Tuesday, March 13, 2012

Everyone wants to be Irish one day a year ..


..pa tako ni ja nisam izuzetak :) Da je mene neko pitao zivela bih negde u Corku i zvala bih se Siobhan. Verovatno bih posedovala neko ovakvo mesto
i sigurno bih znala da pevam i konacno bih naucila irish step dance (do sad sam od blesavog skakanja po kuci videla samo shtetu:))
A mozda bih bila i neki poznati seanchai, pa bih vam pricala o Tristanu i Izoldi, leprikonima, cupu sa zlatom na kraju duge i o zeni u belom



Sad cu da vas zaspamam muzikom ali prosto ne mogu da odaberem sta bih stavila :)











Izmesah ja sve i svasta , ali ne bi to bio kompletan mix da ne dodam i gospodina Fletlija :)




Nastavice se..





16 comments:

  1. Dublin, Chicago i Boston su gradovi koje treba obavezno posjetiti na St. Patrick Day!

    ReplyDelete
  2. Potpisujem ovo, stoput sam rekla kako bi voljela da sam Irkinja, da dane provodim u nekom ludom pubu, plešem step u slobodno vrijeme i uživam u životu :) totalno idealiziram tu Irsku :))

    Btw, jedno ljeto sam radila nešto sa ekipom iz Irske koja je plesala step i kao su mi pokazivali neke korake, meni je to sve djelovalo jednostavno (moš si mislit) dok si nisam sredila gležanj :D odonda se više nisam ni usudila :)

    ReplyDelete
  3. Ja bih voljela otići malo do Irske. Inače, za irsku muziku sam raspoložena samo s vremena na vrijeme.

    ReplyDelete
  4. Moj brat je zaluđen Irskom, tako da kod mene u stanu imam svega što podsjeća na Irsku :)

    ReplyDelete
  5. Na zadnjoj godini faksa, pao je dogovor sa ekipom, da za cca 20 godina čoporativno odemo u Dublin na pivu :) Mene Irska fascinira, njihova povijest, legende, otvorenost i slični mentalitet...

    ReplyDelete
  6. Šta je to u toj zemlji da svi želimo otići!? Ja mislim da bih se i uklopila;
    ginger-yes
    pjegice-yes
    beer-yes please!
    volim tancati-yes
    bradonja sa kriglom u ruci-man of choice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magija, drga moja..cista magija :))

      Ginger- not yet
      pege - cim ogreje sunce
      beer - keep 'em comming
      volim tancati - jos kako :))
      dzindzer pegavi s' dve krigle - apsolutno :))

      Delete
  7. sjetih se jednog kolege s faksa. filozof, misaon, introvertiran tip. vratio se s tromjesečnog tečaja engleskog iz dublina. pitamo ga kako je bilo. očekujemo predavanje o znanosti i kulturi, običajima i jeziku. on mirno kaže: 'spoznao sam zašto u irskoj ima puno homoseksualaca.' mi: ???????????????????' on: 'irkinje su zdepaste, džmekaste i bezbojne.irci izgledaju dobro. logično je da su okrenuti jedni drugima pored takvih žena.' mi:????????????? možda bi im koja od nas promijenila perspektivu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo me podseti na ono kad u bazu Bondstil stigla irska jedinica..posle otprilike godinu dana 80% njih je bilo pozenjeno devojkama odavde :))

      Delete
  8. Oprostite, ne kaže se beer, nego Kilkenny. Ili Guinness. ;))

    ReplyDelete
  9. Hheheheh..ma moze i tamno Niksicko, ne pravim problem :))

    ReplyDelete
  10. irci jesu super, ali moram ovo podijeliti s vama, ja umrla od smijeha kad sam prvi put vidjela: http://www.youtube.com/watch?v=m0rrLdWLu_0

    ReplyDelete
  11. Irska-zemlja snova!
    Očito smo se rodile na pogrešnim mjestima :P

    ReplyDelete
  12. I love thee "Keep Calm and Shamrock On" poster! :)

    ReplyDelete
  13. Ja bih voljela posjedovati pub i vascijeli dan piti pivo i plesati. :D
    Odlutala sam nakratko i hvala ti na tome. :)

    ReplyDelete