Thursday, March 8, 2012

Izazvalo me nicim izazvano



 Ovo mi grebe po mozgu citav dan
Narocito onaj deo kad pocnu violine a Simba protrci..

Nego jel' znate vi onu Misty? E ona mnogo voli da izaziva ..jeste..

Moja 3 alata su :
1.
2.
3.




Mislila sam se nesto da kao trecu stavku dodam  PP aparat pa sam onda shvatila da danas nista nisam kremirala..proso maler..:)

E sad sta bih ja sve htela u jedan post ne staje ;)Evo cega sam se prvo setila:
1.
2.


Ovo sam drpnula od Misty, al mi treba dok ne stignu boje za jaja :)
3.

Ja tagujem
1.Nani
3.Mattie

Nego Misty mi totalno poremetila ajdiju za vecerasnji post pa to ide sutra ako nas sneg ne zatrpa nocas :)







13 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene je zahvatio ovaj izazov... Ti nemožeš odlučiti što da staviš, a meni došlo da na brzinu započnem neki hobi samo da imam šta staviti... No, o tome u subotu.

      Delete
    2. Ma ja nekako kontam da ti je hobi ono sto radis rukama (a ja u zadnje vreme prepravljam prolecno-letnju garderobu i kuvam) pa nisam stavljala nesto tipa citanje, nail art, bla bla..

      Delete
  2. Sad ces me ubiti ali opet si tagirana xD Ali tome je Bitchy kriva, nemoj me vijati s tom varjacom :D hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. UU..trebla bi mi varjaca s duuuugackom drskom :) Ostavljam tag za vikend (ima par postova koji cuce neobjavljeni)

      Delete
  3. snijeg? pa dokle više!

    alati su ti dobri, i sama bih izabrala slično. nego je l' ti ono za brisanje poda alat ili na wish listi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi je alat za brisanje poda na wish listi :) I ako moze bar 4 komada..da ne morama da perem stalno :)
      A sneg..prozori su mi toliko visoko da samo vidim da je oblacno..ipak cu morati vrata da otvorim ;)

      Delete
  4. nas je ovdje premalo za ovoliko izazova :D :D pomalo postaje nemoguća misija naći koga ćeš tagirati :)

    stvarno snijeg? a ovdje kod nas proljeće :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije nas premalo nego nece svi da se igraju :))

      Delete
  5. Pusa ti ženo sa čudnim željama :D

    ReplyDelete
  6. Haha, izazovi na svakom koraku... sad sam te i ja izazvala na mom blogu ;)

    ReplyDelete