Friday, March 9, 2012

Jedan 'nako muzicki + dodatak


So, nekome (nekoj??) je bilo dosadno pa je smislila jos jednu lancanu. Prvi put da sam tagovana a da mi se tag stvarno svidja. Doduse trebalo je ukljuciti mozak, pogrebati po secanju, a i guglati. Imala sam neodoljivu zelju da ispozakacim razne Cece, Mece,Mace (da,da..to su bili poceci ruzicaste televizije:)) al' nekako nisam imala srca. Ipak sam ja slusala dobru muziku, jelte..A i roditelji bi me u roku odmah iselili iz kuce..








Prvi put se igram sa HTML kodovima, pa ako sam nesto zbrljala, izvinjavajte :)

Nego tagnute blogerice su
1.Misty - vracam milo za drago :)
2.Ducili
3.Anleah
4.Marsovka
5.Pecurka

Necu,necu,necu vise da odgovaram na pitanja.... Dobro, samo jos ovaj put. Postoje neki ljudi koje jednostavno ne mogu da odbijem :))) So, Biberlee ovo je za tebe (slicica je dodatak..nisam mogla da odolim :))
I recite mi:

1. Najdraži komad nakita i zašto?

Jedan bascarsijski unikat, jedan knezmihajlovski unikat, nanin sat, mamin sat i narukvica koju mi salje Duca :)


2. Jesi li jednostavna ili komplikovana osoba - i potkrijepi objašnjenje anegdotom iz života! (pravo ispitno pitanje :)
Kod mene ti vazi ono - sto mora jednostavno, kad moze komplikovano..mada sam naucila da sebi pojednostavim zivot u zadnje vreme ;)


3. Koja je prva knjiga koju si pročitala?
Tri musketara s fantasticnim ilustracijama (i danas mi je u top 3 omiljenih :)) i Plavi cuperak


4. Duga ili kratka kosa?
Duga, duga , najduza..posebno na muskarcima :)


5. 3 najvažnije osobine kod prijatelja?
Pouzdanost, iskrena, racionalna


6. Da si kolač, kakav kolač bi bila? :D
Nisam kolac. Nikad necu biti kolac. Uvek mogu da budem visnja. I breskva. I kupina..


7. Tvoj tajni recept za opuštanje...?
Kobasica na 100 nacina (zadrzite te bludne misli za sebe :))


8. Najbolji savjet koji si ikad dobila?
Samo pametno


9. Koji dio svog tijela mrziš a koji voliš?
Ja bas volim sebe i naucila sam kako da izvucem maksimum iz toga sto imam. Mada se ne bih ljutila da mi je nos kraci. I prav. I da uvo nije klempavo


10. Omiljeni časopis? Zašto?
Casopisi sluze za potpaljivanje vatre u kaminu.  Citala sam LiZ jedno vreme a onda sam im napisala jedno "ljubavno" pismo na koje se nisu udostojili da odgovore..nepismeni jedni.


11. Najdraža uspomena iz djetinjstva?

Kvrgava kolena i pocepana gornja usna :)


Eto..
Cekaj, zaboravila sam slicicu :)

22 comments:

  1. Aaaaa imas pola mojih pesama! :D Bjesovi? Obozavam ih, bas su mi iz tog perioda... <3 Pravim jedan post sa 4, 5 vrsta tagova od mode, preko alata pa, eto sad do muzike...jea! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, odmah sam otplovila u te dane i smejem se i podsecam pesama :D

      Delete
  2. E konačno dobra lančana igrarija!;)
    Bila sam luda za Alice in Chains!
    I ja bih pola tvojih stavila...;)

    ReplyDelete
  3. Alice in chains aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ludnica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, a da ih nisam videla kod Lady I. potpuno bih ih zaboravila. I prikljucuj se i ti!!

      Delete
  4. I am glad you like it people! :3

    Spisak je extra! Narocito Alice in Chains. :D

    ReplyDelete
  5. Ti si dobra, tvoja lista iz srednje škole su stvari koje ja i danas slušam. Ja sam se nekako za muziku počela zanimati tek na faksu, u prvom srednje sam voljela Linkin Park, dalje se ničeg ne sjećam. I to je dobro!

    ReplyDelete
  6. odlična playlista :) hvala što si me podsjetila na HIM, nisam ih dugo slušala :D

    ReplyDelete
  7. Oznacila sam i ja tebe za izazov haha :D
    ako zelis pogledaj,bit ce mi drago
    Hvala i veliki pozdrav <3

    ReplyDelete
  8. Aj, ovo je super, super super tag!
    samo ja i dan danas znam slušati te pjesme koje sam onda slušala!

    ReplyDelete
  9. Haj sad ti kod mene, ako budeš htjela, preuzmi nagradu!

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Cek da te stavim u favorite. Nekako mi se gubis iz vida :))

      Delete
  11. Super ti je lista, tako me podseća na neka pre vremena, i kada se neka slična muzika puštala u izlascima, dobro malo energičnija ali u ovom rangu, samo se ne sećam u kom tačno trentuku je to zamenila kičerica a devojke postale klonovi granda a momci "šmekerica" :)

    ReplyDelete
  12. pearl jam i HIM, smells ko moja srednja škola :))

    ReplyDelete
  13. Ne znam sve s liste, al ono što znam mi se sviiiđaaa! Odličan odabir, Darkwood Dub ni ja od srednje nisam zavrtila :)

    I prekomičan mi je Snape :D

    ReplyDelete
  14. kobasica na sto nacina HAHAHAHAHAHAHHAHA :)

    Jooooj sta sam ja slusala u srednjoj, nemam pojma, sad cu morati mozgati :D

    ReplyDelete
  15. ove playliste su kao bore, izdaju godine i generaciju ;) Alice in Chains & Pearl Jam, naravno ;). A otkad sam vidjela Alana Rickmana u spotu grupe "Texas" imam sasvim drugačije asocijacije na njega. Ni profesor Snape ih ne može promijeniti :DDD

    ReplyDelete
  16. Playlista ti je odlična :D HIM :DDD 10 godina :))) EKV... Svaka čast na izboru ;)

    ReplyDelete