Monday, March 26, 2012

Jedan "od svega po malo" post

Muzicka podloga
Zavrsava se prvo tromesecje pa svi razgovori u kuci / firmi zvuce nekako ovako :
Ja - Md, gde je faktura br 324 sa izvoda 88?
Md - Pa tu je negde..
Ja - Gde je to "tu negde"??
Md - Ne znam, mozda je u kolima
Ja - Nije..trazila..
Md - A da nije u zelenoj fascikli?
Ja - Kojoj zelenoj? Imas ih 4..
Md -...(Proka razmislja)..
Ja - A gde je faktura 224?
Md - Pa ne treba ti. Imas ispratnicu
Ja - Da, ali nemam racun.................................
I td, i td...da ne davim dalje..uglavnom zabavno..

Catzilla se ispisala na torbu s' kablovima i dobila je shut u doope.Posle petnaestominutnog plakanja, nasla je u cosku stari zvucnik i resila da joj je tu bas mekano i udobno


Ne znam koji mu je fazon ovih dana - izadje ranim jutrom, nema ga po vasceli dan i onda negde oko 2 nocu (kad sam ja vec upidzamljena i spremna za lala lend) krene da skakuce po prozorskom simsu (sa spoljasnje strane, naravno).I onda ja, onako bunovna, u papucama sobnim i pidzami, lovim macku oko kuce jer ako je ne pustim unutra, kukace na prozoru cele noci..uzas..A kontam - proso vrbopuc, a i jos je mali..
Onda utrci, nazdere se i onesvesti

a ti gazdarice broji ovce..

Malo sam se igrala krpicama, koncima, perlama i makazama pa je ispalo ovo

Majica iz TerraNova-e..koje li je sakato i coravo ovo silo, pitam se..shavovi nemaju veze jedan s' drugim i sve ide nekako u krug. Posto sam rasplela omiljenu perlastu torbicu (otkazala je poslusnost), red je bio da se to i iskoristi. Ispalo je nekako ovako a onda je macka nasla novu igracku..
Onda sam se docepala jedne decije majice (kojoj je namena bila krpa za prljave ruke) i ispalo je ovo


Zavrsih i onu jednu galaxy, ali je ispala mnogo cudnije nego sto sam ocekivala pa ide u hrpicu - krpe za brisanje prljavih ruku :)
 Jedna za kraj :


32 comments:

  1. Hajoj, kako si divna.

    Sviđaju mi se diy projekti :D. I mačak je tako mazan, maz maz.

    Vidiš, ja sam čuvala onu tviju kovertu zbog adrese, onda sam skontala da mi skuplja prašinu i umjesto da prepišem adresu i bacim kovertu, ja je samo bacim kontajući da ću od tebe tražiti adresu. Koja logika. Enivej, pošalji mi je na mail :D.

    ReplyDelete
  2. Anleah, i od mene sretan! (možda mi je logika malo fulava, otići ću do nje da joj to poželim :)
    Mačak vrag živi, ko bi rek'o :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A videce Anleah i ovde :)) Valjda..
      Cim stavim Kobasicu u post, eto tebe :)))

      Delete
  3. Demon Catzilla! :D

    Bogumi, ti vrijedna.
    Uvijek sam gotivila to tegobisanje sa racunovodjama i obracunima. :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos kad krenu da se mesaju osmice i sestice ..brr %) Sad cu da se nagradim s 2 epizode Hira Nakamure (ako ne zaspim:))

      Delete
    2. Znaci urlala sam na biblioteku pod miskom, a trolovi su za uramiti :)))

      Delete
  4. ti si baš svašta nešto u ovaj post stavila :) ali baš je dobar, muzikica - super, mačkić - neodoljiv, DIY - praktični :))

    ReplyDelete
  5. Ja nisam ljubiteljica mačaka, al ne možeš se na ovog naljutit i da hoćeš... Pa ti trči u papučama! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nisam nija ja nikako ali kad ti 3 kila ciste srece skoci u krilo..

      Delete
  6. Opa što si se razradila...dobri DIY spontani projekti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma..to je ono sto je bilo pri ruci. Idem ovih dana po splajs pa ce biti toga jos :))

      Delete
  7. mačak ti želi samo dobro. zaključio je da si premlada da ideš spavati u 2. barem do 4 moraš biti budna :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I moj polusprzeni mozak misli isto..zev,zev..

      Delete
  8. Je, je, je sretan Anlei (?) i ovdje, al ću i do nje otić :)

    Super mi je roza ogrlica, a te majice su koma :/ Čitala sam da je to zato jer ih Kinezi valjda ne iskuhaju ili nešto pa se pamuk ne posloži prije šivanja, već tek kad ga ti prvi put opereš. Pa sve ode u 3 krasna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj..gledala sam jednom kako farbaju te tkanine i resila da vise ne nosim crno..brr..:) Nego, kupila sam 3 ovakve, kao za ispod karirane kosulje..Kad se to uvrne pa zalepi..ko sprava za mucenje..

      Delete
  9. hahahaha skoro se upišah na ovo o mački xD

    ReplyDelete
  10. macan je baš sladak! sviđa mi tvoj se DIY, super izgleda! :)

    ReplyDelete
  11. Haha, mackic je premeden, moja prethodna maca je redovno spavala u zvucniku, to joj je bilo i mesto za skrivanje kad nesto zgresi i generalno je volela tamo da nestane na po par sati i da nas istraumira posteno.
    Inace, macak ako piski tako svuda redom onda i nije bas mali ;) ako znas na sta mislim...

    Jako mi se svidjaju tvoje rukotvorine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ima on svoje peskice..ne znam sta mu bi..

      Delete
  12. Meni se moj macan popiškio po posteljini neki dan. Sreća odmah sam ga skontala šta radi i uspjela skinuti sve prije nego ode u krevet, inače ne znam šta bih s krevetom... Htjela sam mu šapice počupati, ali je bio bolestan ovih dana pa nisam imala srca.
    Milion puta kažem šta taj mačor radi po kući da radi neko ljudsko biće davno bih tog čovjeka protjerala, to samo mačoru prolazi. :D

    ReplyDelete
  13. AWWWWW <3. Hvala, hvala. Skoro si me raspekmezila! Catzilla je izgleda u pubertetu pa bježi van kroz prozor, sjeti se sebe u tim godinama :D. SUper su ti DIY, pogotovo ovo majica-ogrlica. Ovo mi je super ideja kako iskoristiti staru odjeću ali treba vremena :): http://xoelle.com/2009/05/t-shirt-latch-hook-rug-tutorial/. I hvala opet, baš si me raznježila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne se pekmeziti ;) Danas samo osmeh priznajem :)
      Evo jos jedna priti najs ideja
      http://www.duitang.com/people/mblog/10264522/detail/

      Delete
  14. Mačak je divan. Oni su ti inače noćne životinje, to ti negdje odmara cijeli dan, a navečer zajebava sve oko sebe. I moj tako piški s vremena na vrijeme, nekad iz potrebe, nekad jer mu se može - samo znaj da ću se na to mjesto uvijek vraćati, stvore svoj pišoland haha
    Neki noć nisam mogla zaspati, slušala muziku, i čujem neko hoda po kući, i to baš škripi parket, (malo je reći da sam se usrala od straha), kontam haj umislila), ali čuje se ponovo, sad kontam da li da se okrenem, ali pobogu koga ću vidjeti, i nekako haj ja se okrenem nigdje nikoga, posvijetlim kad mačak stoji pokraj moga kreveta ( sigurno se pitao koji je vrag ovoj curi)... A ja totalno zaboravila da ga imam u kući, kad se stalno izležava u korpi za veš. - s njima nikad nije dosadno :/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehheheheh..ma rasturila sam mu ja pisolend odmah :0
      A ovo ti je dobar scenario za horor film :))

      Delete
  15. Je si li ti ono kukala da nemaš inspiracije?Kako god,opet mi treba vremena da pohvatam što si sve napravila u ovom postu,mačka,majica,majica,krpa,mačka,krpa...ali sve dobra vibra.Zato mi se i sviđa!

    ReplyDelete
  16. Oh yeah! When in doubt, DIY! Mislim da cu morati da napravim sebi onaj poster "Keep calm" sa tim dodatkom - "and DIY" i okaciti ga usred dnevne sobe, toliko se lozim na te rukotvorine :D Lepo izgleda ono od roze majice/krpe, meni se to dopalo na jednom od onih sajtova gde bunarim ideje za moje poduhvate, al' ne znam kako bih to nosila... -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja probala, videla da umem i sad nek' skuplja prasinu :)

      Delete