReplyDelete
  4. Uuuuuu, najs. Trojka uvijek bahne kod nas na Jazz Fest. XD

    Eurosong se ove godine prati zbog Ramba! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nista..probudi me kad Rambo dodje na red..:)

      Delete
  5. Aaa, ići ćeš na Zaz, jaooo :).

    ReplyDelete
  6. Ludujem za Zaz... koje pjesme, koji tekstovi... :)

    ReplyDelete
  7. sline mi cure zbog Emmanuela...uživaj i za mene!

    ReplyDelete